Skocz do zawartości
Malwina85SDL

Wordpress - jaki hosting?

Polecane posty

Witam wszystkich. Otwieramy firmę, a stronę zakładamy na Wordpressie. W ubiegłym roku jedna z moich stron była w Kei i wszystko było ok. Widzę jednak, że coś teraz u nich nie gra? Byłam też w Hekko i Home. Zastanawiam się nad Linux.com.

Sama nie wiem co wybrać. Chciałam kupić w Kei, a tu takie marne opinie.

Zależy mi i na cenie, i na transferze, żeby strona nie umarła od zbyt dużego obciążenia. Spodziewamy się dużego ruchu. Na stronie będzie sporo grafiki, więc musi ją udźwignąć. Dużo jest promocji 2 zł za rok. Tylko po roku już tak fajnie nie będzie. W Linux wiem, że z pomocą z ich strony może być różnie. Hekko nie wiem czy udźwignie sporą stronę i duży ruch? Fajnie jakby transfer był bez limitu i duża ilość baz Mysql. Wczoraj patrzyłam też lh.pl. Pomożecie? I liczy się też opcja łatwości zainstalowania w przyszłości ssl może ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałaś to w taki sposób że my możemy tylko wróżyć z fusów...

 

Co oznacza dużo transferu i duże obciążenie?

Ile potrzebujesz dysku na tą stronę i ile transferu...

 

Na forum jest mnóstwo firm które oferują bardzo dobre rozwiązania hostingowe.

 

Home? Nie żartuj :) to okurat jest nieporozumienie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Home? Nie żartuj :) to okurat jest nieporozumienie :)

Opinia na bazie doświadczeń sprzed lat? :)

 

Aktualnie posiadamy dedykowany hosting dla Wordpressa - https://home.pl/wordpress-hosting. Podwyższone parametry, dyski SSD, opCache i wiele więcej dla entuzjastów tego CMSa :) W ostatnich miesiącach popracowaliśmy naprawdę mocno nad kompatybilnością z WP, pracą pluginów i wydajnością - w naszym portfolio hostingu WP posiadamy serwisy, które nie cierpią na nudę i brak czytelników.

 

Jeżeli swoją opinię opierasz na bazie "poradników" sprzed 2-3 lat to 95% z tych zarzutów jest już nieaktualna, a przy kolejnych 5% pomagamy z konfiguracją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

homiku jestes droższy od pozostałych kilka nawet i 10razy

ciągle zbierasz złe opinie, a nie sprzed lat

ciągle użytkownicy mają jakieś problemy np. z cloudflare

homiku weś się schowaj do swojej nory, bo na tym forum znamy twoje zagrania i "jakość"

 

@Malwina85SDL już ci pisałem na facebook, że optymalnym dla ciebie będzie

webion.pl 3GB za 40zł/rok dla twoich ok. 2GB danych

naturalnie musisz podpiąć to pod cloudflare, bo w którymś miesiącu przekroczysz transfer

ale cloudflare to nie tylko oszczędność transferu, dodatkowa ochrona strony, cache

 

zaś w linux z pomocą jest właśnie najlepiej, tylko że odpowiedni dla ciebie pakiet

mają dość drogo aż 123zł, stawiają na suport nie na GB

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

homiku jestes droższy od pozostałych kilka nawet i 10razy

ciągle zbierasz złe opinie, a nie sprzed lat

ciągle użytkownicy mają jakieś problemy np. z cloudflare

homiku weś się schowaj do swojej nory, bo na tym forum znamy twoje zagrania i "jakość"

 

 

kori, wszyscy znają Twoje osiągnięcia w oszczędzaniu pieniędzy, także no ten tego, może jakieś konkrety? ... :) Co do opinii - łatwiej krytykować niż chwalić, to domena większości klientów oraz użytkowników sieci. Warto także zapoznać się z pewnymi faktami, zwłaszcza w przypadku dedykowanego hostingu pod WP. Dużo osób powołuje się na złe skojarzenia WP z home.pl na bazie artykułów wyprodukowanych lata temu. Od tamtego czasu jednak sporo się zmieniło. U niektórych jednak przyzwyczajenia pozostały.

 

Z homikowym pozdrowieniem.

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@home,

 

Opinie opieram na doświadczeniu sprzed 2 lat bodajże kiedy zajmowałem się serwerem klienta. Nic się u Was nie dało zrobić (przerzucenie poczty od Was to był wyczyn przy którym prośby pisałem 2 tygodnie), dodatkowo traktowanie z góry klienta, rozumiem nie płaciłem grubych "milJonuF" ale płaciłem. Nadal mam zdanie takie że home ze względu na swoją ogromną reklamę traktuje klientów jak "pionki" bo macie ich mnóstwo.

 

Tyle ode mnie co do home.

 

@topic

Poproś by firmy pisały Ci PW na maila - zawsze w razie wpadki możesz zmienić firmę a wiele ich oferuje "darmowe przenosiny" z czego wszystko zrobią za Ciebie.

 

Ja używam Biznes-Host i jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kori, wszyscy znają Twoje osiągnięcia w oszczędzaniu pieniędzy, także no ten tego, może jakieś konkrety? ... :) Co do opinii - łatwiej krytykować niż chwalić, to domena większości klientów oraz użytkowników sieci. Warto także zapoznać się z pewnymi faktami, zwłaszcza w przypadku dedykowanego hostingu pod WP. Dużo osób powołuje się na złe skojarzenia WP z home.pl na bazie artykułów wyprodukowanych lata temu. Od tamtego czasu jednak sporo się zmieniło. U niektórych jednak przyzwyczajenia pozostały.

podałem przykład, cloudflare...

i fakty: w porównaniu do innych cena hostingu 300%, cena domen: 240%

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Tak szczerze powiedziawszy - wszystko zależy od tego czy będziecie przeprowadzali kompresję oraz używali cache (w3 total cache na przykład). Jeżeli tak - to na sam początek wystarczy to co macie teraz. Jeżeli szukacie czegoś więcej to:

https://linuxic.com/pl - serwery stoją we Francji, korzystam więc polecam z czystym sumieniem, sprawny support i właściciel firmy jest Polakiem

https://mzone.co.uk - konta WWW Basic bądź VPSy zarządzane w wypadku gdy potrzebujecie czegoś więcej niż zwykłego shareda, sprawny support

https://hostinghouse.pl - sprawny support, atrakcyjne ceny i serwery jak złoto :-)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podałem przykład, cloudflare...

i fakty: w porównaniu do innych cena hostingu 300%, cena domen: 240%

 

Cloudflare - owszem, nie mamy automatyzacji z poziomu panelu, ale CF nie jest lekiem na całe zło i nie jest to element "must have". Co więcej - historia naszych doświadczeń z klientami pokazuje, że takie połączenie bardzo często utrudnia komunikację na poziomie poczty, bo gdy serwery CF "siadają" to reszta usług klienta też. Dlatego też pomimo wielu zalet tego rozwiązania postanowiliśmy nie wiązać się z tym narzędziem (no bo skoro "mam domenę i hosting w home.pl i nic nie działa to jest to wina home, a nie CF na który kieruje domena" - liczba takich rozmów telefonicznych w zeszłym roku była kosmiczna). Stawiamy na nasze wewnętrzne, autorskie rozwiązania i całodobowy monitoring administratorów.

 

Cena hostingu? Jeżeli prowadziłeś kiedyś własny biznes hostingowy to pewnie wiesz, że przy takiej skali wykorzystania sprzętu musi on być modernizowany. Może tego nie wiesz, ale w ostatnich 2-3 latach takich zmian w skali mikro i makro było u nas kilkadziesiąt. Nie używamy maszyn "wyżyłowanych" do granic, aby upychać na nim usługi za grosze. Nigdy nie ryzykujemy dużym przebiegiem i dmuchamy na zimne. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że inni mają może tańsze usługi i pewnie dla kogoś z budżetem 50 zł/rok będą one dobrym rozwiązaniem - to super i szanujemy taką decyzję klienta. Jeżeli ktoś chce jak najtaniej to pewnie i skorzysta z darmowego hostingu, który ma parametry konkurencyjne - ale to, czy są one rzeczywiste to już często słodka tajemnica providera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cloudflare - owszem, nie mamy automatyzacji z poziomu panelu, ale CF nie jest lekiem na całe zło i nie jest to element "must have". Co więcej - historia naszych doświadczeń z klientami pokazuje, że takie połączenie bardzo często utrudnia komunikację na poziomie poczty, bo gdy serwery CF "siadają" to reszta usług klienta też. Dlatego też pomimo wielu zalet tego rozwiązania postanowiliśmy nie wiązać się z tym narzędziem (no bo skoro "mam domenę i hosting w home.pl i nic nie działa to jest to wina home, a nie CF na który kieruje domena" - liczba takich rozmów telefonicznych w zeszłym roku była kosmiczna). Stawiamy na nasze wewnętrzne, autorskie rozwiązania i całodobowy monitoring administratorów.

Bazując na komentarzach waszych klientów na fb i ciągłym narzekaniu że coś nie działa to chyba mylicie się i sprawdzacie swoje uptime a nie usługi cloudflare ;) - która utrzymuje je na rekordowym poziomie posiadając infrastrukturę niemal w każdym kluczowym miejscu na świecie.

 

Cena hostingu? Jeżeli prowadziłeś kiedyś własny biznes hostingowy to pewnie wiesz, że przy takiej skali wykorzystania sprzętu musi on być modernizowany. Może tego nie wiesz, ale w ostatnich 2-3 latach takich zmian w skali mikro i makro było u nas kilkadziesiąt. Nie używamy maszyn "wyżyłowanych" do granic, aby upychać na nim usługi za grosze. Nigdy nie ryzykujemy dużym przebiegiem i dmuchamy na zimne. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że inni mają może tańsze usługi i pewnie dla kogoś z budżetem 50 zł/rok będą one dobrym rozwiązaniem - to super i szanujemy taką decyzję klienta. Jeżeli ktoś chce jak najtaniej to pewnie i skorzysta z darmowego hostingu, który ma parametry konkurencyjne - ale to, czy są one rzeczywiste to już często słodka tajemnica providera.

Zawsze można skorzystać z "Profesjonalne usługi IT" - https://home.pl/uslugiit#manager. Z home korzystałem 2 lata i oczywiście popieram zdanie reszty hosting fatalny jednak przyznaje że marketing dla "kowalskiego" zdecydowanie prowadzicie najlepiej w PL.

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pani chyba przybyła z forum Wordpressa :) Odpowiedziałem już wcześniej(tam) ale nie wiem, czy wspomniałem, że brak limitów transferu również często oznacza słabsze łącze. Czymś niestety trzeba rekompensować. Warto brać to pod uwagę.

 

W praktyce wygląda to różnie, zazwyczaj przy większej ilości użytkowników strona ładuje się znacznie dłużej ale to jest normalna kolej rzeczy i logiczny wniosek. Także może się Pani również zastanowić nad kontami, które oferują po prostu spore transfery - niektóre mocniejsze współdzielone oferują nawet do 1TB transferu miesięcznie, co jest naprawdę "bezpieczną" opcją i tym bardziej, jeśli na łączach 100mbps a nie 10/1, tak jak bywa często w przypadku transferów nieograniczonych. Niestety też o typ łącza dla danej opcji najczęściej trzeba pytać bezpośrednio.

 

Opcji jest kilka do wyboru i na pewno jest z czego wybierać :)

 

Home też niestety osobiście muszę odradzić. Oczywiście mam swoje powody aby to zrobić i nie jest to oparte na opiniach osób trzecich, a własnych doświadczeniach.

 

Raz - nie wiem czy nadal jest to praktykowane ale ostatnio za wgranie kopii zapasowej chciano zainkasować ode mnie 20zł netto. Sama kopia była mi bardziej potrzebna jako punkt odniesienia, aniżeli potrzeba na gwałt, więc zrezygnowałem. Wybaczcie ale przy takich cenach kopie powinny być gratis. Nie zbiedniałbym od tych dwudziestu-kilku złotych ale chodzi tutaj bardziej o zasadę.

 

Dwa - bardzo pretensjonalne podejście supportu do klienta. Instalowałem bodajże 2, czy 3 instalacje wordpressa oparte o cherry framework v3 i jak się okazało, home miał z samym frameworkiem poważne problemy(nie wiem dokładnie dlaczego, nie miałem czasu na analizy). Przy korespondencji z supportem otrzymałem odpowiedź "u nas wszystko ok, proszę się odnieść do google speed test" - dawno nie poczułem się tak bardzo jak idiota, kiedy zbyto mnie tak podręcznikową odpowiedzią. Dla porównania ta sama instalacja na linuxpl, netdc i nawet na serwerze nazwy.pl działały bezproblemowo. Nawet na php 5.3/5.4, które sporo obcinają z optymalizacji WP. Naprawdę bałbym się stawiać instalacje oparte o duże skórki takie jak Avada, czy sklepy z autorskimi rozwiązaniami.

 

Przygód z supportem home miałem zaledwie kilka ale żadnej z nich nie wspominam przyjemnie.

 

Trzy - z tego co pamiętam, to jest zablokowana możliwość zewnętrznego łączenia się z bazą mysql. Nie jest to opcja, ani feature tylko "zabezpieczenie", jak to nazwał support. Z jednej strony mogę to zrozumieć z drugiej, jest to spore ograniczenie.

 

Marketing home jest naprawdę dobry ale samozwańczy nr 1 powinni się trzymać pewnych standardów. Przynajmniej według mnie.

 

Okazjonalnie zdarza się, że klient ma serwer na home i wtedy zawsze muszę się przeżegnać i zmówić dwie zdrowaśki, żeby potem nie toczyć batalii z klientem, że strona ładująca się żółwim tempem to nie moja wina. Być może dla prostych instalacji jest to jakaś tam wygodna albo "normalna" opcja, aczkolwiek mam swoje powody, aby omijać hosting ten szerokim łukiem. Innym odradzam dlatego, żeby zaoszczędzili na nerwach ale koniec końców to ich decyzja, na co się zdecydują, nie moja. Jeśli oferta home do nich przemawia, to przecież im nie zabronię.

 

Nie mówię, że inne hostingi swoich problemów nie mają, spotkałem się naprawdę z wieloma i nie ma "tego idealnego", po prostu. Zawsze można być zadowolonym tylko do pewnego stopnia ale jeśli już płacę za coś pieniądze, to wolałbym się nie ograniczać do opcji "żeby było".

 

Kończąc już swój wywód mam nadzieję, że Pani wybrała dla siebie satysfakcjonującą opcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raz - nie wiem czy nadal jest to praktykowane ale ostatnio za wgranie kopii zapasowej chciano zainkasować ode mnie 20zł netto. Sama kopia była mi bardziej potrzebna jako punkt odniesienia, aniżeli potrzeba na gwałt, więc zrezygnowałem. Wybaczcie ale przy takich cenach kopie powinny być gratis. Nie zbiedniałbym od tych dwudziestu-kilku złotych ale chodzi tutaj bardziej o zasadę.

 

Dwa - bardzo pretensjonalne podejście supportu do klienta. Instalowałem bodajże 2, czy 3 instalacje wordpressa oparte o cherry framework v3 i jak się okazało, home miał z samym frameworkiem poważne problemy(nie wiem dokładnie dlaczego, nie miałem czasu na analizy). Przy korespondencji z supportem otrzymałem odpowiedź "u nas wszystko ok, proszę się odnieść do google speed test" - dawno nie poczułem się tak bardzo jak idiota, kiedy zbyto mnie tak podręcznikową odpowiedzią. Dla porównania ta sama instalacja na linuxpl, netdc i nawet na serwerze nazwy.pl działały bezproblemowo. Nawet na php 5.3/5.4, które sporo obcinają z optymalizacji WP. Naprawdę bałbym się stawiać instalacje oparte o duże skórki takie jak Avada, czy sklepy z autorskimi rozwiązaniami.

 

Przygód z supportem home miałem zaledwie kilka ale żadnej z nich nie wspominam przyjemnie.

 

Trzy - z tego co pamiętam, to jest zablokowana możliwość zewnętrznego łączenia się z bazą mysql. Nie jest to opcja, ani feature tylko "zabezpieczenie", jak to nazwał support. Z jednej strony mogę to zrozumieć z drugiej, jest to spore ograniczenie.

 

Marketing home jest naprawdę dobry ale samozwańczy nr 1 powinni się trzymać pewnych standardów. Przynajmniej według mnie.

 

Okazjonalnie zdarza się, że klient ma serwer na home i wtedy zawsze muszę się przeżegnać i zmówić dwie zdrowaśki, żeby potem nie toczyć batalii z klientem, że strona ładująca się żółwim tempem to nie moja wina. Być może dla prostych instalacji jest to jakaś tam wygodna albo "normalna" opcja, aczkolwiek mam swoje powody, aby omijać hosting ten szerokim łukiem. Innym odradzam dlatego, żeby zaoszczędzili na nerwach ale koniec końców to ich decyzja, na co się zdecydują, nie moja. Jeśli oferta home do nich przemawia, to przecież im nie zabronię.

 

Nie mówię, że inne hostingi swoich problemów nie mają, spotkałem się naprawdę z wieloma i nie ma "tego idealnego", po prostu. Zawsze można być zadowolonym tylko do pewnego stopnia ale jeśli już płacę za coś pieniądze, to wolałbym się nie ograniczać do opcji "żeby było".

 

Kończąc już swój wywód mam nadzieję, że Pani wybrała dla siebie satysfakcjonującą opcję.

 

Dzięki za treściwą opinię :)

 

1. Obecnie backup jest przechowywany i dostępny dla klienta na FTP, wszystkie kopie są przechowywane w odrębnym katalogu. Reasumując - można go wgrać samodzielnie (dotyczy baz MySQL + plików, poczta jest wgrywana osobno przez naszych adminów), pobrać na dysk, wrzucić paczkę na dropboxy i inne chmurki. Wgranie backupu jest płatne tylko w sytuacji, gdy klient sam nie potrafi tego zrobić, natomiast z naszej strony zrobiliśmy wiele, aby klient mógł to zrobić w kilka minut.

 

2. Czy pamiętasz nazwę swojego konta lub jakikolwiek numer korespondencji związany z tym zgłoszeniem? Przypomnę tylko, że w chwili obecnej posiadamy hosting dedykowany pod WP, a dla niego nie otrzymaliśmy do tej pory zgłoszeń o błędach w działaniu tego frameworka. Niewykluczone więc, że było to więcej niż 2 lata temu kiedy WP na home rzeczywiście miał okazjonalne problemy, ale gwarantuję, że od tamtej pory poszliśmy znacznie do przodu :)

 

3. Łączenie z bazą MySQL jest tak jak wspomniałeś - zablokowane dla połączeń zewnętrznych między serwerami. Zresztą dla platformy współdzielonej jest to bardzo częste zjawisko, gdyż w ten sposób chronimy maszyny przed zewnętrznymi "odpytaniami serwerów", skanowaniem portów itd. Ograniczamy w ten sposób ryzyko ewentualnych ataków. Nie blokujemy natomiast połączeń do baz MySQL z aplikacji do ich edycji (nie idąc za daleko - Navicat).

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

home.pl również odradzam... Miałem tam kiedyś konto hostingowe w linii profesjonalnej ale wtedy ich nowa poczta(z którą ciągle coś było nie tak) i support(schematyczny sposób odpisywania nie zagłębiając się w treść zapytania) skutecznie mnie zniechęciły. Wcześniej jeszcze miałem konto w 1&1 i też niezbyt przychylnie wspominam więc tym bardziej po połączeniu home z tą niemiecką firmą wolę osobiście unikać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety Home.pl mam wrażenie że zamienia się w Polski odpowiednik znienawidzonego EIG (https://en.wikipedia.org/wiki/Endurance_International_Group - to nie jest aktualna lista, mają już znacznie więcej marek). Oferuja hosting jako pośrednicy praktycznie wszędzie (np. https://chmura.orange.pl/hosting, https://premium.pl/ i wiele można tak wymieniać - wszystko to home.pl). W takich miejscach nie warto kupować hostingu ponieważ jesteś tylko rekordem w bazie setki klientów - idzie sie na ilość, nie jakość usług. EIG obsługuje tysiące klientów pod XXX markami - w praktyce praktycznie każda ich marka ma złe opinie :)

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki za treściwą opinię :)

 

1. Obecnie backup jest przechowywany i dostępny dla klienta na FTP, wszystkie kopie są przechowywane w odrębnym katalogu. Reasumując - można go wgrać samodzielnie (dotyczy baz MySQL + plików, poczta jest wgrywana osobno przez naszych adminów), pobrać na dysk, wrzucić paczkę na dropboxy i inne chmurki. Wgranie backupu jest płatne tylko w sytuacji, gdy klient sam nie potrafi tego zrobić, natomiast z naszej strony zrobiliśmy wiele, aby klient mógł to zrobić w kilka minut.

 

2. Czy pamiętasz nazwę swojego konta lub jakikolwiek numer korespondencji związany z tym zgłoszeniem? Przypomnę tylko, że w chwili obecnej posiadamy hosting dedykowany pod WP, a dla niego nie otrzymaliśmy do tej pory zgłoszeń o błędach w działaniu tego frameworka. Niewykluczone więc, że było to więcej niż 2 lata temu kiedy WP na home rzeczywiście miał okazjonalne problemy, ale gwarantuję, że od tamtej pory poszliśmy znacznie do przodu :)

 

3. Łączenie z bazą MySQL jest tak jak wspomniałeś - zablokowane dla połączeń zewnętrznych między serwerami. Zresztą dla platformy współdzielonej jest to bardzo częste zjawisko, gdyż w ten sposób chronimy maszyny przed zewnętrznymi "odpytaniami serwerów", skanowaniem portów itd. Ograniczamy w ten sposób ryzyko ewentualnych ataków. Nie blokujemy natomiast połączeń do baz MySQL z aplikacji do ich edycji (nie idąc za daleko - Navicat).

 

 

 

 

1. Kiedy odpytywałem o dostępne alternatywy powiedziano mi, że nie ma innej opcji. Wtedy jeszcze na pewno nie było backupów z poziomu FTP. Było to dość dawno temu, więc napisałem, że nie wiem czy nadal jest to praktykowane. Jeśli się zmieniło - to na pewno dla was na plus.

 

2. Było to w grudniu 2014 roku, więc niecałe 2 lata temu. Ano mam id rozmowy nawet! #DGJ-15299-992 Oczywiście strony już na podanym koncie nie ma, bo nawet nie wiem, czy samo konto nadal istnieje ale jeśli trzymacie logi rozmów, to na pewno możecie zobaczyć jak wyglądała rozmowa. Jeśli rozmowy z supportem nadal wyglądają podobnie, to tym bardziej przystaję na swoim, że powinno się was omijać.

 

Drugą stronę na Cherrym(również v3) instalowałem już kilka miesięcy później(bodajże lato 2015) i w tym przypadku zmiana php na 5.6 nieco pomogła ale strona nadal "muliła" bez powodu(również analizowałem ładowanie składników itd.). W tym przypadku już nawet nie kontaktowałem się z supportem, bo byłem pewien, że puściłyby mi nerwy. Klientowi później przestała nagle działać magicznie "separacja serwisów"(support wspominał klientowi, że wszystko jest ok po ich stronie) i przeniósł swoje strony do konkurencji. Do tej rozmowy akurat id nie mam, bo to już była rozmowa klienta z supportem.

 

Ten hosting "przystosowany" pod WP dla mnie wygląda trochę jak zwykły marketing. Nie jestem specjalistą ale rzeczy takie jak SSD(ok, to akurat może nie zawsze), dostępne kilka wersji php(w tym 7.0, który ostatnio jest coraz bardziej popularny), opcache, backup i cała reszta to opcje często dostępne w standardzie na serwerach współdzielonych. W ogóle nie wspomnę, że włączanie w standardzie php w wersji mniejszej, niż 5.6 to zwykły absurd. Poza tym nie widzę tu informacji liczbowo czym się różnią ograniczenia na obciążenie CPU, max ram itd. w porównaniu ze "zwykłymi" serwerami.

 

3. Nie wiem czy tak bardzo powszechne, korzystałem ze sporej ilości hostingów i jest to pierwszy raz, kiedy się z tym spotkałem. No ale to nie jest akurat rzecz, o którą mam ochotę się spierać, każdy ma prawo stosować zabezpieczenia we własnym, indywidualnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikodemsky,

 

Ad. 2 Pozwolę sobie zweryfikować Twoje zgłoszenie. Może i jest już za późno, ale przyda się na przyszłość w celu usprawnienia procesów obsługi.

 

Hosting pod WP posiada znacznie wyższe parametry, pod tym adresem masz zestawienie CPU, RAM i innych rzeczy - https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/parametry-bezpieczenstwa-serwerow-home-pl/ . Na górze hosting tradycyjny, a niżej WP hosting SSD. Co do PHP 5.6 - tutaj muszę Cię zaskoczyć, bo sporo naszych klientów pracuje wciąż na 5.3 i 5.4. Walczymy z tym i zachęcamy do przejścia na minimum 5.6, ale nie każda autorska witryna z własnymi skryptami od razu "odpali" (dotyczy to zwłaszcza Wordpressów z autorskimi wtyczkami). Dlatego też w ofercie mamy wiele wersji PHP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991
Jeżeli swoją opinię opierasz na bazie "poradników" sprzed 2-3 lat to 95% z tych zarzutów jest już nieaktualna, a przy kolejnych 5% pomagamy z konfiguracją.

 

Pozwolę sobie zacytować statystyki z rankingu tutaj:

Ocena ogólna: 2,56/5

65 nie poleca na 103 opinie.

Czyli grubo ponad połowa waszych klientów odradza was.

 

I jako były użytkownik stwierdzam, że o ile marketing macie na 5(rzekłbym 5+) to jakoś usługi do ceny to jest w mojej ocenie właśnie 2,5 na 5. I tak to realnie wg mnie wygląda.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

65 nie poleca na 103 opinie.

Czyli grubo ponad połowa waszych klientów odradza was.

 

103 opinie z pół miliona klientów to bardzo miarodajny wynik :D To najlepszy przykład ja bzdurny jest ten cały ranking. A jakaś firma ma 100 klientów i 100 pozytywnych klientów, czyli 100% ich poleca. A że wszystkie z tych opinii zostało kupionych, tudzież napisane przez samych pracowników? A kto by się tam tym przejmował, procenty się zgadzają ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy ranking ma swoje dobre i złe strony. Nie negujemy negatywnych głosów, ale warto czasem zerknąć od kogo pochodzą. I mogę Ci z ręką na sercu odpowiedzieć, że spory procent tych ocen pochodzi od osób, które nie miały usług w home.pl, albo mają i nie ogarniają na tyle spraw technicznych, aby rozróżnić za co odpowiada home.pl a za co nie. Świeży przykład takiej oceny jest tutaj - http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/64-home-pl/zobacz_opinie/26904/

 

Niestety, trafił się też kiedyś jeden ananas, który wysmażył nam opinię 5x1/5 bo nie opłacał usługi przez 4 tygodnie i mieliśmy "czelność wyłączyć mu konto". Tak po prostu bywa, tak jest zbudowany Internet - łatwiej krytykować niż chwalić. A jak krytykować to już na całego. Bardzo zastanawiające jest, że w momencie próby wyjaśnienia sprawy w 90% przypadków panuje cisza po drugiej stronie - zero odpowiedzi, zero jakiejkolwiek refleksji.

 

I nie, nie uważamy, że każda negatywna ocena jest niezasłużona. Wszystkie opinie staramy się weryfikować pod kątem obsługi, przekazujemy je dalej. Nasze wewnętrzne badania i ankiety satysfakcji pokazują, że 90% klientów jest zadowolonych z obsługi. Czy to dużo? Dużo, ale nie na tyle, aby - uwzględniając skalę i liczbę klientów - zapobiec takim przypadkom jak ten powyżej. Jasne, że każdy chciałby posiadać 1000 pozytywnych ocen na WHT, ale nam zależy przede wszystkim na rozmowie z klientem, a nie rozdawaniem zniżek w zamian za ocenę 5/5 w rankingu. Naszym zdaniem najważniejsza jest jakość usługi i nad nią pracujemy przede wszystkim.

Edytowano przez home.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@home.pl długo będziecie to kontynuować i odpowiadać w tym wątku tylko na wybrane zarzuty? Wystarczy zobaczyć wasze FB - chwile ktoś pisze że coś nie działa. Skończcie tą kompromitację autor postu wybrał już hosting a większość użytkowników doradza że to Home to strata pieniędzy. Po co ciągniecie to dalej?

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×