Skocz do zawartości
vorren

Gdzie VPS poza grupą H88

Polecane posty

Cześć,

jako że netdc ujednolicił ceny i z kwoty 650zł brutto / pół roku zrobiła się kwota 1468 brutto (czego nie potępiam, bo skoro pojawiła się taka cena, to znaczy, że wyliczyli sobie, że taka kwota będzie odpowiednia) rozglądam się za ofertą poza H88.

 

W tej cenie miałem VPS zarządzany a konfiguracja i średnie wykorzystanie jak na screenach:

https://www.dropbox.com/s/2l2osyogwiy8jcg/netdc1.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/384awhnyow1rqsd/netdc2.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/1ftw4wq9mp00yah/netdc3.JPG?dl=0

 

Czyli z tego co rozumiem: 100GB, 6GB, 3 x Intel® Xeon® CPU E5-2640 v4 @ 2.40GHz

 

Starałem się nie być upierdliwym klientem (prośba o uruchomienie wildcard, konfiguracja mx na domenie, udostępnienie nowszej wersji php) i nie poganiać: że mail wysłany 4h temu i dlaczego nie mam nowszej wersji php, bo jakbym miał sobie policzyć ile warty jest mój czas "profesjonalnego programisty"..

 

Bardzo dziękuję netdc za współpracę, którą bardzo sobie chwalę, jednak nie stać mnie na usługi w takiej cenie.

 

Mogę liczyć na zarządzany VPS w powyższej konfiguracji w podobnej cenie do obecnej, czy rynek zmienił się na tyle, że muszę pogodzić się z taką różnicą w cenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi

Zerknij na hitme.pl, sprintdatacenter.pl ;) Szczerze mogę polecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to chyba te usługi, które zostały kupione przez zmianą cennika nadal można przedłużać w tej samej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to chyba te usługi, które zostały kupione przez zmianą cennika nadal można przedłużać w tej samej cenie.

Dostałem maila kilka dni temu, że nastąpi migracja do nowych pakietów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zerknij i na webh.pl. 650PLN brutto wystarczy na opłatę roczną.

Nie upieram się "po taniości"..

 

Zastanawiam się skąd aż taka różnica w cenie w porównaniu do innych. Budzi to jednak pewien niepokój.

 

SLA? Czas odpowiedzi na ticket? Fachowość personelu? Overselling?

 

Masz wiedzę? Jeśli jest podobnie jak w innych firmach, to nie będę szukał dalej, zwłaszcza jeśli pomogą mi się przenieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie upieram się "po taniości"..

 

Zastanawiam się skąd aż taka różnica w cenie w porównaniu do innych. Budzi to jednak pewien niepokój.

 

SLA? Czas odpowiedzi na ticket? Fachowość personelu? Overselling?

 

Sprzęt + obsługa + adminka to koszty i sprzedawanie usług z zerowym zyskiem po prostu mija się z celem. Od wejścia H88 widać jak na dłoni, że przed Excelem siadł u nich jakiś analityk i przeliczył co trzeba. Wzrost cen nie powinien dziwić, w końcu chodzi o wygenerowanie jakiegoś zysku, a nie obsługiwanie 100 klientów i zamknięcie firmy po pierwszym większym kryzysie. Ja sam jestem w szoku, że są na rynku jeszcze VPSy w cenie kilku jogurtów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Sprzęt + obsługa + adminka to koszty i sprzedawanie usług z zerowym zyskiem po prostu mija się z celem. Od wejścia H88 widać jak na dłoni, że przed Excelem siadł u nich jakiś analityk i przeliczył co trzeba. Wzrost cen nie powinien dziwić, w końcu chodzi o wygenerowanie jakiegoś zysku, a nie obsługiwanie 100 klientów i zamknięcie firmy po pierwszym większym kryzysie. Ja sam jestem w szoku, że są na rynku jeszcze VPSy w cenie kilku jogurtów.

Ja to rozumiem - ale skok cenowy jest olbrzymi.. Nie 20%, 50% - tylko ponad 100%.. Aż tak niedoszacowane były obecne koszty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Po prostu nie chcą użerać się z klientami za grosze i chcą pozbyć się groszowych i ultra roszczeniowych klientów.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

J.w. - celują w klientów z większym portfelem, a przy tym chcą ograniczyć koszty. Wbrew pozorom klient, który kupuje masę usług za grosze sam jest bardzo dużym kosztem i 8 zł/mc za VPS nie jest w stanie tego zrekompensować realizacji jego zgłoszeń, narzekać, problemów, nie wspomnę już o utrzymaniu poziomu usług. Lepiej przyzwyczaić się do takich cen ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wydaje się, że sprzętowo sporo się poprawili, jakość usług jest lepsza więc te ceny mają swoje uzasadnienie ale ten support...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie upieram się "po taniości"..

 

Zastanawiam się skąd aż taka różnica w cenie w porównaniu do innych. Budzi to jednak pewien niepokój.

 

SLA? Czas odpowiedzi na ticket? Fachowość personelu? Overselling?

 

Masz wiedzę? Jeśli jest podobnie jak w innych firmach, to nie będę szukał dalej, zwłaszcza jeśli pomogą mi się przenieść.

 

Równie dobrze można byłoby zapytać dlaczego z dnia na dzień w BH podniesiono opłaty za domeny, w niektórych przypadkach nawet o 100%, podczas gdy realne ceny utrzymania tychże domen nie uległy zmianie.

 

Moim zdaniem firma zdobyła sporo klientów, a na klientach na których zarabiała względnie mało się w momencie scalenia wypięła, chcą zarabiać i część klientów na pewno zostanie, prawdopodobnie więc chcą zrekompensować ewentualne odejścia klientów wynikające ze zmiany ceny, klientami którzy zostaną. Weź pod uwagę, że zwiększając cenę o 100%, jeśli odejdzie tylko co drugi klient, firma sporo zyska. Mają sporo klientów, więc mogą sobie na to pozwolić.

 

Z drugiej strony, warto też wiedzieć o jakim "zarządzaniu" mowa. Może Ty miałeś małe potrzebym ale ciężko rozdzielić klientów którzy chcą małego zarządzania albo dużego zarządzania. Widocznie koszty personelu które te zmiany musiał wprowadzać przestały im się kalkulować (zresztą widziałem też sporo narzekań na "zarządzanie" w BH), zainwestowali też w modernizację infrastruktury i stwierdzili, że nie opłaca im sie utrzymywać Ciebie jako klienta w takich pieniądzach w jakich byłeś utrzymywany.

 

 

Ceny sprzętu i infrastruktury są coraz mniejsze, dlatego usługi niezarządzalne lub z takim minimalnym zarządzaniem o jakim piszesz mają rację bytu, aczkolwiek biznes-host nie chce ich oferować i jest to ich prawo. Zwróć uwagę na róznice cen w takim BH dla serwerów niezarządzalnych a zarządzalnych - jest ona spora (ok. 200%), więc widocznie tak sobie to przekalkulowali.

 

 

 

Z webh natomiast korzystam na co dzień, niemniej nie z usług managed, bo takich nie potrzebuję, natomiast mam tam kilka VPSów i hosting i ani na jakość usług, ani na support nie mogę narzekać. Zresztą wydaje mi się, że znalazłbyś usługi znacznie taniej niż w webh, aczkolwiek z jakością tych przesadnie tanich usług bywa różnie. Wydaje mi się, że w webh ta równowaga jest właśnie zachowana i powinna sprostać ona Twoim wymaganiom.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×