Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. 

Od razu napiszę, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o hosting, oraz resell, więc jeśli ktoś chce to rozjaśnić, to musi to tłumaczyć jak dziecku - większość materiałów które udało mi się znaleźć, są po prostu napisane niejasnym dla mnie językiem.

Chciałbym zgłębić temat, jestem ciekaw jak to działa, od czego trzeba zacząć, ile +/- wynosi inwestycja początkowa oraz jakie z tego można wyciągnąć zarobki. 

Jeśli macie jakieś artykuły o tym, chętnie poczytam.

Edytowano przez kubus1337 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, chcesz świadczyć usługi hostingowe? Masz jakąś wiedzę w zakresie obsługi takich tematów? Od strony IT (administracja serwerem, nawet typu reseller) może być dość kłopotliwa. Możesz spróbować sił w zarabianiu przez programy partnerskie różnych firm. To będzie na pewno prostsze, odpada Ci konieczność świadczenia wsparcia technicznego dla użytkowników. A zarobki mogą być całkiem niezłe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie znasz się na razie na tematyce zabezpieczania hostingu, konfigurowania, nie chcesz inwestować w księgowość, administratorów, obsługe klienta, to może po prostu zacznij pośredniczyć w odsprzedaży tych usług? są firmy, które oferują ciekawe programy partnerskie (ciekawe = dużo zysku dla partnera czyli 50%, bo podział 50/50 jest imho uczciwy), no i dają kasę za odnowienie tych usług przez twoich klientów. jak klient kupuje usługę za 100 zł , ty masz z tego np. 50 zł. Takiego zarobku nie masz jakbyś chciał od początku wystartować z firmą. z czasem jak zdobędziesz trochę klinentów i odłożysz kasę, to możesz zainwestować w vps np z directadminem i przenieść ich na ten vps. a przez ten czas po prostu pouczysz się administracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto