Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie

Ostatnio zobaczyłem bardzo dobrą cenowo ofertę z Aruba Cloud. Za podstawowy układ tylko 4 PLN na mies. Ktoś testował może to rozwiązanie? Polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu

463 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

  • 0

Dokładnie tak szara kłódka oznacza że nie ma dostępnego IPv6, ciekawi mnie czy jest w lokalizacji FR. Na obecną chwile z tych zasobów które posiadam IPv6 jest tylko w UK i CZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

 

Super , kto jak kto ale na pytanie dotyczące IPv6 może warto odpowiedzieć? Pomijam fakt wspomnianej prywatnej wiadomości dotyczącej adresów IP na czarnej liście.

Witaj,

 

Zapytanie na temat dostępnych adresów IPv6 wysłaliśmy do działu technicznego i damy znać. Dziękujemy też za listę adresów IP na czarnej liście. Na bieżąco czyścimy adresy takie adresy IP.

 

Zdajemy sobie sprawę, że kupony o dużej wartości 43 PLN często było wykorzystywane do działań, których efektem było trafiania puli adresów IP na czarną listę, co odbijało się rykoszetem na płacących klientach. Jest to jeden z powodów dla których zdecydowaliśmy się na zmianę wartości kuponu, tak by osoby, które rzeczywiście chcą przetestować usługę, mogły to zrobić swobodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Aruba Cloud

Gdzie podesłać ip do usunięcia z czarnej listy?

Pytam bo jak prosiłem o pomoc support to kazano mi działać na swoją rękę.

Zakup drugiego serwera przyniósł ten sam problem że był z ip z adresem na liście.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Aruba Cloud

Gdzie podesłać ip do usunięcia z czarnej listy?

Pytam bo jak prosiłem o pomoc support to kazano mi działać na swoją rękę.

Zakup drugiego serwera przyniósł ten sam problem że był z ip z adresem na liście.

 

Witaj vjdj

 

Najlepiej i najszybciej sprawdzić swoje IP tutaj: http://www.anti-abuse.org/multi-rbl-check/ a następnie wysłać krótki formularz do każdej listy gdzie Twój adres jest zablokowany. Namiary na strony masz podlinkowane bezpośrednio przy każdym wyniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Od kilku dni mam TS3 postawiony na VPS Aruba, do tej pory chodziło bez problemów, ale od kilku godzin są mega pingi na moim serwerze.. lokalizacja DE (mimo, że boty są z flagą Włoch). Bez przerwy pingi 300-1200ms. Miałem zacząć płacić za usługę po ukończeniu darmowego vouchera, ale jak tak dalej będzie to czarno to widzę...

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Witaj Ronin6,

 

Czy Twój VPS jest tylko w DE? i dalej masz takie długie pingi?

 

Dzejkob, cypisek

 

Gdzie macie swoje VPSu ustawione?

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Aruba Cloud

Dzięki za odpowiedź, Wiem, że można samemu usunąć, tak też robiłem ale z wypowiedzi zrozumiałem, że robicie to również.

Jestem po tetacch także usługę bedę przedłużał, jednak kupując następne wolałbym mieć czyste ip anie bawić siew usuwanie, a to póki co nie jest raczej zagwarantowane.

 

 

Mam w DE, żadnych problemów z pingami

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0
Gość Kamikadze

Wiadomo coś kiedy będzie IPv6 w każdej lokalizacji?

 

Nie ukrywam że za 4zł miesięcznie i wybór wielu lokalizacji pasuje do moich projektów.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Aruba Cloud

Dzięki za odpowiedź, Wiem, że można samemu usunąć, tak też robiłem ale z wypowiedzi zrozumiałem, że robicie to również.

Jestem po tetacch także usługę bedę przedłużał, jednak kupując następne wolałbym mieć czyste ip anie bawić siew usuwanie, a to póki co nie jest raczej zagwarantowane.

 

 

Mam w DE, żadnych problemów z pingami

 

Hej vjdj

 

Dziękujemy za testy i zaufanie. Co do problemów z IPkami - staramy się, ale niestety czasami trafi się zgniłe jabłko w koszu. Na szczęscie można je w miarę szybko usunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Witaj Ronin6,

 

Czy Twój VPS jest tylko w DE? i dalej masz takie długie pingi?

Tak, mój VPS wg. Panelu jest postawiony na DC5-DE. Od wczoraj od godzin popołudniowych pingi właściwie od 100-400ms utrzymują się nonstop. TeamSpeak jest bezużyteczny na takich pingach, wcześniej przez 2 dni pingi były w granicach 53 (przynajmniej u mnie) i było wszystko w porządku.

 

Co ciekawe boty zainstalowane na TeamSpeaku są z flagą Włoch, tak jakby serwer był postawiony w IT. To samo teraz jak się zalogowałem na Wasz panel to język automatycznie wybrało jako Włoski. Na ten temat wiem, że była tutaj jakaś dyskusja, ale gdzieś mi to umknęło. W każdym razie te pingi teraz to priorytet..

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Tak, mój VPS wg. Panelu jest postawiony na DC5-DE. Od wczoraj od godzin popołudniowych pingi właściwie od 100-400ms utrzymują się nonstop. TeamSpeak jest bezużyteczny na takich pingach, wcześniej przez 2 dni pingi były w granicach 53 (przynajmniej u mnie) i było wszystko w porządku.

 

Co ciekawe boty zainstalowane na TeamSpeaku są z flagą Włoch, tak jakby serwer był postawiony w IT. To samo teraz jak się zalogowałem na Wasz panel to język automatycznie wybrało jako Włoski. Na ten temat wiem, że była tutaj jakaś dyskusja, ale gdzieś mi to umknęło. W każdym razie te pingi teraz to priorytet..

Roninq6,

 

Postaramy się sprawdzić ten przypadek. NIe mamy innych zgłoszeń, a naprawdę sporo mamy klientów na DC w DE, tak więc wydaje mi się, że jest to sporadyczny przypadek. Sprawdzimy...

Edytowano przez Aruba Cloud (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Wiem, bo mam 2 znajomych, którzy mają swoje VPSy w DE i u nich pingów nie ma. Jeden z nich mówił mi, że kiedyś miał u Was VPS w Czechach i kilka dni chodziło ok i właśnie później zrobiło się to co u mnie teraz. Stwierdził, że pomogło mu jedynie postawienie VPSa w innej lokalizacji, ale o ile na Czechy dość sporo osób na forach narzeka to na DE nie ma tylu skarg, a u mnie te pingi wciąż są fatalne. Mam nadzieję, że da się ten VPS jakoś uratować, czekam na informację.

Edytowano przez roninq6 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Wiadomo coś kiedy będzie IPv6 w każdej lokalizacji?

 

Nie ukrywam że za 4zł miesięcznie i wybór wielu lokalizacji pasuje do moich projektów.

 

Kamikadze,

 

Zweryfikujemy to z naszym działem IT i dam Ci znać asap. Zachęcamy do skorzystania z usługi...

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Skorzystałem dziś z livesupportu w kwestii tych zbyt dużych pingów na serwerze VPS, dostałem taką odpowiedź:

witam,
Możemy to zgłosić, ale generalnie serwery Smart VPS nie mają gwarantowanej wydajności. Są to serwery budżetowe i mogą się zdarzać takie rzeczy.
Jednakże proszę o przesłanie zgłoszenia na biuro@forpsi.pl

 

 

Generalnie kiepsko to widzę - rozumiem, że jest to budżetowe, ale przy takim pingu można zapomnieć o jakimkolwiek korzystaniu z serwera TS3 (na zwykłym pingu pocieszyłem się serwerem jakieś 2-3 dni :lol:). Napisałem maila do "biura" i czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

http://support.arubacloud.pl/

to działa kiedyś?

 

cały czas error.

 

Strona
N/A
Wiadomość

Wybrana strona lub zasoby nie są dostępne lub wystąpił błąd.

Ten błąd występuje w 2016-06-30 13:36:48 i został zapisany. Należy skontaktować się z administratorem.

 


http://support.arubacloud.pl/

to działa kiedyś?

 

cały czas error.

 

Strona
N/A
Wiadomość

Wybrana strona lub zasoby nie są dostępne lub wystąpił błąd.

Ten błąd występuje w 2016-06-30 13:36:48 i został zapisany. Należy skontaktować się z administratorem.

 

dosłownie przed chwilą zatrybiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
  • 0

Skorzystałem dziś z livesupportu w kwestii tych zbyt dużych pingów na serwerze VPS, dostałem taką odpowiedź:

 

 

Generalnie kiepsko to widzę - rozumiem, że jest to budżetowe, ale przy takim pingu można zapomnieć o jakimkolwiek korzystaniu z serwera TS3 (na zwykłym pingu pocieszyłem się serwerem jakieś 2-3 dni :lol:). Napisałem maila do "biura" i czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

 

Widocznie ich usługa nie jest skierowana do ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×