Skocz do zawartości
cybers

Jak radzicie sobie z nierzetelnymi klientami

Polecane posty

Jak w temacie. Jakie polecicie sposoby na klientow, którzy nie mają ochoty płacić za wykonane usługi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to umowa. Może być mailowa, o ile w jej treści zobowiązał się do zapłaty za określoną usługę / wykonana pracę. Na tej podstawie wystawienie rachunku / faktury z terminem płatności, kolejno wezwanie do zapłaty (przedsądowe) i e-Sąd w Lublinie. Innej drogi nie ma, skoro ktoś za Twoje usługi nie chce zapłacić "po dobroci".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nierzetelny klient to faktycznie problem. Tak samo jak ci, którzy nie płacą w terminie. Sam wiem ile też czasu zajmuje kontrola faktur. Jak tylko dowiedziałem się, że jest system MonPay, to od razu pomyślałem, że to coś dla mnie. Korzyści jest kilka. Automatyczny monitoring płatności, również swoich zobowiązań. Możliwość powiadamiania każdego klienta o płatności, na przykład przez sms lub e-mail. Wpływa to na poprawę płynności finansowej. A przez połączenie MonPay z Biurem Informacji Gospodarczej KIDT możliwa jest wymiana danych o nierzetelnych kontrahentach. Dla firmy to nie tylko duża oszczędność, ale też poprawa płynności finansowej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×