Skocz do zawartości
Desavil

DirectAdmin - httpd-mpm per user/vhost

Polecane posty

Witam, czy znacie jakąś możliwość na ustalanie indywidualnych limitów mpm dla każdego użytkownika/vhosta w DirectAdmin z osobna? Nie chcę mieć sytuacji, że jeden użytkownik (ruch na jego serwis) zablokuje całe httpd.

 

Dokładnie chodzi o:

<IfModule mpm_prefork_module>
    StartServers          5
    MinSpareServers       5
    MaxSpareServers      10
    ServerLimit         2000
    MaxRequestWorkers   2000
    MaxConnectionsPerChild   10000
</IfModule>

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Testowałem swego czasu wiele modułów mających za zadanie limitowanie połączeń do konkretnego vhosta i doszedłem do wniosku, że sam apache sobie z tym nie radzi. Tzn. trafiłem na działające, spełniające swoje zadanie moduły typu cband, ale z jakiegoś powodu jak już moduł zablokuje dostęp, to do czasu restartu apache, vhost będzie zablokowany... Obawiam się więc, że na poziomie apache nie da się tego zrobić, ale gdybym był w błędzie, to byłoby dobrze ;)

Edytowano przez is_wm (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Testowałem swego czasu wiele modułów mających za zadanie limitowanie połączeń do konkretnego vhosta i doszedłem do wniosku, że sam apache sobie z tym nie radzi. Tzn. trafiłem na działające, spełniające swoje zadanie moduły typu cband, ale z jakiegoś powodu jak już moduł zablokuje dostęp, to do czasu restartu apache, vhost będzie zablokowany... Obawiam się więc, że na poziomie apache nie da się tego zrobić, ale gdybym był w błędzie, to byłoby dobrze ;)

 

Możesz zdradzić jakiego więc użyłeś "obejścia" tego problemu? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie chcę mieć sytuacji, że jeden użytkownik (ruch na jego serwis) zablokuje całe httpd. To może Cloudlinux, ma też limity procesów per-vhost.

 

Cloudlinux pewnie kiedyś będzie, na razie nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cloudlinux dobrze sobie z tym radzi. Ale od 2 miesięcy, zgłosiłem im 4 bugi. Faktem jest, że szybko je naprawili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Cloudlinux dobrze sobie z tym radzi. Ale od 2 miesięcy, zgłosiłem im 4 bugi. Faktem jest, że szybko je naprawili.

 

Nawet w nocy potrafią reagować w kilka minut.

 

Niektóre firmy powinny się uczyć supportu od nich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również się poddałem w tym zakresie i wrzuciłem cloudlinuxa.

 

Warto również ze względu na np cagefs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support L2 reaguje faktycznie szybko w trakcie naszego dnia i naszej nocy (w Polsce).

L3 natomiast tylko w dni robocze, w ich godzinach pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nawet w nocy potrafią reagować w kilka minut.

 

Niektóre firmy powinny się uczyć supportu od nich :)

 

nie wydaje mnie się

 

My czekaliśmy z przepinką licencji (szczególów nie znam ale straciliśmy dostęp do całego repozytorium cloudlinuxa bo "licencja expired") z 2 dni :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro bezpośrednio Apache średnio sobie z tym radzi, to może jakiś Varnish przed Apache i ustawienie limitów na nim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×