Skocz do zawartości
rysiek

OVH - parodia a nie firma!

Polecane posty

Witam,

zacznę od przedstawienia mojej sytuacji. jestem 6 letnim klientem OVH, kupując obecny serwer miałem w ofercie podane czasy interwencji, polski support itp - jednym słowem to co chce i kupuje.

Po wprowadzeniu oferty so you start wszystko uległo zmianie i tym samym udupiono starych klientów tej ofert - mowa tutaj o starej ofercie kimsufi - teraz jej poziom przejęła oferta so you start,

tak jak by nie mogli pozostawić kimsufi na tym poziomie a wprowadzić jeszcze gorszej/tańszej oferty...

 

 

Czy takie zmiany podczas trwania wynajmu serwera są dozwolone? Nawet nigdzie nie zostałem o tym poinformowany a tym bardziej nie akceptowałem tych warunków a tak chyba powinno być?

Decydując się na wynajem serwera z danej oferty chyba powinna być ona podtrzymana aż nie zrezygnuję lub nie zgodzę się dobrowolnie na zmiany?

 

 

Cały problem znikłbym w chwilę, gdyby zgodzili się abym przeniósł do ofert so you start swoje Ip failover, po to je wykupiłem aby przenieść w razie potrzeby, niestety do tej oferty nie mogę, tylko główna oferta która przerasta moje oczekiwania wydajnościowe i cenowe.

 

Z góry dziękuje za rady, opinie i pomoc.

Pozdrawiam!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzieś w umowie jest w ogóle poziom supportu opisany? Oni rzeczywiście coś namieszali z failoverami między ofertami i schowali głowę w piasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, jeszcze 10 godzin temu pisałem coś o zachowaniu OVH:

[...]

problem taki, że we Francji pracują automaty i "roboty", więc dostaniesz słabsze wsparcie.

[...]

 

Parodia :) Sam zetknąłem się z ich "humorem" wielokrotnie. W przypadku zmian warunków umowy dzierżawy serwera padała odpowiedź w stylu "Zawsze może Pan zrezygnować z dzierżawy"..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No może źle napisałem że w regulaminie, ale akceptowałem daną ofertę i ją wykupiłem, na pewno jest gdzieś napisane co w ofercie jest zawarte, nazwa oferty jest w panelu klienta. Więc to zmiana oferty w czasie jej trwania, czy to dozwolone?

 

Ja dostałem podobną odpowiedź od supportu dziś

 

Jeżeli chce Pan posiadać polski support, proszę skorzystać z usługi serwerów SoYouStart, natomiast nie będzie mógł Pan korzystać z adresów IP, które posiada Pan dla serwera Kimsufii. Nie mam możliwości zaproponowania Panu żadnego innego rozwiązania jak zamknięcia obecnie posiadanego serwera Kimsufii i wykupienie innego w innej ofercie - z polskim supportem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

No ale produkt kimsufi to zawsze była "zabawka" i nikt tego nie traktował poważnie.

Płacąc kolejne faktury pojawiały się nowe warunki które akceptowałeś inaczej system nie wygenerował by proformy.

 

Ja tu nie widzę problemu w zakupie czegoś z oferty OVH.pl czy soyou, dodaniu nowych adresów IP i migracji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tu nie widzę problemu w zakupie czegoś z oferty OVH.pl czy soyou, dodaniu nowych adresów IP i migracji...

Ale nie przeniesie adresu, którego teraz używa.

Edytowano przez blfr (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No może źle napisałem że w regulaminie, ale akceptowałem daną ofertę i ją wykupiłem, na pewno jest gdzieś napisane co w ofercie jest zawarte, nazwa oferty jest w panelu klienta. Więc to zmiana oferty w czasie jej trwania, czy to dozwolone?

 

Ja dostałem podobną odpowiedź od supportu dziś

 

 

Nie wiem jak jest w OVH zwłaszcza przy "tanich" usługach ale każda zmiana powinna być poparta informacją. Pisałeś o wsparciu technicznym ale wspomniałeś coś o adresach IP czego nie rozumiem. Pomimo ze OVH ma stronę po polsku jej usługi są dość złożone ale z naciskiem na większy rynek. Jak byś rozwiną informację w odniesieniu do adresów IP to pewnie wiele by to zmieniło. Zawsze jest tak że jak są pewne zmiany a ty nie wyrazisz na nie zgody możesz odstąpić od umowy. Natomiast nie zawsze jest to korzystne dla ciebie niestety. Przy tej ilości klientów jaka mają to i tak to dość dobrze funkcjonuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No może źle napisałem że w regulaminie, ale akceptowałem daną ofertę i ją wykupiłem, na pewno jest gdzieś napisane co w ofercie jest zawarte, nazwa oferty jest w panelu klienta. Więc to zmiana oferty w czasie jej trwania, czy to dozwolone?

 

Ja dostałem podobną odpowiedź od supportu dziś

 

 

Znaczy zapłaciłeś za rok z góry i w tym czasie zabrali coś za co zapłaciłeś ?

Czy zwyczajnie płacił sobie co miesiąc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chłopie, póki dają te failovery do soyoustart i to jeszcze bez dodatkowej super kasy to bierz... tylko miej na uwadze, że może za dwa tygodnie okaże się, że jednak nie dają i trzeba kupic np. serwer EG, albo płacić 200 zł aktywacji ;).. Moje failovery np. najpierw były bezpłatne. od sierpnia do października 2014 stały się dodatkowo płatne (każdy miesiąc faktura na inną kwotę, mimo, żę liczba adresów była taka sama), potem część pieniędzy mi zwrócono, teraz znów fakturują tylko same serwery itd itp...

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Znaczy zapłaciłeś za rok z góry i w tym czasie zabrali coś za co zapłaciłeś ?

Czy zwyczajnie płacił sobie co miesiąc ?

 

Odnawiam usługę co miesiąc, pewnie dlatego musiałem nieświadomie kliknąć akceptację, bo nie raczyli wysłać nawet żadnego e-maila o zmianach w usłudze :)

Dziwi mnie że nie wprowadzili tańszej oferty a nie obniżyli jakość kimsufi a dodali na jej miejsce podobną o innej nazwie bo tak wygląda so you start, dokładnie jak kiedyś kimsufi, bo obecnie kimsufi to jakieś wielkie nieporozumienie.

Moje odczucia są takie że chcieli uwalić obecnych klientów bo byli niewygodni z jakiegoś powodu.

 

 

Napisałeś do Francuzów w tej sprawie?

 

Tak ale kontakt jedynie poprzez formularz na stronie, żadnego potwierdzenia nawet - 2 wiadomości wysłane w ciągu 2dni bez odzewu.

Postanowiłem problem zgłosić przez forum - druka opcja kontaktu od wczoraj nie pojawił się na forum, czeka w kolejce na moderacje...

 

 

Ja tu nie widzę problemu w zakupie czegoś z oferty OVH.pl czy soyou, dodaniu nowych adresów IP i migracji...

 

 

Ja też nie widzę problemu w migracji, oferta so you start obecnie jest dużo tańsza i dużo lepsza niż posiadam, więc zmiana na tańsze/lepsze ale nie mogę przenieść IP (failover, stworzono by przenosić) a to rozwali mi cały działający system, więc raczej odpada.

Oferta OVH jak pisałem przerasta moje oczekiwania wydajnościowe i finansowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ty za bullshit kolego piszesz, OVH chciało uwalić obecnych klientów? Wczoraj przedłużałem mojego kebaba na rok, zapłaciłem 176.97 brutto, ~14.75 zł na miesiąc. Cebula się w kieszeni otwiera.

 

Kimsufi nigdy nie miało żadnego wsparcia oprócz forum + interwencji technicznych. Co się zmieniło? Nic się nie zmieniło, dalej jest to samo, tyle że mój kebab załapał się jeszcze na obsługę w polskim panelu OVH, a nie panelu kimsufi - data rejestracji 7 sierpnia 2013. SoYouStart nie przejęło przecież kimsyfów, kimsyfy nadal są obsługiwane przez oddział kimsufi (nowe), lub OVH (stare). Jedyne co się zmieniło to to, że nowe nie są już obsługiwane w panelu OVH, tylko panelu kimsufi, i płacisz w euro, podczas gdy ja jako user starej oferty mam obsługę w panelu OVH i PLNy.

 

Zacytuję ci regulamin:

 

As you are aware, Kimsufi is a fully unmanaged service. The only technical issues we provide support for is if you have a hardware issue on your server, if you experience an error installing your OS or if your server is stuck in rescue mode. For any other technical issues please go to the Ask the Forum section of forum.kimsufi.com. If it turns out to be an issue you require help with from us, you will be advised of this by forum members.
If you post a technical issue that we don't provide support for, we cannot guarantee you will receive a reply as we do receive a large volume of emails from customers who are eligible for support.

 

 

Poza tym czemu mieliby Ci pozwolić przenieść failovera do zupełnie innej gamy usług? Wykupiłeś dla kimsufi, więc masz dla kimsufi. SYS to tylko pododdział pod skrzydłami OVH, korzystają z ich infrastruktury, podobnie co obecna gama kimsufi. Jeśli więc kupiłeś failovera w firmie A i chcesz go wynieść do B tylko dlatego, że obydwie firmy znajdują się w infrastrukturze C to musisz wiedzieć, że to może, ale nie musi się udać.

 

Edytowano przez Archi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Archi: jak to nigdy nie miało? było wsparcie mailowe zanim uruchomili te "cebulowe" serwery za 15 zl... była też możliwość przenoszenia IP między ofertą kimsufi a SP/EG ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wsparcie mailowe ograniczało się do interwencji technicznych, nawet jak miałem kimsyfa za 5 dyszek jeszcze z celeronem na pokładzie, a to już było bardzo dawno. Możliwość przenoszenia IP? Nie wiem nie korzystałem z tej funkcji w tamtym czasie, ale AFAIK wtedy kimsufi nie było oddzielną firmą/filią i działało jako OVH. Miałem na myśli raczej moment, w którym kimsufi się od OVH oddzieliło, a to było jakoś niedługo po tym jak zakupiłem mojego cebulodedyka za 15 zł / miesiąc, czyli koło września/października 2013.

Edytowano przez Archi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ma rejestracje 2010 więc ciut dłużej niż ty.

W ofercie były Ip failover które mogłeś przenosić między serwerami OVH, obojętnie jaka oferta bo była tylko kimsugi i HG.

Wszystkie oferty miały jeden panel, ten który ja posiadam czyli w polskiej wersji, pewnie ten sam co serwery z głównej oferty.

 

Co do supportu tu się mylisz, bo był przystępny support hardware lub soft za dodatkową opłatą jeżeli OVH uznało że to był problem soft a nie hard a teraz gówno masz bo nie ma z nimi kontaktu. Znajdź głupiego e-maial do nich, na forum nie moderują nawet postów a niby tam zgłasza się problemy - śmiech na sali.

Pogadamy jak będziesz mieć problem techniczny z swoim cebulakiem, 3 zgłoszenia, masa e-maili i ZERO odpowiedzi nie mówiąc o interwencji.

 

całą gama ofert od OVH czy głowna, kimsufi czy so you start napewno należy do jednego właściciela, więc nie mów że chce przenosić serwery między firmami. Dawno temu ovh miało lepszą politykę niż teraz, chociaż nigdy nie odbiegali od sztywnej oferty. Tutaj można ich próbować zrozumieć bo przy tej ilości serwerów ciężki orzech do zgryzienia.

 

jednak przeniesienie ip failover to nie problem nawet do oferty so you start - mogę nawet zapłacić za transfer. bo nie wymagam przeniesienia głównego IP bo one jest zapewne przypisane do konkretnej szafy.

To oni zmienili a moją niekorzyść obecną ofertę a ty kupowałeś to co chciałeś a mnie zmienili na gorsze!!!

Jeżeli postanowili zmienić na gorsze to mogli by chociaż spróbować "pokrzywdzonych" klientów zadowolić w sposób jaki się da.

Przeniesienie Ip załatwiło by moje niezadowolenie, przeniósłbym się do oferty którą świadomie wybieram a nie zostaje zmieniona.

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OVH to McDonald's nie restauracja zmieniły się zasady w nocy z środy na czwartek ? bo tak działa McDonald's i tak ma być, taki model biznesowy ma OVH zawsze ma być dobrze dla wszystkich nie dla Ciebie

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam na szczęście tylko domeny trzymam - to już nie pierwsza negatywna opinia na temat ich hostingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×