Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
krecik

Migracja na G Suite i aliasy e-mail

Polecane posty

Witam,

Chciałbym swoją prywatną pocztę przenieść do G Suite. Czytam sobie dokumentację o aliasach e-mail i oczom nie wieżę:

Cytat

Dla każdego użytkownika możesz utworzyć do 30 aliasów.

https://support.google.com/a/answer/33327?hl=pl

Czy ten limit jest w każdym pakiecie? Czy można jakoś dopłacić i mieć unlimited?
Obecnie mam 267 aliasów, w przyszłości będzie coraz więcej. Wiem, że jest catch-all, ale zaraz zacznie się spam na adresy typu contact@

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej,

niestety nie ma możliwości zwiększyć ilości aliasów dla 1 konta - właśnie w ten sposób Google limituje możliwość postawienia firmy na jednym koncie. Napisz może na adres pawel.nawara@flyonthecloud.com jako partner g suite powinien coś doradzić w tej kwestii.  Osobiście w firmie mamy kilkanaście kont i ilość 30 aliasów do 1 konta jest jak najbardziej wystaraczająca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja potrzebuję 1 konto w wersji Enterprise jako osoba prywatna. Mam taką zasadę, że jak zakładam nowe konto w serwisie WWW to tworzę dedykowany alias, w urzędach, bankach, firmach, przychodniach, CV, etc. tak samo . Dzięki temu np. wiem skąd pochodzi ewentualny wyciek adresów e-mail i łatwo zaradzić w takim przypadku na spam zmieniając alias. Cóż pozostaję mi męczyć się z catch-all.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie buty, no to chyba musisz działać tak jak do tej pory. Swoją drogą ciekawie to rozwiązałeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P.S.

Skoro w G Suite jest catch-all, to i tak można postawić firmę na jednym koncie, więc ta polityka limitu aliasów będzie nieskuteczna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W firmie rozważamy na poważnie przejście na G Suite, a aliasów wystarczy. Czy partner G Suite ma lepsze ceny od standardowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@krecik myślę, że to już indywidualne ustalenia. Ale w naszym przypadku tak, udało się uzyskać lepszą cenę. Z pewnością mogę powiedzieć, że nawet gdybyśmy wzięli w normalnej cenie, to pomoc przy migracji + obecny support są warte tej kasy. Jesteśmy agencją, i nie posiadamy solidnego zaplecza techników w tym zakresie, zlecenie działań Flajowi jest mega wygodne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×