Skocz do zawartości
Simpay

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem.

Polecane posty

Tak z ciekawości by nie przeszukiwać regulaminów i tym samym by zostało dla potomnych. Czy usługa jest skierowana tylko dla klientów na terytorium Polski a jeżeli nie czy wypłata środków jest możliwa na PayPal (prowizję przejmuje odbierający).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości by nie przeszukiwać regulaminów i tym samym by zostało dla potomnych. Czy usługa jest skierowana tylko dla klientów na terytorium Polski a jeżeli nie czy wypłata środków jest możliwa na PayPal (prowizję przejmuje odbierający).

 

Witaj,

 

W chwili obecnej głównie nasza oferta jest skierowana do mieszkańców Polski, i rozliczenie odbywa się za pomocą przelewu na Polski rachunek bankowy. W pewnych wyjątkach, również wysyłamy na PayPal. Jeżeli byłbyś zainteresowany, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fraudy to jest zmora wszystkich providerów płatności SMS Premium. Aby im zapobiegać, nasza firma:

 

- Ustaliła dzienne oraz miesięczne limity płatności z danego numeru telefonu

- Potencjalne fraudowe transakcje weryfikuje bezpośrednio u operatorów.

- Zgodnie z naszą polityką, fraudy do 100 zł nasza firma "bierze na siebie". Dzięki dziennym/miesięcznym limitom, Pana klient musiałby wysyłać SMS przez kilka dni aby przekroczyć kwotę, którą byśmy egzekwowali od Partnera.

 

Potencjalne numery-fraud mają to do siebie, że próbują wykonać maksymalną ilość płatności jednego dnia, aż do momentu gdy operator zablokuje im SMS Premium do czasu zapłacenia rachunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fraudy do 100zł z na:
1 każdy numer w miesiącu
2 wszystkie numery w miesiącu
3 jeden numer w wielu miesiącach

 

czy jeszcze inaczej

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fraudy do 100zł z na:

1 każdy numer w miesiącu

2 wszystkie numery w miesiącu

3 jeden numer w wielu miesiącach

 

czy jeszcze inaczej

 

Tyczy to się pojedynczego numeru w danym miesiącu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że to o czym piszecie jest nierealne

zakładając zarobek powiedzmy 1000zł

i co miesiąc będzie fraudów 250zł (20 fraudów z 30,75), każdy z innego numeru

 

będziecie wówczas tracić, bo nie zarobicie ze swojej prowizji na te fraudy
co wtedy zrobicie, podziękujecie klientowi? wytłumaczycie że nie możecie spełnić tego co obiecywaliście ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że to o czym piszecie jest nierealne

 

zakładając zarobek powiedzmy 1000zł

i co miesiąc będzie fraudów 250zł (20 fraudów z 30,75), każdy z innego numeru

 

będziecie wówczas tracić, bo nie zarobicie ze swojej prowizji na te fraudy

co wtedy zrobicie, podziękujecie klientowi? wytłumaczycie że nie możecie spełnić tego co obiecywaliście ?

 

Witam,

 

W chwili obecnej dzięki zastosowanym limitom (dziennie maksymalnie 100 zł netto [brutto 123 zł], miesięcznie 500 zł netto [brutto 615 zł]) fraud u naszych klientów przy całym ich ruchu wynosi ok. 0,16% (1,6 ‰ Promila).

 

Czym się cechują fraudowe transakcje? Tak jak napisaliśmy wcześniej, osoba dokonuje dużej ilości płatności z jednego numeru telefonicznego. Operatorzy również z tym walczą, dlatego gdy widzą nienaturalny ruch przy nowym numerze telefonu - zazwyczaj po jednym dniu od masowych transakcji blokuje możliwość wysyłania SMS Premium do czasu uregulowania rachunku.

 

Niezwykle rzadko zdarza się tak, aby fraud występował z pojedynczego numeru. Nawet jeżeli, to nasza firma bierze go na siebie.

 

Dlatego fraudy do 100 zł netto wartości SMS pokrywa Simpay. Natomiast jeżeli użytkownik z jednego numeru otrzyma fraud na 125 zł, to cały koszt pokrywa nasz Partner.

 

Staranie również dobieramy partnerów z którymi współpracujemy. Jeżeli oferowana przez niego usługa sprzyja fraud'om (np. wymiana SMS na gotówkę), to wolimy odmówić współpracy ze względu na dobro ogółu.

 

Jest to odgórna polityka narzucona przez operatorów, i my jako firmy współpracujące z nimi musimy się dostosować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i to jest wypowiedź jakiej oczekiwałem, rozwiewająca wątpliwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,



ze względu na wiele niedomówień które jest przy rozliczaniu osób prywatnych z SMS Premium, stworzyliśmy film



https://www.youtube.com/watch?v=Bo2CKBmUiws



który wyjaśnia:



  • Ryzyko kontroli skarbowej przy zwykłej wypłacie na konto lub PayPal
  • Ryzyko zakwestionowania umowy o dzieło na umowę zlecenie przez ZUS
  • Rozliczanie za pomocą umowy zlecenie bez statusu ucznia, oraz z.


Oraz w kolejnych firmie



https://www.youtube.com/watch?v=U0UGBf-lyks



omawiamy jak przy własnej działalności gospodarczej, mając sprzedaż do 8500 zł możemy ponieść 550 zł kosztów, a przy sprzedaży do 15000 zł raptem 750 zł, w rezultacie dając nam w pełni opodatkowane i legalne pieniądze.


Edytowano przez Simpay (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla rozwinięcia tematu dodam, że Simpay dobrze się rozwija w 2019. Na prośby użytkowników wdrożyliśmy moduł SMS Premium Simpay do wtyczki Fast Micro Pay do płatności WordPress.

W dokumentacji Simpay jest opisany moduł Fast Micro Pay

https://simpay.pl/dokumentacja-api

Wideo dokumentacja tego modułu dostępna tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×