cybers 1 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń Jak w temacie. Jakie polecicie sposoby na klientow, którzy nie mają ochoty płacić za wykonane usługi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nospa 3 Zgłoś post Napisano 19 Styczeń Podstawa to umowa. Może być mailowa, o ile w jej treści zobowiązał się do zapłaty za określoną usługę / wykonana pracę. Na tej podstawie wystawienie rachunku / faktury z terminem płatności, kolejno wezwanie do zapłaty (przedsądowe) i e-Sąd w Lublinie. Innej drogi nie ma, skoro ktoś za Twoje usługi nie chce zapłacić "po dobroci". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muran 0 Zgłoś post Napisano 9 Luty Nierzetelny klient to faktycznie problem. Tak samo jak ci, którzy nie płacą w terminie. Sam wiem ile też czasu zajmuje kontrola faktur. Jak tylko dowiedziałem się, że jest system MonPay, to od razu pomyślałem, że to coś dla mnie. Korzyści jest kilka. Automatyczny monitoring płatności, również swoich zobowiązań. Możliwość powiadamiania każdego klienta o płatności, na przykład przez sms lub e-mail. Wpływa to na poprawę płynności finansowej. A przez połączenie MonPay z Biurem Informacji Gospodarczej KIDT możliwa jest wymiana danych o nierzetelnych kontrahentach. Dla firmy to nie tylko duża oszczędność, ale też poprawa płynności finansowej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach