Skocz do zawartości

Polecane posty

Planujecie w bliższej bądź dalszej przyszłości stworzenie własnego, autorskiego panelu do administracji serwerem, coś jak DA, cP i połączonego z całą resztą waszego systemu (płatności, panel klienta, reinstall i cała ta reszta) ?

 

Wszystko jest wykonalne jednak nie planowaliśmy pisania własnego modułu www. Nasz panel posiada dodatkowo pełną integrację z DirectAdmin-em oraz HRD jednak czy takie usługi będziemy wprowadzać, okażę się w przyszłości.

 

Na chwilę obecną pracujemy nad kilkoma modułami pod VPS. Niebawem więcej informacji na ten temat.

 

Pozdrawiamy.

 

#edit - nawet w integracji DirectAdmin zawarliśmy bardzo dużo dodatków niedostępnych w innych panelach (np. reinstalacja www).

Edytowano przez MicroVPS.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

 

Tak jak obiecywaliśmy kolejny moduł.

 

auto-offer.png

 

Jak wiemy, nikt nie lubi być od kogoś uzależnionym. Nasz panel jest właśnie tworzony z myślą aby klient wszystko mógł zrobić sam.

Zakończyliśmy właśnie pracę nad automatycznym systemem zmiany pakietu. Cena jest liczona według pozostałego do końca okresu abonenckiego. Już niebawem kolejne nowości.

 

Jeśli posiadacie jakieś propozycję, pomysły, słowa krytyki zapraszamy do konwersacji.

 

Pozdrawiamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie informujemy, że od dnia dzisiejszego nasza strona oraz panel objęte są certyfikatem SSL.

 

ssl.png

 

Zapraszamy do przetestowania naszych możliwości, oraz skorzystania z serwera testowego.
Zapraszamy również do polubienia Nas na facebook-u
Pozdrawiamy.
Edytowano przez MicroVPS.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

reakcja.png

Przebudowaliśmy system powiadomień administratorów, aby czas podjęcia zgłoszenia awarii wynosił kilka minut.

Mamy nadzieje, że podobają Wam się zmiany wprowadzane przez MicroVPS.

 

Pozdrawiamy.

 

Edytowano przez MicroVPS.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przebudowaliśmy kokpit, aby po zalogowaniu do panelu klienta od razu zobaczyć najważniejsze informację na temat swoich serwerów.

 

Statystyki tak jak w zarządzaniu pobierane są na żywo, bez konieczności odświeżania karty.

 

 

new_kokpit.png

 

Zapraszamy również do skorzystania z serwera testowego.

 

Pozdrawiamy.

https://microvps.pl/

https://www.facebook.com/microvps/

 

Edytowano przez MicroVPS.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W celu przyspieszenia realizacji zamówienia, i nie tracenia czasu na zbędne akcje jak doładowanie skarbonki dodaliśmy do formularza możliwość wyboru bezpośredniej wpłaty online za pośrednictwem operatora dotpay.pl i automatyczną aktywację usługi.


Przebudowaliśmy również klasę płatności dotpay.pl co pozwoli Nam na lepszy rozwój między innymi API płatności, zmiany będą widoczne niebawem o czym będziemy informować na bieżąco.



dotpay_in_order.png



Zapraszamy również do skorzystania z serwera testowego.



Pozdrawiamy.


https://microvps.pl/


https://www.facebook.com/microvps/





Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Jak wrzucacie zdjęcia to zmniejszajcie rozmiar bo nie każdy przegląda forum na telewizorze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad przeniesiem swojego VPS od 'ovh' i zainteresowała mnie Państwa oferta.

Dlatego też chciałym się dowiedzieć:

Czy istnieje możliwość otrzymania od Państwa IP do sprawdzenia pingu?

W jakim DC ulokowane są Państwa serwery?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad przeniesiem swojego VPS od 'ovh' i zainteresowała mnie Państwa oferta.

Dlatego też chciałym się dowiedzieć:

Czy istnieje możliwość otrzymania od Państwa IP do sprawdzenia pingu?

W jakim DC ulokowane są Państwa serwery?

 

Zapraszamy do kontaktu - przydzielimy serwer testowy: contact@microvps.pl / support panelu.

IP testowe: 185.38.249.28

DC: Sprint

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witamy Ponownie,

Przedstawiamy kolejną opcję w naszym panelu administracyjnym.

Wielokrotnie dostawaliśmy wiadomości z zapytaniami, jak doładować konto przez osoby trzecie nie nadając im dostępu do konta. Niestety do tej pory nie było takiej możliwości, jednak teraz to się zmienia. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom udostępniamy kartę płatności, która umożliwia doładowanie skarbonki na kilka sposobów.

 

  • Płatność SMS
  • Płatność paypal.pl
  • Przelew online
  • Płatność BitCoin

 

Demo: https://microvps.pl/panel/api/payment/card_payment.php?userid=1

 

card_payment.png

 

Mamy nadzieje, że podobają Wam się zmiany wprowadzane przez MicroVPS.

Pozdrawiamy.

https://microvps.pl/

https://www.facebook.com/microvps/

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Bardzo przydatna funkcja i cieszy możliwość wyboru kilku sposobów doładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wnioskował o wymianę techników, nie odpuszczalnym jest aby usuniecie usterki trwało 48h.Pisze 48 bo tyle minęło kiedy wykryłem awarie, a nie wiem ile to jeszcze potrwa.Ja to jakoś przeboleje, chociaż mam na serwerze postawiony Teamspeak3 gdzie liczba osób dochodzi do 150.Ale co gdybym miał jakiś interes dochodowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wnioskował o wymianę techników, nie odpuszczalnym jest aby usuniecie usterki trwało 48h.Pisze 48 bo tyle minęło kiedy wykryłem awarie, a nie wiem ile to jeszcze potrwa.Ja to jakoś przeboleje, chociaż mam na serwerze postawiony Teamspeak3 gdzie liczba osób dochodzi do 150.Ale co gdybym miał jakiś interes dochodowy ?

 

Usterka może zdarzyć się każdemu, a żadnej firmie nie życzymy składania kernela z brakujących plików po problemach z dyskami aby odzyskać dane klientów.

Edytowano przez MicroVPS.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Usterka może zdarzyć się każdemu, a żadnej firmie nie życzymy składania kernela z brakujących plików po problemach z dyskami aby odzyskać dane klientów.

 

Czyli reasumujac, nie jesteście przygotowani na awarie.

Edytowano przez SpaceMaker (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Czyli reasumujac, nie jesteście przygotowani na awarie.

 

Tak jak już pisałem usterki nikogo nie omijają, o jednych wiesz, o drugich nie. Przypominam, że serwery to tylko urządzenia i w każdej chwili może coś się uszkodzić, nie ma takiej możliwości aby coś działało bezawaryjnie i wiecznie. Sprzęt się z czasem zużywa. Na taką awarię, jednak z pewnością nie byliśmy przygotowani.

 

Zamiast pisać żale na forum możesz napisać na contact@microvps.pl gdzie Nasi konsultanci odpisują cały czas, nikogo nie zostawiamy bez opieki. Rozumiemy jak trudna dla Was jest ta sytuacja, i również nie jesteśmy z tego faktu zadowoleni, ale trzeba się zmierzyć z tym.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

Czyli reasumujac, nie jesteście przygotowani na awarie.

 

Zależy co rozumiesz przez awarie. Nie ma 100% zabezpieczenia przed usterkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Zależy co rozumiesz przez awarie. Nie ma 100% zabezpieczenia przed usterkami.

 

Nie chodzi mi o zabeczpieczenie, bo takowego nie ma nie było i nie bedzie.Nie jestem od dziś w tym temacie.Chodzi mi o przygotowanie ekipy na usterki.Usterka powinna byc usuwana w kilka godzin a nie 3 dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie chodzi mi o zabeczpieczenie, bo takowego nie ma nie było i nie bedzie.Nie jestem od dziś w tym temacie.Chodzi mi o przygotowanie ekipy na usterki.Usterka powinna byc usuwana w kilka godzin a nie 3 dni.

 

No nie wiem, czy to takie proste jeśli raid nie obudowuje się poprawnie - z brakami w kernelu.

W każdym bądź razie najważniejsze dla Nas jest to że serwery już działają. Dzisiaj w nocy będziemy jeszcze do klientów wysyłać informacje nt. rekompensat i wyjaśnień.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do panelu klienta zaimplementowaliśmy nową płatność PayPerCall dzięki, której za połączenie będzie do skarbonki wpływać aż 62% prowizji.

Dla przykładu: wykonujesz połączenie za kwotę 0.71 zł, do wykorzystania otrzymujesz w naszym serwisie 0.36 zł

 

paypercall.png

PPC daje możliwość wykonywania połączeń z telefonów stacjonarnych jak i komórkowych.

Zapraszamy do skorzystania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tymi stacjonarnymi to różnie bywa, często wogole nie obsługują numerów premium

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie ich problem,tylko osoby która chce skorzystać,że jej telefon nie obsługuje Premium?

Hosting poza tym na +

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×