Skocz do zawartości
wojtek7774

Problem z pocztą na pewnym zagranicznym hostingu współdzielonym...

Polecane posty

Witajcie.

Aktualnie testuję hosting u jednego z zagranicznych usługodawców, lecz nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem. Tzn. kiedy chcę coś wysłać z formularza kontaktowego na stronie internetowej, wszystko działa poprawnie, tj. wiadomość z formularza dochodzi na adres powiązany z nazwą strony, a ta, jest dalej przekazywana na inny adres e-mail (jako kopia/przekierowanie).

Jednak gdy wyślę coś dajmy na to z poczty WP bezpośrednio na oficjalny adres e-mail mojej domeny, wtedy otrzymuję automatyczny komunikat zwrotny od MAILER-DAEMON  (czyli, że wiadomość nie została dostarczona). Co ciekawe pomimo błędu, wiad. dochodzi z WP na pocztę mojej domeny (gdy się na nią zaloguję, to ona tam jest), lecz przekierowanie w tym wypadku nie funkcjonuje w ogóle.

Wg usługodawcy wynika to z braku jakichś rekordów SPF, które należy dodać do konfiguracji mojej usługi hostingowej. Już kolejny raz próbowali oni dodać te rekordy, lecz nic się nie zmieniło. W takim wypadku chciałbym się Was zapytać, czy spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją? I czy to jest "normalne" aby klient teraz się zastanawiał z której poczty (z polskich serwerów) wiad. będą dochodziły, a z której będzie błąd MAILER-DAEMON...? Zresztą nie wiem nawet, jakbym miał to sprawdzić (bo co, zakładać konta na wszystkich polskich serwerach e-mail i testować czy wiad. dochodzą, a jeśli nie dochodzą, to konf. rekordy SPF...(?)) i czy w mojej gestii w ogóle powinna leżeć taka konfiguracja?

Edytowano przez wojtek7774 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×