Skocz do zawartości
Dawider

Problem z pocztą roundcube na serwerze vps hitme.pl

Polecane posty

Witam.

 

Od tygodnia nie mogę zalogować się na swoje skrzynki e-mail na serwerze VPS hostingu hitme.pl.

 

Kontaktowałem się z hostingiem, jednak przez ten czas niczego nie dowiedziałem się, nie mogę nadal się zalogować, wiec zakładam, że nic nie została naprawione, nawet nie zostały ustalone przyczyny tego problemu.

 

Przy próbie logowania się na roundcube nie wyskakuje żaden błąd, po prostu jest biała plama... Gdy odświeżam stronę, wyskakuje komunikat "Błędne żądanie! Nie zapisano danych." I tak jest na każdej przeglądarce, nie tylko na moim komputerze. W przeglądarce Opera i Vivaldi wyskakuje inny komunikat przy próbie logowania. "Ta strona nie działa Serwer nie może teraz obsłużyć tego żądania."

Podałem nawet hasło i login do administracji hostingu, tez pewnie nie mogą sie zalogować, skoro nie odpisują od 2 dni.

 

Co ciekawe, stworzyłem nowe skrzynki e-mail, aby sprawdzic, czy z nimi też będzie problem. Okazuje się, ze nie ma problemu z nowymi kontami... Tylko z tymi, których używasz juz od kilku lat.

 

Czy ktoś z was miał taki problem? Proszę o pomoc:)

 

 

 

post-46564-0-03625800-1498739722_thumb.jpg

Edytowano przez Dawider (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy te skrzynki email nie są czasem pełne?

Problem występuje tylko na jednym koncie klienta? (pisząc inne masz na myśli inne konta klienckie - nie email?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konta są bez limitu. Na jednym e-mailu zajęte jest 200 MB na drugim 500MB. Ani na jeden, ani na drugi nie można się zalogować. Dwa opisywane przeze mnie e-maile są przypisane do dwóch różnych domen. (nie chce ich nazwy tutaj podawać).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To VPS zarządzalny, że hitme.pl ma Ci to naprawiać? Jak nie to wbijaj przez SSH i debuguj. Jak nie potrafisz to ściągaj admina albo rób zlecenie na WHT.

 

Jak zarządzalny to hitme.pl ma dostęp administracyjny i dopóki go nie otrzymasz to możesz tylko kijkiem popędzać hitme, żeby się pospieszyło.

 

EDIT. Właśnie zwróciłem, że napisałeś że podałeś dostęp do serwera adminom hitme.pl czyli raczej nie zarządzalny. Myślę, że zaraz się ktoś zjawi i powie "Logi!! Bo szklanej kuli nie mamy". Lepiej zrób zlecenie.

Edytowano przez nnd_newbie (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź jeszcze czy konto nadrzędne nie wyczerpało limitu miejsca.

Pewnie masz panel directadmin?

Sprawdź czy limity w panelu pokrywają się z limitami quota - użyj repquota (ostatnio mieliśmy podobną sytuację - w DA pokazuje limit 20GB, repquota pokazał 5GB)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy czyściłeś cache przeglądarki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×