Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Firma która obsługuje mój site od strony kodowej zapewnia także utrzymanie.

W ofercie na kilka dedyków koniecznie chcą wpisać do umowy: "Maksymalny czas odpowiedzi serwera" na poziomie 2,5 sekundy.

Jak na serwery z ATM w na prawdę dobrej konfiguracji to wartość 2500ms dla pinga to jak dla mnie kosmos... Czy przesadzam ?

 

Jak myślicie, taki zapis w umowie jest ok ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czas odpowiedzi to jest o wiele więcej niż tylko ping. Samo nawiązanie połączenia SSL to 2-4x ping, a serwer jeszcze coś dołoży, potem sama aplikacja musi mieć czas, żeby zobaczyć, co się dzieje, odpytać bazę, wygenerować odpowiedź i odesłać do klienta.

 

Dwie i pół sekundy to sporo, ale nie jakoś zupełnie nierozsądnie. Dla wielu CRM-ów, które widziałem, to byłaby znaczna poprawa.

 

Ustalcie co to konkretnie za czas -- co mierzycie, bo chyba co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie parametr ma być mierzony usługa PINGDOM - zwykłe pingowanie standardowym pakietem co 30 minut i wyciągnięcie średniej arytmetycznej w skali miesiąca. A to już wg. mnie dużo: skoro średnio sam ping ma lecieć nie dłużej niz 2,5 sek.

Parametr ładowania strony jest w innym punkcie i wynosi max: 5sek - tu nie mam zastrzeżeń.

 

Czyli na sam ping to wartość bez sensu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No w umowie sam ping jest dla ciebie bez sensu bo chodzi ci o załadowanie strony w czasie odpowiednim (i tobie i klientom)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×