Skocz do zawartości
kostykiewicz3435

Problemy z pocztą na hostingu..... jaki inny?

Polecane posty

Witam,

Ostatnio przeniosłem się z nazwa.pl do kylos.pl z powodu wysokich cen i blokady plikow .exe, jeśli ktoś przesyłał drogą mailową bez możliwości wyłączenia.

Byłem bardzo długo na nazwa.pl i nie było żadnych problemów z pocztą.

Po przejściu na kylos.pl nie zauważyłem problemów z działaniem serwera, działaniem stron, natomiast moi znajomi skarżą się że nie dochodzą im maile od klientów.

A jak dochodzą to z 3-4 dniowym opóźnieniem. (nie zawsze ale się zdarza)

 

Mogę sobie wykupić dodatkowy adres IP, ale to ne rozwiąże problemu dlatego że maile z hostingu odbywają się przy użyciu jednego serwera poczty wychodzącej który przesyła wiadomości wszystkich klientów na danym serwerze i posiada jeden wspólny adres ip

 

Co możecie polecić dobrego i bez problemowego jeśli chodzi o pocztę.

Edytowano przez kostykiewicz3435 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i blokady plików .exe? kto wysyła pliki w takiej otwartej formie?

 

A co w tym nadzwyczajnego?

Ostatnio mnie googel blokował bo zrobiłem se rara o nazwie docx.rar

Od tamtego momentu przestałem używać gmaila skoro ważnych plików przesłać nie mogę tylko za nazwę docx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie próbuje... Mam nadzieję że rozwiążę ten problem. Zbyt często się powtarza, nie chce dalej zmieniać hostingu zbyt dużo zachodu z przenoszeniem tego wszystkiego i konfigurowaniem.

 

Z samym działaniem hostingu nie mam zastrzeżeń ale nie rozumiem co się dzieje z pocztą.

 

===

 

jeśli chodzi o .exe to pryszcz, ale czemu ma być blokada na te pliki. A jesli już jest to powinna być możliwość wyłączenia u konkretnych osób, któe sobie tego życzą.

Ok, bezpieczeństwo ale klient powinien mieć możliwość włączenia tego jeśli chce.

 

===

Chciałem wykupić adres zew. ale nic mi to nie da.

Nie wiem co mam robić.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie próbuje... Mam nadzieję że rozwiążę ten problem. Zbyt często się powtarza, nie chce dalej zmieniać hostingu zbyt dużo zachodu z przenoszeniem tego wszystkiego i konfigurowaniem.

 

Z samym działaniem hostingu nie mam zastrzeżeń ale nie rozumiem co się dzieje z pocztą.

 

===

 

jeśli chodzi o .exe to pryszcz, ale czemu ma być blokada na te pliki. A jesli już jest to powinna być możliwość wyłączenia u konkretnych osób, któe sobie tego życzą.

Ok, bezpieczeństwo ale klient powinien mieć możliwość włączenia tego jeśli chce.

 

===

Chciałem wykupić adres zew. ale nic mi to nie da.

Nie wiem co mam robić.

 

Najprościej spakować go w formacie zip, druga sprawa do takich celów sa witryny gdzie tylko konkretna osoba może go pobrać jeżeli otrzyma link od ciebie. Wielu usługodawców posiada webdysk który jest dostępny w panelu webmail co miedzy innymi pozwala na wygenerowanie takiego linku.

Blokada sama w sobie dotyczy głównie programów antywirusowych na serwerach poczty i tego nie da się od tak wyłączyć z podziałem na adresata - adres email.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem właśnie do supportu, czy jeśli wykupię adres IP dedykowany to może poczta przez niego przechodzić.

Z tego co mi odpisali wcześniej.

 

"Niestety wykupienie dedykowanego adresu IP nie rozwiązałoby tego problemu, gdyż wysyłka wiadomości e-mail mimo wszystko odbywa się przy użyciu jednego serwera poczty wychodzącej, który zarządza przesyłem wiadomości wszystkich klientów na danym serwerze hostingowym i posiada jeden wspólny dla wszystkich adres IP."

 

Tak jak wspomniałem wcześniej problem dotyczy:
1) maile się opóźniają 3-4 dni dopiero po takim czasie dochodzi na skrzynkę

2) Niektóre maile nie przychodzą woglę, nawet nie widać ich w spamie jak by były już na black liscie. a są to maile raczej od zaufanych osób.

3) Po wysłaniu maila do tego samego klienta co posiada serwer otrzymuje czasem podwójny czy potrójny taki sam mail.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podeślij do supportu ten link https://www.directadmin.com/features.php?id=1692

Powinni dać radę Ci to skonfigurować, jeśli masz dedykowany adres ip.

 

Założyłeś, moim zdaniem błędnie dwie rzeczy:

 

1 - że każdy hostingodawca wdraża takie rozwiązania dla wybranych klientów na usłudze shared tak ad-hoc, po tym jak klient przyjdzie z linkiem "howto"

2 - że admini kylosa nie znają takich "fiuczerów" i ten link jest dla nich wartościowy

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomku, nic nie zakładałem. Absolutnie.

Mamy trochę klientów, którym zależy właśnie na dedykowanym ip nie tylko do strony, ale i do poczty, dlatego u nas jest to standardem. Co oczywiście nie jest niczego wykładnią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem na innym forum.

A jeśli bym wykupił serwer poczty gdzieś indziej i przekierował rekord MX w cpanelu na ten zewn. serwer to będzie ok?

Wszędzie są podane nazwy serwer DNS w domenach na n1.kylos.pl,

Dobrze to zrozumiałem i rozkminiam czy coś już mi się we łbie pochrzaniło....

 

Wtedy tylko by został hosting na strony a poczta przechodziła by przez inny serwer, jeśli dalej nic się nie zmieni.

Jeśli tak to proszę o radę jaki serwer poczty polecacie najlepiej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz przekierować pocztę na Zoho, prokonto.pl lub lepsze rozwiązania moim zdaniem czyli Google Apps (4euro/mc za jedną skrzynkę ale możesz ustawić catch all aby przechwytywać wiadomości z wszystkich adresów w domenie na jedno konto) lub płatny Protonmail który oferuje chyba najlepsze standardy bezpieczeństwa. Pamiętaj również o rekordach na DNS takich jak SPF, DKIM + ew. DMARC. Sam SPF jest kluczowym elementem jeżeli chodzi o twoje wiadomości. Brak jego w obecnym czasie lub złe ustawienie może sugerować że twoja wiadomość jest spamem lub podszywa się pod domenę. Przy okazji weź IP serwera mail od kylos i zobacz w google "rbl check" - może gdzieś jest na liście ;)

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te maile które dochodza kilka dni - zapytaj support o greylisting. Obstawiam że to jest problemem "opóźnionych" maili. Przesadzili z interwałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kostykiewicz3435

 

Udało mi się przejrzeć naszą korespondencję w zgłoszeniu. Dzisiaj rano nasz administrator podesłał prośbę o wskazanie konkretnych wiadomości z którymi występował problem. Ponieważ problem dotyczy tylko części wiadomości to jak otrzymamy taką listę to będziemy mogli dokładnie określić co się dzieje i dlaczego.

 

Jeżeli chodzi o pliki .exe niestety nie jesteśmy w stanie tego zmienić dla usługi hostingu współdzielonego.

 

Oczywiście w razie dodatkowych pytań, proszę śmiało kontynuować korespondencję w zgłoszeniu.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×