Skocz do zawartości
Weber

[Wywiązanie się z umowy] firma hostingowa

Polecane posty

Witam,

Jeżeli zakupiłem serwer w danej firmie, czy mam prawo wywiązać się z umowy, zrezygnować, a następnie firma zwróci mi zainwestowane pieniądze?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Jeżeli wywiązanie się z umowy jest z Twojego powodu raczej wątpię, że zwrócą Ci pieniądze. ;) Chyba, że to oni popełnią błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Zależy od hostingu i usługi, regulaminu. Jeśli usługa została wykonana to w praktyce nie masz prawa do żadnego zwrotu przynajmniej w większości firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma OVH robi mnie w ciula. Wykonuje zlecenie poważnej firmię, a dział techniczny OVH nie ma pojęcia co się dzieje z serwerem. Nie rozumiem tego totalnie, uważam ich za nie do końca odpowiedzialnych i szanujących ludzi.

 

Jutro będzie 4 dzień jak usługa nie działa, a serwis nie jest kontynuowany, po trzykrotnej odpowiedzi która w niczym mi nie pomogła.

 

Firmy tego typu to jakaś kpina, nie po to płacimy i nie po to wymagamy, tym bardziej taki segment :)

Edytowano przez Weber (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli firma nie wywiązuje się z umowy to masz prawo zażądać zwrotu za okres, w którym usługa nie działała, jeśli przekroczy to dopuszczalne SLA dla twojej usługi.

 

4 dni downtime'u raczej przekraczają większość SLA, może poza rocznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytajcie co kupujecie, OVH od dłuższego czasu gwarantuje realizacje zgłoszenia awarii jedynie od poniedziałku do piątku od 8 do 18.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firmy tego typu to jakaś kpina, nie po to płacimy i nie po to wymagamy, tym bardziej taki segment :)

Współdzielony hosting w OVH(?) to jest najniższy segment. No, budżetowe VPS-y z LowEndBoksa może będą niżej.

 

Jeśli wykonujesz poważne zlecenia i odpowiadasz przy nich za hosting, to w obecnej sytuacji na rynku musisz 1) wziąć chmurę z dobrym SLA i do tego 2) samodzielnie zapewnić nadmiarowość, czyli na przykład wpisać wykorzystanie kilku DC w swoją aplikację.

 

Fajnie byłoby po prostu komuś to zlecić i zapomnieć, ale nie znam takich dostawców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widac, że nie szanują klientów....

 

Support konkurencji potrafi mi odpisać nawet o 23:00 w niedzielę. Nie, w tym przypadku nie odpowiadam za serwer, ale kształtuje sobie pozycje, klient sie nie zna, więc.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com

Widac, że nie szanują klientów....

 

Support konkurencji potrafi mi odpisać nawet o 23:00 w niedzielę. Nie, w tym przypadku nie odpowiadam za serwer, ale kształtuje sobie pozycje, klient sie nie zna, więc.....

 

 

OVH to duża firma. Można dostać coś "prawie za darmo". Jeżeli porównujesz do lokalnych marek, bądź w ogóle mniejszych - nic dziwnego :)

Edytowano przez mFilmy.com (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widac, że nie szanują klientów....

 

 

Support OVH jest jednym z najsłabszych na rynku. Klienta nie szanują bo nawet nie maja na to czasu. Mają bardzo tanio i zazwyczaj bardzo dobrze, ale jak szukasz dobrego, szybkiego supportu i firmy która rozmawia z klientem to zmień na inną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widzę jak mają dobrze.

 

1. Słaba baza poradników, nie jest adekwatna do aktualnego interfejsu.

 

2. Kilka opcji nie sprawujących poprawnie swojej funkcji, błędy np w przypisywaniu domen, usuwania/zmiany np w sekcji DNS

 

3. Serwer pada po instalacji szablonu, generuje do 3000 zapytań, oni twierdzą, że to wina po mojej stronie, robią zemnie debila, jest zupełnie odwrotnie.....na innym serwerze rozwiązali problem w 5 minut :)

 

4. Kokpit w kilku miejscach jest słabo czytelny, w tym troszkę EU i PL

 

 

Teraz po ptakach, zapłacone jest z góry, nie zwrócą mi pieniędzy pewnie....

 

Puściłem im wiązankę w zgłoszeniach, jestem ciekawy ich reakcji :)

 

 

Jestem Webmasterem już wiele lat i z doświadczenia wiem, że nie ma czegoś takiego jak "wielkie i perfekcyjne" albo mają dobrze i to dbają, albo mają szybko. Oni mają szybko, klienci też się skarżą na OVH, mimo ich profesjonalnego wizerunku, stracą pozycję za wiele lat, ludzie, w tym osoby z branży nie są debilami.

Osoba z zewnątrz nie wie czym jest OVH, kupujesz, bo sprawuje wrażenie czegoś mega profesjonalnego, w rzeczywistości jest odwrotnie..

Edytowano przez Weber (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej no, Ja chyba jestem inny. Ostatnio wdrażałem Wordpressa z szablonem na hostingu www i strona działa jak strzała. I jakoś nigdy nie miałem większych problemów z OVH. Mam jakieś względy u nich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Ci szpili wbijać, ale rozpoczynanie poważnego projektu na nieprzetestowanym hostingu to proszenie się o kłopoty. Nie wszystko znajdziesz w specyfikacji, różne problemy wyłażą. W jednym z moich pierwszych tematów na tym forum, zobaczysz że odbiłem się od hostingu w OVH bo nie oferowali okresu testowego, ani nawet płatności miesięcznej (http://www.webhostingtalk.pl/topic/56305-ovh-zakladanie-konta/). Znajdziesz tam zresztą większość swoich zarzutów: o błędach w panelu, o traktowaniu klienta. A wszystko to tylko po krótkim researchu na temat OVH.

 

Nieładnie OVH się zachował, że usługa Ci słabo działa, ale ty też trochę nierozważnie się zachowałeś, że nie przeprowadziłeś podstawowego researchu ani testów.

Edytowano przez nnd_newbie (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Profesjonalnie podszedłem do ich supportu, użyłem określenia "wiązanka" ale nie w kontekście pozbawienia kultury i szacunku. Nie jestem wieśniakiem, bez przesady, hehe ;)

 

OVH to korporacja, a korpo nie jest dobre, mikro biznesy IT korzystają dzierżawiąc serwery od takiego OVH lub innej potężnej firmy, i tak wszyscy korzystamy z podobnych sieci, nie każda firma ma własne data center.

Serwer będzie działać, bo dlaczego nie? mam tu na myśli system komunikacji i poruszania się po interfejsie. Błędy się zdarzają, ale czasami to są takie pierdoły które usunie jest prosty administrator forum dyskusyjnego który od miesiąca ma styczność z bazami np sql, efekt końcowy, 4 dni czekania w KORPO na wyjaśnienia, 12h w MIKRO i nie ma śladu po błędzie.

Mikro biznes, administrator hostingu po zapoznaniu się, od razu przechodzi do analizy problemu i finalnie rozwiązania go w tym samym momencie. Pracownik OVH ma zasady, określone godziny, skrypt rozmowy i inne.

Tak, mogłem wykonać testy, ale czasami to nie tylko ja decyduje czy Ty decydujemy gdzie klient chce mieć środowisko.

Korzystałem kiedyś z OVH wiele razy, ale 'kiedyś" było lepsze, dziś się zmieniło, uważam na gorsze pod pewnymi względami.

 

Nie moja sprawa, osoby z branży i biznesu dobrze wiedzą, czym kończy się zaniedbanie pewnych detali, jak się pieniążki przestana zgadzać, zapewne ujrzymy nowość OVH jakiej jeszcze nie było.

 

PS OVH odpisało mi, że można odstąpić od umowy 14 dni od momentu jej podjęcia, zwracają pieniądze, zamykają usługę. Nie ma problemu.

 

 

 

 

Edytowano przez Weber (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to jestem ciekaw co to za "błąd z szablonem z winy hostingu", bo jak znam te wszystkie "błędy ze strony hostingu", to 99% leży jednak w braku wiedzy klienta. Ile to już razy widziałem problem w stylu "nie działa funkcja mail() - na innym hostingu działa bez problemu!!!!11" po czym w skrypcie zamiast adresu e-mail był np. "tu_wpisz_swoj_mail" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku był błąd serwera, jakaś wielka strona obciążała serwer, ktoś złamał regulamin i wrzucił gre....spotykałem się już z takimi sytuacjami.

Generowane zapytania atakowały nie tylko moją stronę.

 

PS. jako osoby z branży powinniśmy też wiedzieć, że IT jest jak błąd w elektryce jakiegoś rozbudowanego pojazdu, nie zawsze analiza wykaże błędy. Szukanie przyczyny jest jak szukanie błędu w takim aucie.

Nie zawsze jest to brak wiedzy, a raczej trudności z odnalezieniem przyczyny, dobry mechanik też musi się naszukać, tak to niestety wygląda.

 

Edytowano przez Weber (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PS. jako osoby z branży powinniśmy też wiedzieć, że IT jest jak błąd w elektryce jakiegoś rozbudowanego pojazdu, nie zawsze analiza wykaże błędy.

 

 

Analiza nie zawsze wykaże błędy jak analizujesz stos wywołań poleceń kernelowych i próbujesz rozwiązać kernel panica na jednej ze swoich maszyn dłubiąc strace'm co może go wywoływać, aby znaleźć rozwiązanie.

 

Analiza skryptu php to bułka z masłem, nawet w przypadku bardzo zaawansowanych serwisów. Narzędzi do tego celu jest też od groma, tak że szukając wąskiego gardła trafiasz na nie od razu, a jak coś nie działa to widzisz dlaczego. Nie trzeba się zastanawiać czy używać specjalistycznej wiedzy, czytasz logi i widzisz jak na dłoni co jest nie tak, zakładając oczywiście że wiesz co robisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

W OVH mam wrażenie, że wraz z rozwojem w Polsce zapomniano o rozwoju supportu. W ciągu 2 lat znacząco się zwiększyła ilość klientów a w supporcie raczej ilość stanowisk bez zmian.

Z rok lub dwa lata temu na odpowiedź czekało się średnio do doby teraz często ponad 2 dni.

Produktowo OVH stoi bardzo wysoko ale obsługa po sprzedażowa to naprawdę marnie... A szkoda bo z taką ofertą mieliby szansę zostać liderem w Polsce w prawie każdym segmencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×