Skocz do zawartości
malpka

Rejestracja w weekendy

Polecane posty

Jeśli robi to automat to domena jest rejestrowana od razu po płatności. W jakiej firmie zarejestrowałeś domenę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarejestrowałem już którąś z kolei domenę w AZ.pl. Whois od razu pokazywał, że jest już zaklepana, ale ja nadal mam w statusie napisane "Oczekująca".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaką formę płatności wybrałeś? być może az nie otrzymała jeszcze należności za domenę dlatego się wstrzymała z rejestracją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj, zanim nawet zapłacisz, domena jest rezerwowana. Zobacz jej status w whois.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem, że została zarezerwowana od razu po rejestracji. Problem w tym, że ja jeszcze nie mam do niej dostępu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie powinieneś skontaktować się z az, skoro po ich stronie wystąpił jakiś problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płaciłem przez PayU.

 

A jakim bankiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ING. Do AZ napisałem już dzisiaj rano, ale support nie pracuje w niedzielę. Jutro powinienem dostać odpowiedź, ale wolałbym dostęp do domeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to normalne w AZ.PL jak rejestrujesz w weekend.Oni to recznie wlaczaja takze moze czas pomyslec o innym rejestratorze gdzie leci to z automatu?Panel zarzadzania Plesk jest sredni fajne panele ma home.pl i nazwa.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to normalne w AZ.PL jak rejestrujesz w weekend.Oni to recznie wlaczaja takze moze czas pomyslec o innym rejestratorze gdzie leci to z automatu?Panel zarzadzania Plesk jest sredni fajne panele ma home.pl i nazwa.pl

 

Myślę że problem leży po stronie przepływu gotówki z/do. AZ czasem potrafi mieć czkawkę ale na pewno sprawa się wyjaśni.

 

A tak na marginesie chyba dawno nie korzystałeś z panelu Plesk :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio coś u nich rejestrowałem i o ile dobrze pamiętam włączenie domeny trwało 2 albo 3 dni. Niestety nie pamiętam czy to działo się w weekend.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ręcznie ? bo AZ.pl dokłada najwyższej staranności w obsłudze domen swoich klientów niczym pracownicy fabryki Rollsa o samochody.

Wszystko ręcznie skręcane , pieczołowicie dopieszczany każdy detal

 

A nie jakieś szybkie płatności i inne bezduszne automaty wymyślone przez ludzi co siły w rękach nie mają :D

Edytowano przez metrowy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ mnie denerwują Ci ludzie w AZ. Jakieś wnioski o kod authinfo wymagają aby przenieść domenę. Ciekawe kiedy mi wyślą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ mnie denerwują Ci ludzie w AZ. Jakieś wnioski o kod authinfo wymagają aby przenieść domenę. Ciekawe kiedy mi wyślą ?

Kłamczysz w az authinfo dostępny jest od ręki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat przy czym jak przy czym ale authinfo lepiej mieć robione wolno ale dobrze.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, co się dzieje między NASKiem a domenowym registry nie ma znaczenia, bo z góry jest wpłacana zaliczka na wstępne uzupełnienie "wirtualnego portfelu", na początku 10 tys PLN i potem stale się wrzuca coraz więcej, coraz więcej, w zależności od przyrostu rejestrowanych/przedłużanych domen. Z tym, że to, jak długo przebiega rejestracja w weekendy jest zależne m.in. od takowego dostawcy - czy się rozlicza na podstawie płatności online, czy tradycyjnego przelewu bankowego, który może rzucić Ci kłodę pod nogi w postaci dłuższej sesji ELIXIR. No i to też jest forma weryfikacji poprawności danych, jak i odwoływania tych, nastawionych na zwyczajny spam/abuse.

 

Niektórzy wymagają wniosku (wysyłanego drogą pocztową, ale zdarzają się i tacy, którzy na to przymrużają oko, więc pozwalają również mailem) o kod authinfo, aby zniechęcić do wytransferowania domeny do innego operatora, lub złośliwie się poprzekomarzać z klientem. Jest to niepotrzebna formalność, przy której wciąż trwa choćby OVH, ale ponoć mają się ogarnąć z tym (chyba, że już to zrobili), niemniej jednak nie ma sensu stamtąd uciekać - każdy, przy zdrowych zmysłach i w pełni świadomy poleciłby Ci ich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×