Skocz do zawartości
Simpay

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem.

Polecane posty

Drodzy użytkownicy WebHostingTalk,

 

Z przyjemnością chcemy zaprezentować nasz system mikropłatności SMS Premium https://simpay.pl

 

Na tle konkurencji wyróżniamy się zastosowanym faktoringiem, gdzie umożliwiamy wypłatę połowy zgromadzonych środków w trakcie okresu rozliczeniowego!

 

Przykład: Partner do 10 Maja zgromadził 2000 zł, w momencie zlecenia dyspozycji wypłaty, Simpay wypłaca 1000 zł wciągu 24 godzin, a reszta środków zostanie rozliczona po zakończeniu okresu.

 

Informacje w pigułce:

  • Okres rozliczeniowy rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca, a kończy ostatniego
  • Wypłaty w trakcie okresu rozliczeniowego są bezpłatne
  • Na start oferujemy 50%
  • Raport końcowy generowany jest do 6 lub 7 dnia kolejnego miesiąca
  • Pozostałe środki po zaakceptowaniu końcowego raportu są rozliczane do 5 dni roboczych
  • Nasza oferta jest skierowana tylko dla partnerów firmowych (Z uzyskanego przychodu rozliczani są za pomocą faktury VAT)

Jeżeli Państwo są zainteresowani naszą ofertą, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl

 

Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wojdak

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Duży plus za stronę internetową - jest super. :D

 

Czy oferujecie też płatności IVR/PPC oraz zagraniczne płatności SMS Premium?

Jak wygląda podpisanie umowy, wystarczy zwykła rejestracja, czy podpisujemy normalnie pisemną umowę?

Edytowano przez Desavil (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękujemy za miłe słowa :)

 

Póki co same SMS Premium z Polski, natomiast nasza oferta będzie stale rozszerzana.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof Wojdak


Domyślnie umowa zawierana jest drogą online, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zawrzeć pisemną wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To fajnie, że można elektronicznie - jest znacznie szybciej. :)

 

Myślę, że jak wprowadzicie to o czym pisałem w pierwszym poście - SMS Premium dla zagranicy i/lub w sposób prosty z punktu widzenia klienta rozwiązanie płatności IVR/PPC (bo z obecnym jaki oferuje nasz operator klienci często się gubią) to się zainteresujemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Planujecie stworzenie modułu do WHMCSa?

 

Witam,

 

Jak najbardziej, znajduje się on na naszej "to-do" liście.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulamin macie dłuższy niż DP i inne firmy ;)

 

W weekend poczytam i zobaczymy czy klient ma same obowiązki/nakazy i zakazy czy też jakieś prawa ;)

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

 

Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

 

Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

 

 

Dziękuje za wstępne zapoznanie się z naszą ofertą. Nasz regulamin został tak skonstruowany, aby wykluczyć potencjalne nadużycia (Wypłaty pieniędzy z telefonu, organizowanie konkursów bez zgody ministerstwa, gry loteryjne itp.)

 

Oferując usługę, gdzie Pana klient będzie otrzymywał wartość dodaną, w postaci dostępu do płatnej części serwisu, przedłużenia licencji lub innych przywilejów - proszę się o nic nie martwić. Nasz regulamin nie zawiera żadnych "kruczków" działających na niekorzyść Partnera.

 

 

Szkoda tylko że maile potwierdzające nie przychodzą ;)

 

Proszę o sprawdzenie skrzynki spam. Podczas intensywnych testów nasz system wysyłał bardzo dużą ilość powiadomień, przez co niektóre filtry zaklasyfikowały nasze wiadomości jako spam.

 

Pozdrawiam

Jeżeli mimo tego nie otrzymał Pan wiadomości od nas, proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta kontakt@simpay.pl, aktywujemy Pana konto ręcznie. Przepraszamy za wszelkie wynikłe niegodności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

 

Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

 

 

Witam,

 

Z dniem 01.05.2015 r., zaktualizowaliśmy nasz regulamin z korzyścią dla potencjalnych partnerów.

 

Zostały usunięte wszystkie "nakazy oraz zakazy"

 

Uważamy że jest on w chwili obecnej o wiele bardziej przejrzysty. W przypadku każdego sporu, w pierwszej kolejności dążymy do polubownego rozwiązania sprawy.

 

Również informujemy o stworzeniu dedykowanego modułu dla WHMCS. Jest on w pełni z automatyzowany, z funkcją dopasowania najbliżej wartości SMS do opłacenia zamówienia. Podgląd znajdą Państwo na stronie https://simpay.pl/dokumentacja-api

 

Pozdrawiam,

Krzysztof Wojdak

Edytowano przez Simpay (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam przyjemność zaprezentować Państwu dedykowaną ofertę handlową naszego systemu płatności https://simpay.pl

https://simpay.pl/dokumenty/oferta_handlowa_simpay_21_05_2015.pdf

Informujemy że dla partnerów z webhostingtalk.pl jesteśmy w stanie zaoferować (w zależności od obrotów) 75% lub 100% wypłacanej prowizji w trakcie okresu rozliczeniowego!

Co to oznacza? SimPay wypłaci Tobie prowizje za uzyskane SMS-y Premium w ciągu 24 godzin od zlecenia dyspozycji wypłaty. Nie musisz już czekać do końca miesiąca na zakończenie okresu rozliczeniowego aby otrzymać należne środki.

Oferta jest ważna tylko do 07.06.2015 r. Jeżeli jesteś zainteresowany, zapraszam do indywidualnego kontaktu kontakt@simpay.pl

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jako osoba prywatna która ma sklepik (np. napisał silnik pod forum) i chcę sprzedać licencję nie może założyć konta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jako osoba prywatna która ma sklepik (np. napisał silnik pod forum) i chcę sprzedać licencję nie może założyć konta?

 

Jeżeli nie chcesz firmy zakładać, wygugluj: inkubatory przedsiębiorczości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drodzy użytkownicy,

 

Ze względu na liczną ilość otrzymanych zapytań, informujemy o umożliwieniu rejestracji partnerom prywatnym!

 

Oraz podwyższeniu natychmiastowo wypłacanej kwoty do 80% w trakcie okresu rozliczeniowego.

 

Przykład - Jeżeli do połowy miesiąca uzyskałeś przychód z SMS na poziomie 2 tys zł, SimPay na Twoje żądanie, do 24 godzin wypłaci 1600 zł. Pozostała kwota, czyli 400 zł zostanie rozliczona na koniec miesiąca.

 

Klienci indywidualni będą rozliczani z uzyskanych środków za pomocą umowy-zlecenie, która będzie generowana przy zleceniu dyspozycji pierwszej wypłaty.

 

Zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą.

 

https://simpay.pl

https://simpay.pl/dokumenty/oferta_handlowa_simpay_21_05_2015.pdf

 

Pozdrawiam,

Krzysztof Wojdak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ze względu na liczne zapytania dotyczące rozliczania dochodu za SMS Premium, przygotowaliśmy specjalny artykuł opisujący cały proces, łącznie z potencjalnymi konsekwencjami nierozliczenia się z fiskusem.

 

https://simpay.pl/blog/SMS_Premium_a_Urzad_Skarbowy

 

Aby być na bieżąco z wszystkimi nowinkami mobilnych płatności, zapraszamy do polubienia naszego fan-page

 

https://www.facebook.com/simpaypl

 

Pozdrawiamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przychód + ciągłość + zorganizowanie = działalność bez rejestracji

czyli pierwsza kontrola i gość spłaca:

zaległe zus i karę za prowadzenie działalności bez rejestracji

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat aby potencjalnie zainteresowane osoby miały szanse zapoznać się z naszym systemem płatności.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować poprzedniego postu, więc napiszę sprostowanie.

 

Trochę niefajnie się zachowali z tym urwanym kontaktem w trakcie błędu serwisu, jednak skontaktowali się ze mną ponownie - sprawa została wyjaśniona. Problem został częściowo naprawiony, otrzymałem również bezpośredni kontakt do właściciela serwisu w razie jakichkolwiek problemów.

 

No cóż, każdemu się może potknąć noga. Myślę, że warto jednak dać serwisowi szansę :)
Szczególnie, że mają podejście jednostkowe - idzie się normalnie dogadać.

Podsumowując: polecam, ale muszą trochę popracować nad supportem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

To może ja się wypowiem wobec SimPay.

 

Sama oferta jest dość atrakcyjna, na pewno przyciąga oko możliwość wypłaty w trakcie miesiąca rozliczeniowego - dobre dla nowych firm, aby móc od razu inwestować zarobioną kwotę.

 

Sam support to natomiast porażka, d

ziś moja usługa przestała działać - według kodu błędu podany kod API nie istnieje. Skontaktowałem się z SimPay, odpisali na facebooku, że w nocy była migracja na nowy serwer. Otrzymałem informację, że w ciągu dwudziestu minut skontaktuje się ze mną ktoś z działu technicznego. Poinformowałem klientów na swojej stronie, że niebawem wszystko będzie działać i proszę o chwilę cierpliwości. Kontakt z SimPay się urwał, nikt się ze mną nie skontaktował, a klienci odchodzą...
Na kontakt email można sobie czekać i czekać. W wyniku prac serwisowych raport za poprzedni miesiąc mieli wysłać emailem - dziwnym trafem nie dotarł, musiałem się prosić telefonicznie.
Nie polecam serwisu, póki nie zmienią nastawienia.

 

 

Potwierdzamy że w dniu wczorajszym (w niedziele) wystąpiły chwilowe problemy z komunikacją API dla kilku naszych partnerów. Usterka była spowodowana faktem migracji na silniejsze serwery ze względu na coraz większą ilość rejestrujących i korzystających klientów z naszego serwisu.

 

Natomiast nie do końca się zgodzę z opinią, że nasz support nie podjął jakiejkolwiek reakcji ponieważ przez cały dzień pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem problemu. Był on na tyle lakoniczny, że tylko dla niewielkiej grupy naszych partnerów on występował i nasi webmasterzy mieli nie lada problem w celu zlokalizowania źródła usterki.

 

Na chwilę obecną wszystkie niegodności zostały już zażegnane, oraz każdy nasz partner został stosowanie poinformowany oraz poinstruowany odnośnie zaistniałej sytuacji.

 

W tym momencie możemy serdecznie Pana przeprosić, oraz zagwarantować że owy błąd nie wystąpi już ponownie. Zainwestowaliśmy naprawdę dużo czasu i pieniędzy w nasz serwis, przez co nie możemy pozwolić sobie na utratę marki oraz zaufania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i ja się wypowiem.

 

Ogólnie nie ma żadnych problemów po za jednym. Kontak mailowy z supportem jest tragiczny. Na odpowiedź trzeba czekać kilka dni i nie ważne czy to pilna, czy błaha sprawa.

Tak więc polecam się kontaktowac tylko przez telefon, bo na odpowiedź mailową długo można czekac.

 

Myślę, że w ten sposób simpay sam sobie szkodzi, bo przecież dobry i szybki kontakt to podstawa.

Gdybym na początku nie kontaktował się telefonicznie tylko mailowo to bym na pewno z tą firmą nie współpracował, właśnie dlatego że tak długi czas oczekiwania na odpowiedź automatycznie skreśla ją jako kogoś z kim można współpracowac.

 

Wydaje mi się, że simpay stracił przez to masę potencjalnych partnerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i ja się wypowiem.

 

Ogólnie nie ma żadnych problemów po za jednym. Kontak mailowy z supportem jest tragiczny. Na odpowiedź trzeba czekać kilka dni i nie ważne czy to pilna, czy błaha sprawa.

Tak więc polecam się kontaktowac tylko przez telefon, bo na odpowiedź mailową długo można czekac.

 

Myślę, że w ten sposób simpay sam sobie szkodzi, bo przecież dobry i szybki kontakt to podstawa.

Gdybym na początku nie kontaktował się telefonicznie tylko mailowo to bym na pewno z tą firmą nie współpracował, właśnie dlatego że tak długi czas oczekiwania na odpowiedź automatycznie skreśla ją jako kogoś z kim można współpracowac.

 

Wydaje mi się, że simpay stracił przez to masę potencjalnych partnerów.

 

Witam,

 

Nasz support pod telefonem jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

 

W tym czasie również odpowiadamy na wszystkie przychodzące wiadomości.

 

Ciężko mi Pana w jakikolwiek sposób zidentyfikować, ponieważ Pana login nie występuje w naszej bazie danych oraz z tego co widzę to konto na tym forum zostało założone tylko w celu napisania opinii na temat naszego serwisu.

 

Niemniej jednak na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać maksymalnie wciągu kilku godzin. Jeżeli ma Pan więcej zastrzeżeń - prosimy o kontakt za pomocą prywatnej wiadomości poprzez forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Tylko mnie zastanawia jak to możliwe,że jedno postowcy was tak szkalują? :)

Zgłoście ich za pomówienia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczamy że są to działania konkurencji ..

Na naszym profilu FB również otrzymaliśmy kilka wpisów z typową kryptoreklamą.

 

Zamiast zniżać się do tego poziomu, wolimy postawić na jakość i poszerzanie zakresu naszych usług.

 

Wciągu najbliższych kilku miesięcy pojawi się naprawdę dużo zmian :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×