Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam Państwa

Na wstępie napiszę że jestem tu nowy, świeżutko nowy, ale musiałem założyć konto i podzielić się tą opinią gdyż to co się stało przyprawia mnie o ból głowy, ale od początku...

25 Maja 2018 r. weszło w życie RODO. Aby przetwarzać dane osobowe w sposób zgodny z tym przedziwnym tworem "RODO" należy podpisać "Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych" i tutaj moje zdziwienie. Dostałem informację od Home.pl aby wypełnić taką umowę on-line i ZA DARMO. Uzyskałem informację że Domeny.pl również taką umowę udostępniają do wypełnienia ZA DARMO!

04.06.2018 r. wykupiłem hosting w nazwa.pl oraz certyfikat SSL. Wrzuciłem stronę na serwer, skonfigurowałem wszystko od A do Z tak jak chciałem aby działało. W dniu wczorajszym uzyskałem informację o śmiesznej Pani z nazwa.pl że aby podpisać taką umowę muszę zapłacić 2000 zł netto + 500 zł netto co miesiąc za jakiś kur... śmieszny audyt mojego serwisu! Wtf? To my, użytkownicy mamy prawo żądać audytu od nazwa.pl czy przestrzegają RODO i nasze dane są bezpieczne. Zapewne zaraz ktoś napisze, że oni też mogą. Niestety gówno mogą, prawnicy są jednomyślni, że nie mają prawa żądać takich pieniędzy.

W związku z tym chciałem anulować umowę hostingu, SSL zostawię gdyż mogę zainstalować na nowym serwerze, huuu :) Śmieszna Pani z nazwa.pl odpisała mi na wiadomość e-mail, że mogę zrezygnować ale pieniędzy nie otrzymam. Czemu? Czyżby kolacja z szefem? Hmm. Dodatkowo otrzymałem informację że nazwa.pl wysyłało informacje 24 KWIETNIA 2018 r. o tym że takie audyty muszą wykonać odpłatnie. Przecież kur... zawarłem umowę z nazwa.pl w dniu 04.06.2018 r.! Pani żałosna totalnie, nie mająca pojęcia co mi odpisała, nie potrafiła udzielić odpowiedzi na konkretne zadane pytania. Może czas zmienić kadrę pracowniczą?

Ogólnie odradzam w pełni, na 100%, a nawet na 1000% robienia jakichkolwiek z nazwa.pl. Firma nie jest godna zaufania, naciągają klientów jak im się podoba. Z takim czymś się pierwszy raz spotkałem.

ODRADZAM!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

bardzo proszę o wysłanie wiadomości prywatnej ze szczegółowym opisem zdarzenia.


Z poważaniem
zespół nazwa.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwilę, a dokładnie rano jak wstanę wysyłam papiery w sprawie rezygnacji z usługi i od razu reklamacji (tak mogę zrobić) na Wasz adres skrzynki pocztowej, tej normalnej, nie e-mail. Śmieszna Pani z nazwa.pl napisała mi w wiadomości e-mail, że muszę się fatygować na pocztę i wysyłać pisma papierowe. Gdybym miał z Google wymieniać pisma w formie papierowej już dawno by mnie nowa era dinozaurów zastała :D

Człowiek liczy na zaje... hosting, słyszy dobrą opinię, a sami ją sobie psujecie pobierając opłaty za coś co powinno być darmowe. No opcjonalnie można by pobierać opłaty za podpisanie umowy w kwocie logicznej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem również "szczęśliwym" posiadaczem kont na nazwa.pl.

Mam jedno własne i obsługuje kilka innych. Również prawdopodobnie nastąpi przeniesienie usług.

Nazwa.pl - jedyna firma hostingowa w Polsce która pobiera miesięczne opłaty za podpisanie umowy RODO, 500zł netto / mc!!!

2. Dlaczego zostały zmienione limity? Minimalna wielkość bazy danych wynosi 500MB, pytam po co?

odp. brzmi następująco: standardowo bazy mają po 10-100MB. Robiąc bazę 500MB większość miejsca jest nie wykorzystana co skutkuje tym, że zmuszają Cie do zakupu większego pakietu. TOTALNA ŻENADA!!!

 

Korzystam z waszych usług 4 lata i byłem zadowolony, te 2 zmiany skutkują migracją kilku pakietów hostingowych.

Myślą, że mają setki klientów, ale powoli będzie się to wykruszać...

Edytowano przez martinii007 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

warunki korzystania z poszczególnych usług zawarte są w Ogólnych Warunkach Umowy, z którymi Klient zapoznaje się podczas ich zakupu. Nazwa.pl oferuje rozwiązania dla biznesu o najwyższej jakości, zapewniając przy tym wsparcie techniczne i profesjonalną obsługę. Cena usług jest wynikową wysokiej jakość oraz kompleksowego wsparcia, jakie firma gwarantuje swoim Klientom. Jeżeli ma Pan trudności z poszczególnymi usługami zapraszamy do prywatnej korespondencji.

Pozdrawiamy
zespół nazwa.pl 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowny zespole nazwa.pl

 

1. Akurat zmiany zostały dokonane w trakcie obowiązywania umowy, zarówno zmiana minimalnej wartości baz danych jak i poczty z 50MB na 500MB. Jestem ciekaw czym były podyktowane te zmiany.

2. Tak samo w przypadku RODO, jakoś wszystkie konkurencyjne firmy hostingowe potrafiły BEZPŁATNIE dostosować się do przepisów poza nazwa.pl, która każe sobie płacić 500zł netto / mc (obligatoryjnie każda firma powinna mieć podpisaną taką umowę).

Edytowano przez martinii007 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam do czynienia z firmą wyłącznie od strony otrzymywanego spamu. Nie otrzymuję go zbyt wiele, ale spokojnie mogę powiedzieć, że 99% pochodzi z serwerów nazwa.pl. Oczywiście zgłaszam sprawę do SpamCop, administratorzy nazwa.pl z pewnością otrzymują powiadomienia. Wielokrotnie pisałem też bezpośrednie maile. I co? I nic, mają to głęboko w poważaniu. Przejmują się tym mniej niż przedwczorajszą kupą. I widzę, że taki sam szacunek mają do swoich klientów. Ja mam jednak pewną przewagę: ode mnie nie dostają złamanego grosza. I z pewnością nigdy nie dostaną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@martinii007

Szanowny Panie,

Ad 1.
Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na zgłoszenia i potrzeby Klientów. Wcześniejsze limity były osiągane niezwykle szybko i generowały problemy w dostępie do usług: strony WWW komunikowały błąd połączenia z bazą danych, a skrzynki pocztowe - ze względu na zapełnienie się - nie przyjmowały nowej korespondencji i/lub większych załączników.

Ad 2.
Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w RODO. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiła Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Usługi świadczone na takim poziomie wiążą się jednak z dodatkowym kosztem dla Klienta, wynikającym z zakresu prowadzonych analiz oraz stałego monitorowania przestrzegania przepisów.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

@klient8814

Szanowny Panie,

nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Jeżeli nadal otrzymuje Pan z serwerów nazwa.pl wiadomości, które w Pana opinii stanowią spam, zapraszamy do prywatnej korespondencji.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

Edytowano przez nazwa.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo!

 

Państwa wywód brzmi ładnie marketingowo, ale w zderzeniu z rzeczywistością okazuje się być PRowym bełkotem. Jest czwartkowe letnie popołudnie, niechybnie przechodzące w dość ciepły wieczór, zatem nie chce mi się głęboko szukać w archiwum poczty. Jednakowoż sztandarowym przykładem Waszej indolencji są maile z adresu ADS@ADS.com (Reply-To: odpowiedz@nowafirma.online). Spam zgłaszany pięciokrotnie w dniach 2 - 11 lipca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, nazwa.pl napisał:

@martinii007

Szanowny Panie,

Ad 1.
Zmiany zostały wprowadzone w odpowiedzi na zgłoszenia i potrzeby Klientów. Wcześniejsze limity były osiągane niezwykle szybko i generowały problemy w dostępie do usług: strony WWW komunikowały błąd połączenia z bazą danych, a skrzynki pocztowe - ze względu na zapełnienie się - nie przyjmowały nowej korespondencji i/lub większych załączników.

Ad 2.
Nazwa.pl podchodzi poważnie do wytycznych zawartych w RODO. Chcąc dopełnić wszelkich formalności i wymagań, przedstawiła Klientom ofertę, która pozwala zabezpieczyć ich przed ryzykiem poniesienia kary za nieprzestrzeganie przepisów. Usługi świadczone na takim poziomie wiążą się jednak z dodatkowym kosztem dla Klienta, wynikającym z zakresu prowadzonych analiz oraz stałego monitorowania przestrzegania przepisów.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

@klient8814

Szanowny Panie,

nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Jeżeli nadal otrzymuje Pan z serwerów nazwa.pl wiadomości, które w Pana opinii stanowią spam, zapraszamy do prywatnej korespondencji.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

 

AD:1

Czytając opinie klientów to raczej nie są zadowoleni z tej sytuacji, poza tym jeśli chcieli Państwo wymusić na klientach taką zmianę to dlaczego nie dać im ręcznego sterowania pojemnością baz danych i skrzynek pocztowych? Każdy klient mógł sobie sam ustawić minimalną wartość. Posiadam ok. 50 baz danych i żadna z nic nie przekroczyła ponad 150MB, a Państwo wymuszacie na klientach min. 500MB co jest niedorzeczne... W moim przypadku w trakcie trwania umowy żeby "zapchać" mi serwer i kazać kupić większy...

 

AD:2

Nie znam ani jednej firmy hostingowej, która pobiera opłaty za tego typu usługi, a nie jesteście jedyni na rynku... Home, ovh, domena.pl, linux com pl, zenbox itd. Wszędzie jest za darmo i jest równie profesjonalnie, zwykłe naciąganie ludzi na 500zł netto / m-c

 

Edytowano przez martinii007 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, nazwa.pl napisał:

@klient8814

Szanowny Panie,

nazwa.pl nie pozostawia żadnych wiadomości bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie, tym bardziej typu abuse, jest niezwłocznie rozwiązywane lub przekazywane do natychmiastowej analizy do odpowiedniego działu, gdzie następnie podejmowane są działania zaradcze, mające na celu dołożenie wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.

Z poważaniem
zespół nazwa.pl

Znów spam z adresów wielokrotnie zgłaszanych: ADS@ADS.com (ajb244.rev.netart.pl [77.55.235.244]) oraz kontakt@twojefinanse.info (aip61.rev.netart.pl [77.55.223.61]). A zatem tekst o dołożeniu "wszelkich starań, aby zgłoszona sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości" można sobie w buty włożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×