Skocz do zawartości
bybunny

Platność za usługi a dane platnika

Polecane posty

Piszę to pytanie z czystej ciekawości. Bo sytuacji jest wiele, które powodują braki w odpowiedzi. Mianowicie rejestruje się klient podając nazwę firmy i nip. Często a właściwie w 95% adres email nie odpowiada domenie użytej w usłudze, To jest naturalne by w przypadkach awarii mieć kontakt. Przy płatnościach kartą nasz system wymienia dane z pomocą API. Co około 4 godziny dostarcza nam raport wszystkich transakcji. Przez kilka lat nie miałem przypadków oszustwa czy próby wykorzystania nieprawdziwych danych lecz w ostatnim okresie sześciu miesięcy nasiliło się to znacząco. Oczywiście z reguły staramy się kontaktować z takimi klientami bo błędy się zdarzają ale co w przypadku kiedy płaci firma i otrzymujemy komunikat o braku środków na koncie? Nie podejrzewam że to oszustwo lub próba utworzenia konta na czyjeś dane bo według naszej bramy płatności karta była prawidłowa ale skoro to firma i opłata za usługę to groszowe sprawy dalej dziwnie to wygląda gdy dostajemy komunikat o braku środków.

 

Nie wiem co o tym po prostu myśleć, przyzwyczaić się?

 

Na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi na zadane pytania przez 24 godziny. Możemy zgłosić tę kartę jako kradziona ale zupełnie obecny rynek klientów zaczyna po prostu przerażać bo nie dotyczy to kwot dużych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×