Skocz do zawartości
outmc

usterka w mieszkaniu od dewelopera

Polecane posty

Witam



Kupiłem mieszkanie od dewelopera , znalazłem w nim usterki które zostały usunięte dość szybko.



Mieszkanie kupiłem we wrześniu 2015 roku.


Teraz pojawił się problem z drzwiami balkonowymi. Zgłosiłem do administracji a oni odesłali mnie do dewelopera bym złożył u niego reklamację gdyż obowiązuje tutaj tzw " rękojma".



Wysłałem zgłoszenie na podane adresy email i czekam i czekam.


Jest jeszcze raz bo deweloper ma chyba 30 dni na ustosunkowanie się ale z tego co wiem lubi zwlekać i inni mieszkańcy narzekają właśnie na jego wolne działania.



Na jakie przepisy mogę się powołać po upływanie terminu by deweloper " ruszy" mój temat ?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny, bo dawno zajmowałem się reklamacją z tytułu rękojmi, ale brak odpowiedzi w terminie oznacza chyba pozytywne rozpatrzenie sprawy z automatu.

 

Jeśli dobrze pamiętam, można by się na to powołać i spytać kiedy usterka zostanie naprawiona, w przepisach też jest o tym mowa w jakim terminie od rozpatrzenia należy ją usunąć.

Edytowano przez Fizyda (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ale jaki dokument mam im wysłać po upływie 30 dni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten, który wysyłałeś drogą mailową.

Niestety, ale standardem u nas jest załatwianie spraw tradycyjną pocztą. Maila zawsze mogli nie otrzymać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taki mam zamiar po 30 dniach ale problem polega na tym, co mam w tym piśmie napisać gdy upłynie ustawowe 30 dni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dew

Żeby nie pytać co masz napisać w kolejnym piśmie.

 

Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

liczyłem że dostanę tutaj porade co napisać a nie żebym sobie poszedł do prawnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to forum dla specjalistów IT. W sprawach prawnych płacimy prawnikowi bo tak jest lepiej i taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to forum dla specjalistów IT. W sprawach prawnych płacimy prawnikowi bo tak jest lepiej i taniej.

 

Nie zgodze się że dla specjalistów IT :) dział Piaskownica jest dosłownie o wszystkim :)

no trudno, zaczekam na reakcję dewelopera a potem moze faktycznie prawnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale ja chce tylko sie przypomnieć że to ich obowiązek :)

nie mam zamiaru wchodzić na wojenną ścieżkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×