Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam wszystkich użytkowników,

 

jestem świadom istnienia osobnego, zbiorczego tematu z opiniami, ale ponieważ wpis będzie raczej długi, ponieważ przewiduję rozwinięcie się dyskusji, a także idąc w ślady innych użytkowników, zakładam osobny wątek.

 

 

MintsHost.pl. Komedia w trzech aktach.

 

Akt I

Michał Korol

 

Przez 16 miesięcy posiadałem VPSa w firmie MintsHost.pl. W tym czasie zdarzyło się kilka awarii, ale pomijając to, oceniałem świadczoną usługę pozytywnie. To wrażenie, jak się później okazało, było spowodowane brakiem kontaktu z supportem, którego profesjonalizmu, rzetelności i szacunku do klienta doświadczyłem na własnej skórze.

 

Na kilka miesięcy przed wygaśnięciem serwera rozpocząłem z supportem rozmowę o opłacie rocznej za serwer z uwzględnieniem posiadanego kodu promocyjnego, którego z poziomu panelu użytkownika nie da się wprowadzić. Fakturę ze zniżką otrzymałem, ale zniżka nie wynosiła tyle, ile powinna, więc kilka razy poprosiłem o wystawienie kolejnej, poprawionej faktury. Odpowiedzi się nie doczekałem. W trakcie konwersacji zostałem poinformowany przez Pana Michała Korola, że:

promocje obowiązują wszystkich ( nowych jak i starszych klientów ) więc zniżki są automatycznie uwzględniane przy zmianie faktury czy okresu rozliczeniowego.

Będąc "starszym" klientem, gdy zbliżał się termin płatności, system wygenerował nową, miesięczną fakturę do opłacenia, i rozpoczął ostrzał mojej skrzynki pocztowej, czym przypomniał o konieczności przedłużenia hostingu. Po zalogowaniu się w panelu użytkownika okazało się, że nie tylko mogę opłacić serwer na miesiąc, ale że mogę również opłacić go z góry na rok, gdyż wynegocjowana wcześniej faktura widniała jako dostępna. Mając na uwadze słowa właściciela hostingu zacytowane powyżej, postanowiłem opłacić fakturę na rok. Teoretycznie oszczędziłem tym samym sobie i innym pracy i czasu.

 

W odpowiedzi otrzymałem taką oto wiadomość od Pana Michała Korola:

Witam,

 

naprawdę jest Pan bardzo kreatywny, w takim razie chyba nasza współpraca się zakończy z dniem końca ważności usługi...

Opłaca Pan fakturę wygenerowaną miesiące do tyłu... szukanie zniżek na siłę? Mogę dla Pana w ten sposób zagwarantować

blokadę wszystkich kodów rabatowych na te dane osobowe.

 

Wpłata zwrócona do portfela.

Odpisałem, iż:

Uznałem więc, że jest Pan wiarygodnym człowiekiem i nie chcąc generować nowych problemów i nowych faktur, oraz prosić o anulowanie starych, opłaciłem niezapłaconą fakturę która widniała w moim panelu, tuż obok tej nowej, na okres miesiąca. Gdyby jej w panelu nie było, to poprosiłbym o wygenerowanie nowej. Nie ma w tym nic kreatywnego. Zgodziłem się wyłącznie na ustalone warunki, które, jak mniemałem po tym, że faktura widniała w panelu, wciąż obowiązywały.

Zostałem następnie poinformowany, że upłynął termin ważności faktury. Była to oczywiście prawda. Na pytania dlaczego wciąż miałem możliwość opłacenia faktury, i dlaczego dokonanie tego, na co pozwalał mi system, zostało potraktowane jako kreatywość, szukanie zniżek i pchneło właściciela hostingu do szantażu mojej osoby, odpowiedzi nie otrzymałem. Zgodziłem się natomiast z Panel Korolem, że nie widzę sensu współpracy z kimś, kto na dopełnienie umowy reaguje obelgami i szantażem. Sądziłem, że będzie to koniec dyskusji, ale Pan Korol postanowił brnąć dalej:

Przeanalizowałem Pana wszystkie zgłoszenia, zachowanie oraz prezentowany poziom. Skoro my Pana szantażujemy, to ciekawi Pan to odbiera.

Poprosiłem o uzasadnienie powyższego twierdzenia, gdyż uznałem je za zniewagę. Chciałem szczegółowiej zapoznać się z przeprowadzoną analizą mojej osoby.

Jednocześnie podałem dwa przykłady analiz.

 

Analiza 1

Twierdzenie: BOK MintsHost.pl nie respektuje umów z klientami i nie odnosi się do nich z szacunkiem.

Dowód: Reakcja przedstawiciela BOKu MintsHost.pl na to, że na fakturze nie zostało uwzględnionych 6 dni bonusu za awarię serwera:

Witam,

Dodałem Panu +12 dni zadowolony?

 

Pozdrawiam,

Marcin Zieliński

Analiza 2

Twierdzenie: Właściciel MintsHost.pl szantażuje klientów lub nie zna znaczenia słowa szantaż.

Dowód:

 

 

Mogę dla Pana w ten sposób zagwarantować blokadę wszystkich kodów rabatowych na te dane osobowe.

 

Pan Korol nie pozostawał dłużny:

Witam,

 

Ciągle Pan się kłóci o wszystko, a jak często zgłasza problem to nie potrafi go odpowiednio zinterpretować czy zanalizować.

Jak widać nie doczekałem się analizy tylko kolejnych bezpodstawnych, niepopartych faktami oskarżeń. Poświęciłem więc kilka minut na analizę moich zgłoszeń, którą to przekazałem Panu Korolowi.

 

Ponoć kłócę się ciągle i o wszystko. Czyli ilość kontaktów z BOKiem równa się ilości kłótni. Tak więc w ciągu 16 miesięcy kłóciłem się z BOKiem 9 razy. Oto tematy tych kłótni.

Dwie kłótnie dotyczące faktur:

  • Błąd w dacie na fakturze
  • Przedłużenie hostingu na rok
Ad. 1. Nie chciałem zgodzić się na opłacenie faktury zawierającej błędne dane.

Ad. 2. Nie ma możliwości zmiany okresu rozliczeniowego z poziomu panelu użytkownika, więc musiałem o to poprosić, przepraszam, wszcząć kłótnię.

 

 

Kolejnych 7 kłótni to moje zgłoszenia awarii. Przypomnę, że wg. Pana Korola, każdy problem został przeze mnie błędnie zinterpretowany bądź zanalizowany.

  • temat: Awaria sieci

    odpowiedź: Problem był po stronie TP

  • temat: Downtime

    odpowiedź: Dodaliśmy 6 dni rekompensaty - jest to spowodowane bardzo silnymi atak DDOS na operatora.

  • temat: Downtime

    odpowiedź: Przepraszamy wystąpiła awaria, większość usług już działa poprawnie.

  • temat: Downtime

    odpowiedź: przepraszamy wystąpiła awaria, nad którą obecnie pracujemy, nie długo powinno wszystko wrócić do normy.

    W ramach rekompensaty dodaliśmy 3 dni.

  • temat: Downtime

    odpowiedź: Dziękujemy za zgłoszenie, w ciągu kilku chwil serwer wróci do sieci.

  • temat: Downtime po raz kolejny

    odpowiedź: przepraszamy, problem został naprawiony.

  • temat: Nie udało się nawiązać połączenia

    odpowiedź: Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, w ciągu 20 minut serwer powinien być ONLINE, przyznajemy 24h rekompensaty.

Niech za komentarz posłużą słowa klasyka: "intelektualna prostytucja".

 

 

Pan Korol napisał także:

kody zniżkowe nie działają na przedłużenie ( promocja szkolna np. dawała taka osoba ).

Nie wiem jak to interpretować, ale rabatu udzielił mi Pan Korol.

 

Na tym skończył się ten popis arogancji i ignorancji pana Korola, ale akcja toczyła się dalej.

 

 

Akt II

Ja też zdałam dzięki amnestii Giertycha

 

Po upływie kilku dni serwer stał się niedostępny. Rozpocząłem więc rozmowę, przepraszam, kłótnię, jak to mam zawsze w zwyczaju, z BOKiem. W końcu 24h downtime nie jest czymś normalnym, nawet w MintsHoście. Otrzymałem odpowiedź od Pani Marty Wdowiak, że:

Pana serwer został wczoraj zawieszony za nieopłacenie faktury, ważność minęła 19/02/2015.

Wszystkie zostało Panu wyjaśnione w tickecie w dniu 13/02/2015 r.

Odpowiedziałem, że we wspomnianym tickecie jedyne co zostało mi wyjaśnione to to, że Pan Korol jest kompletnym ignorantem, oraz podałem numer faktury w której podany jest termin wygaśnięcia umowy hostingu. Otrzymałem podejrzanie niezrozumiałą odpowiedź w postaci:

Pan Michał Panu wyjaśnił i potwierdził, to co ja już Panu pisałam, faktura na którą Pan się powołuje dotyczyła innego okresu opłaty.

Otóż na wspomnianej fakturze widnieje:

VPS Starter OpenVZ (22/02/2014 - 06/03/2015)

Nie wiem jak rozumieć stwierdzenie inny okres opłaty; wiem natomiast, że pracownicy BOKu powinni mieć opanowaną zdolność czytania ze zrozumieniem i prowadzenia konwersacji tak, by klienci nie musieli tracić czasu na uzasadnianie im swoich oczywistych racji. Po łopatologicznym wyjaśnieniu sprawy odezwał się Pan Korol, który nakazał "popracować nad poziomem kultury".

Nie chcąc pozostać dłużnym w tej wymianie uprzejmości, zasugerowałem Panu Korolowi, by popracował nad czytaniem ze zrozumieniem, najlepiej wspólnie z Panią Martą.

 

 

Akt III

"Im głębiej w las, tym więcej drzew" - westchnął grzyb

 

Kupiłem serwer w innej firmie, nie mam kontaktu z supportem MintsHost.pl, mój mózg więcej nie krwawi. Wydawać by się mogło, że to koniec fabuły.

Uważny czytelnik zwrócił jednak zapewne uwagę na jeden niedokończony wątek z aktu pierwszego, mianowicie zwrot pieniędzy za fakturę nastąpił do tzw. portfela. Środkami z portfela opłacać można usługi oferowane w MintsHost.pl. Ponieważ nie mam zamiaru mieć więcej kontaktu z tą firmą, nakazałem zwrot gotówki na konto, z którego opłaciłem fakturę.

 

niema możliwości przelewania wirtualnej gotówki z portfela na konto bankowe czy też konto paypal.

- bezbłędną polszczyzną odpisał Pan Sebastian Zimnicki.

 

Nie ma takiej możliwości... nie jest to instytucja zamiany środków na realną gotówkę.

- dodał główny bohater, Pan Korol.

 

Odpisałem, żę płaciłem za hosting realną gotówką. MintsHost.pl nie zrealizował usługi, więc oczekuję zwrotu. Brak logiki w tłumaczeniu konwersji realnej gotówki na wirtualną przemilczałem z litości. Przekierowano mnie do Pana Tomasza Grzyba, z Biznes-Host.pl. Oto odpowiedź jaką otrzymałem:

Nie ma możliwości zwrotu środków na konto zgodnie z regulaminem jaki Pan zaakceptował.

Poprosiłem o wskazanie punktu regulaminu o następującym brzmieniu:

"Operator ma prawo do anulowania opłaconej faktury według uznania i bez podania przyczyny. Środki, którymi została opłacona faktura, zostaną przelane do portfela."

 

Odpowiedzi nie otrzymałem pomimo kilkukrotnego przypomnienia się. Zwrotu środków również. Oczywiście w regulaminie nie ma zapisów na które powołał się Pan Grzyb.

 

KONIEC

 

 

Streszczenie (audiobooka nie będzie! xD)

 

Pan Michał Korol nie okazuje klientom szacunku, jest arogancki, szantażuje, oskarża i kłamie. Ponadto nie potrafi jasno formułować myśli, błędnie odbiera otaczającą go rzeczywistość, nie przeprowadza analiz w myśl zasad logiki, co sugeruje, że zdał egzamin dojrzałości z polskiego dzięki amnestii Giertycha. Takie wnioski obiektywny czytelnik wyciągnie po lekturze aktu pierwszego, który przedstawia intelektualnie wątłą sylwetkę Michała Korola, właściciela MintsHost.pl.

 

Akt drugi pokazuje, że albo amnestia objęła znaczną część społeczeństwa, albo zdana matura nie jest wymagana do bycia członkiem BOKa w MintsHost.pl.

 

W trzecim akcie na scenie pojawia się nowy bohater, Pan Tomasz Grzyb z Biznes-Host.pl, który tak zatracił się w poszukiwaniu punktu regulaminu na który sam się powołał, że kontakt się z nim urwał.

 

 

 

Z racji ignorowania mojej osoby przez cały zespół ignorantów, nie mam najmniejszych moralnych wątpliwości przed publikacją przebytych rozmów. Mam nadzieję, że moje przykre doświadczenia będą ostrzeżeniem dla innych osób. Proszę również o kontakt w sprawie sposobów na odzyskanie środków, na pewno podobne sytuacje miały już miejsce.

 

pozdrawiam

Edytowano przez ByłyKlientMintshosta (zobacz historię edycji)
  • Upvote 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko w całej opowieści brakuje najważniejszej rzeczy, o ile ta cała kłótnia?

Bo jak rozumiem, kłócić się o 1000 złotych, a 50 złotych to ogromna różnica.

 

Nie chce stawiać po żadnej ze stron, ale jedna rzecz nurtuje. Po co zakładać specjalnie nowy profil by się ukryć, brakuje odwagi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak zwrotu pieniędzy to irytujący szczegół. Kwestia zachowania względem klienta jest dużo ważniejsza, i to chodziło w tym wpisie.

Kwota jest bez znaczenia.

Po co zakładać specjalnie nowy profil by się ukryć, brakuje odwagi?

 

Po co z góry zakładać, że się ukrywam? Ukrywa to się Pan Grzyb. Ja jestem na tym forum pierwszy raz. Nie widzę potrzeby by publicznie się ujawniać, gdyż moje dane są w tej dyskusji kompletnie bez znaczenia. W czym pomoże Ci znajomość mojego imienia i nazwiska?

 

Edit: sprawdziłem, jestem jednak drugi raz; pierwszy raz byłem w celu przyznania pozytywnej opinii wcześniejszemu hostingowi.

Edytowano przez ByłyKlientMintshosta (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

Jeżeli wszystko co opisujesz jest prawdą i nie pominąłeś jakichś drobnych, acz czasem ważnych szczegółów - to bardzo się dziwie Mintshostowi takiej reakcji. U mnie panuje zasada "klient nasz pan" i jak czasem komuś z obsługi zdarzy się pomyłka - zawsze rozstrzygana jest na korzyść klienta. Przy sprzedaży w Internecie to jest elementarna zasada - nawet jak klient nie ma racji (a często to się niestety zdarza) to przymyka się oko, żeby mimo wszystko był zadowolony.

 

Wstrzymałbym się jednak z wydaniem wyroku do czasu poznania relacji z drugiej strony - wiem, że klienci czasem tak potrafią przekręcić historię, że włos na głowie się jeży :-)

 

Pozdrawiam!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak w takiej łapiącej za serce historii widzę emotki typu: "xD" to już czuję ten klimat :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie panuje zasada "klient nasz pan"

 

 

Przy tych cenach to macie więcej panów niż palan.. ;) nie dziwie sie mintshost ze jest jak jest jak na co dzień szarpią sie o 5zł z nastolatkami i tłumaczyć muszą że świetlisty miecz jaki zgina jego postaci to nie winda ich serwera, emaila itd

Osobiście im nie zazdroszczę ale rozumie i ich target i omijam ich z daleka ! i nawet jak autor tematu miał jak najlepsze chęci nic to nie zmienia został zmielony razem z innymi "problemami za 5zl" ,przykro sie to czyta ale nie pierwszy raz ludzie opisują że dostali zupę z włosem w podrzędnej spelunie tylko nie rozumieją że za to właśnie zapłacili..

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ByłyKlientMintshosta ale pytanie o kwotę jest bardzo istotne :).. bo zapłaciłeś zapewne parę złoty za roczny hosting na skutek jakiegoś błędu i teraz cwaniakujesz, bo szkoda ci dołożyć jeszcze kolejne parę zł. bez tego czytanie tego twojego elaboratu to stracony czas ;).

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jedyna firma która tak oszukuje, "zwracając" do portfela, a nie tam skąd środki przyszly, czyli na konto bankowe.

Jak sobie przypomnę nazwę to napiszę.... Masternet też "zwraca" do portfela.

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie pierwszy raz ludzie opisują że dostali zupę z włosem w podrzędnej spelunie tylko nie rozumieją że za to właśnie zapłacili..

Niższy uptime, gorszy kontakt z supportem, brak niektórych opcji w panelu - to bym zrozumiał i to zaakceptowałem. Elementarnego braku logiki w poczynaniach właściciela i supportu już nie potrafię. O okradaniu mnie nie wspominając.

 

@ByłyKlientMintshosta ale pytanie o kwotę jest bardzo istotne :).. bo zapłaciłeś zapewne parę złoty za roczny hosting na skutek jakiegoś błędu i teraz cwaniakujesz, bo szkoda ci dołożyć jeszcze kolejne parę zł. bez tego czytanie tego twojego elaboratu to stracony czas ;).

Nie chce mi się opisywać drugi raz tego samego innymi słowami - nieprzypadkowo opisałem z całym kontekstem za pierwszym razem.

Zapłaciłem za hosting 120zł. Nie jest to kwota przy której wzruszę ramionami i pójdę dalej.

 

Jak w takiej łapiącej za serce historii widzę emotki typu: "xD" to już czuję ten klimat :-)

Przyznasz, że jedna emotka na ponad 1600 słów to niewiele. Poza tym to jest komedia. Do końca wierzyłem, że ktoś mnie trolluje i to nie dzieje się naprawdę, ale brak reakcji ze strony Pana Grzyba nie pozostawił mi wyboru.

 

Jeżeli wszystko co opisujesz jest prawdą i nie pominąłeś jakichś drobnych, acz czasem ważnych szczegółów - to bardzo się dziwie Mintshostowi takiej reakcji.

(...)

Wstrzymałbym się jednak z wydaniem wyroku do czasu poznania relacji z drugiej strony - wiem, że klienci czasem tak potrafią przekręcić historię, że włos na głowie się jeży :-)

Gwarantuję Ci, że nikt z MintsHostu nie odważy się odpisać. Zainteresowanym mogę podrzucić całość rozmów, byle tylko nie wrzucili tego publicznie w internet, bo to zapewne podeszłoby pod paragraf.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

To nie jedyna firma która tak oszukuje, "zwracając" do portfela, a nie tam skąd środki przyszly, czyli na konto bankowe.

Jak sobie przypomnę nazwę to napiszę.... Masternet też "zwraca" do portfela.

 

Każdy przychód musi zostać zaewidencjonowany - jeżeli nie dostaliście żadnego papiera to postraszyć urzędem skarbowym i na drugi dzień będzie przelew zwrotny :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

między popcornami dopowiem, że to firma, której targetem są gimnazjaliści na garnuszki swojej mamusi, więc naturalnie są oblegani takimi, którzy w ramach postawy roszczeniowej oczekują także wypolerowania buciorów. dorzuć fakt prewencji, przestudiuj tę kwestię i zrozumiesz, jak bardzo elementarne jest zdystansowanie się do każdego klienta.

 

nie dość, że jest tanio, jeszcze w ogóle oferują jakieś rabaty to jeszcze w tak agresywny sposób najeżdżasz na nich, mieszasz z błotem, jakby popełnili przekręt na skalę amber goldu.

Edytowano przez Miłosz
śmiecenie animacjami (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fakt, że w biedronce jest tanio, nie znaczy, że kasjerka ma mi napluć na buty

z perspektywy klienta takie zachowanie jest niedopuszczalne - bez znaczenia czy mówimy o usłudze za 50 czy 500 zł

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodałem Panu +12 dni zadowolony?
Mogę dla Pana w ten sposób zagwarantować blokadę wszystkich kodów rabatowych na te dane osobowe.

 

 

Za takie teksty do klientów każda normalna i przyzwoita firma by wywaliła pracownika na przysłowiowy zbity pysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Za takie teksty do klientów każda normalna i przyzwoita firma by wywaliła pracownika na przysłowiowy zbity pysk.

 

 

Chyba, że mówi to sam szef firmy, wtedy co najwyżej możesz podziękować za współpracę i opisać swoje żale na WHT.

 

Zaraz, zaraz...

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Za tydzień, max dwa będzie pierwsza wywiadówka i zaczną się pierwsze szlabany na kompa do maja. Będzie kilka miesięcy oddechu od takich różnych dziwnych rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze z nimi było dwa lata temu, nawet spoko było rok temu, gdy dostali się pod skrzydła BH, a obecny stan "miętusów" to teatrzyk dzieci ze szkoły integracyjnej. Woda sodowa uderzyła do głowy pana Korola? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, zanim zapłaciłem za serwer to Korol był milutki itp. Gdy tylko serwer został opłacony to już reszte miał gdzieś i był niemiły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśniając tylko bo trochę wygląda to na utożsamianie firmy z byłym właścicielem co jest naturalne, ale że nastąpiły duże zmiany należałoby doprecyzować - od lutego 2016 roku Mintshost należy do nowego właściciela

 

więcej informacji jest w linku http://www.webhostingtalk.pl/topic/34274-dyskusje-logoutpl-biznes-hostpl/page-18?do=findComment&comment=463817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korol dalej pracuje przy Mintshoscie/BH...? Czy już nie?

 

Przy supporcie jest nowy zespół pracowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×