Skocz do zawartości
Owiec

[opinie] sisco.pl

Polecane posty

Hey,

 

ten post jest raczej ku przestrodze dla innych. Mam dwa serwery w kei.pl, dwa zagranica no i teraz jeden zakupilem na rok z sisco.pl - wersja 1000MB z SSH. Jest tam okres testowy, wiec jesli ktos by chcial tam kupic niech ostro testuje przez ten czas. Ja niestety z braku czasu i natloku pracy nie mialem jak tego zrobic. Zreszta wiele rzeczy wyszlo dopiero przy pisaniu phpkow do najnoszego serwisu www.hotele.net.

 

- Panel administracyjny: Przyzwyczajony do panelu kei.pl oraz wszelkich Cpanelow, Pleskow, WHMow troszke sie zaskoczylem w samym sposobie dzialania tego na sisco. Wszystko co zrobisz/zmienisz/dodasz stanie sie za 5 min. Moze poprostu panel adm generuje @ do admina z poleceniem: dodaj baze nazwa/user/haslo itp. Niestety nie mozna samemu dodac domeny na serwer. Trzeba pisac/dzwonic do admina.

- Emaile: Problem tez wynikl z mojej nieuwagi. W ofercie sisco jest oczywiscie nieograniczona ilosc kont pocztowych, ale nie ma tam mowy o tym, ze mozesz zalozyc sobie dowolna skrzynke w swoich domenach. czyli nie zalozysz skrzynki zosia@domena jesli juz ktos ma taka w zupelnie innej domenie - A klientow i podczepionych domen sisco pewnie ma sporo. Daja za to mozliwosc zalozenia dowolnej ilosci aliasow z dowolna nazwa w twojej domenie. To jest wlasnie to moje przeoczenie. Zalozylem skrzynke w swojej domenie. Z ciekawosci loguje sie na moja_nazwa@mojadomena.pl i widze czyjes 17 MB poczty :) Zalozylem sobie nastepna skrzynke z ciekawosci co sie stanie i widze jakies 2 maile firmy z siedziba w warszawie. Tel do admina i admin radzil mi bym zakladal skrzynki postaci ZDsadas@mojadomena, ss323d@domena i na nie aliasy.

- Baza danych: Zalozylem baze. Loguje sie ... widze baze danych innego portalu - przejrzalem zawartosc, nic ciekawego nie bylo, zadzwonilem znow do sisco do admina. Pozmienial, poustawial i jest ok. Dalej. Dzien 1 baza dziala. Dzien 2 nie moge zalogowac sie do bazy. Zly user/haslo. Naturalnie nic nie zmienialem, sprawdzilem usera i haslo wplikach konfiguracyjnych, z ktorych korzysta strona i sa takie same jak wpisuje. Sprobowalem zalogowac sie przez SSH do mysql i tez nie moge. Kolejny tel do admina. Powiedzial, ze wpisuje zle haslo. No coz ... strona ciagnie dane z bazy, ale to szczegol. Zmienil mi haslo na inne. Strona dziala na innym, starym hasle, ja wchodze wpisujac nowe.

- A to juz jest pikus. Funkcje w php file(http:...) zablokowane i jeszcze jakies 2 mi sie trafily, ktore czerpia dane z zewnetrznego serwera. Pikus, bo curl wystarczyl by to ominac.

 

 

Wiem, ze 2/3 problemow wynika z faktu, ze nie wczytalem sie dokladnie w opis pakietu, ktory byl zakupiony. Nie wykorzystalem w pelni takze okresu testowego. Niemniej jednak lepiej, zebyscie wiedzieli jak to wyglada w praktyce niz mieli popelnic taki maly blad jak ja.

 

Chociaz moze jesli ktos ma zwykla statyczna strone i nie ma wielkich wymagac to oferta sisco mu przypadnie do gustu. Jedyny plus to chyba fakt, ze strona laduje sie stosunkowo szybko.

 

Pozdrawiam,

 

Marcin

 

www.hotele.net

www.hotele.pl

www.naryby.com i wiele wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos

thx za info. kiedys myslałęm dosyć poważnie o sisco.pl ale w końcu zdecydowałem sie na webserwer.pl

 

powiem ci, że to co opisujesz jest straszne!!! jak mozna wchodzic na czyjes konta, jak mozna ogladać inne bazy? gdzie tam jest jakiekolwiek bezpieczeństwo? po prostu masakra... o czym takim jeszcze nie słyszałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:) Juz z tego wyroslem :)

 

Ogolnie problem wynika z tego, ze to co sprzedaja nie jest dopracowane. Za 2 lata moze beda spoko. Najbardziej zaskoczyly mnie te skrzynki pocztowe :) A mialo byc tak pieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sisco to pic na wode i fotomontarz, mialem serwer u nich, jak poszla reklama serwisu w prasie ogolnopolskiej i pierwszym programie radia to odslon sie zrobilo pelno - raz - wysypal im sie serwer - dwa zablokowali mi konto bo stwierdzili ze DDos robie - 3 - jak odblokowali po telefonie to przeniesli konto na inna maszyne nie dajac mi dostepu przez ftp z kont email zniknely mi wszystkie wiadomosci (nie mieli backupa), domena pod ktora reklamowana byla strona "zostala" na starym serwerze a mi kazali wchodzi na strone przez IP/~user

 

paranoja poprostu !

 

nie polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie sobie przeglądam nowa ofertę SISCO teraz mają jakiś inny adres: (sisco.com.pl) i pomyślałem, że chcą konkurować w wielką dwójką, bo pakiety i transfery są podobne, ceny w końcu też znormalniały ciekawi mnie tylko czy oni korzystają z panela administracyjnego Blink.pl bo na stronie mają identyczne ikonki opisujące funkcjonalnośc panelu a jakoś nie doczytałem czy można testowac usługę przed zakupem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze to jest jakis okres 14 dniowych testow :)

 

btw. kolejna firma z dosyc tanimi domenami, nawet onet do niedawna synonim drozyzny troszke obnizyl ceny domen , teraz w "niechlubnej" czolowce zostala interia i progreso :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cena domen wysoka, ale nie ma sie co dziwić, bo płaci się za markę.

Szczerze mówiąc bardzo sie zdziwiłem postem osoby, kóra załozyła ten temat.

Jedna z większych firm hostingwych (wtedy również), pozwalała sobie na takie olewanie bezpieczeństwa danych klientów i miała aż tak słaby panel?

Az założę sobie konto do testów aby zobaczyć jak to teraz wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

 

Chciałym Państwa poinformować o fuzji, która dokonała się między firmami SISCO i BLINK.

Firmy te działają teraz wspólnie. Formalnie wspólne usługi hostingowe świadczy spółka:

SISCO IT GROUP POLSKA SP. Z O.O.

Nie jest żadną tajemnicą, że mimo nazwy udziałowcami są osoby związane z BLINK.PL.

 

Postanowiliśmy połączyć najlepsze cechy obu firm. BLINK miał znacznie lepszy panel, a SISCO profesjonalny sprzęt serwerowy. Zmieniły się także osoby zarządzające, odpowiedzialne za hosting.

Utrzymujemy zarówno markę BLINK, która będzie docelowo obsługiwać tanie konta, a także markę SISCO, pod którą będą sprzedawane pakiety z wyższymi limitami i o bogatszych funkcjach.

 

Łącząc doświadczenie, wiedzę i umiejętności ludzi związanych z obydwoma podmiotami,

pragniemy świadczyć usługi wysokiej jakości. Zapraszam serdecznie!

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących nowej oferty zapraszam do kontaktu z naszym

Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 (61) 664-59-34 , bok@sisco.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie ze sisco.pl ma mocno nacudowany cpanel. Dla mnie po rostu tragedia, mocno na smiecone. Zeby cokolwiek kliknac najpierw trzeba pomyslec i poszukac ;) Dla mnei po tescie dziekuje, nie skorzystam. Dziekuje za dodatkowe ustawidomienie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za cenną opinię, jednakże my nie mamy cpanel'a, lecz nasze własne, autorskie rozwiązanie. Może się nie wszytkim podobać. Dołożyliśmy wiele starań, np. interaktywna POMOC, która zalogowanym użytkownikom mówi dokładnie co i jak skonfigurować, używając ich loginów. Będę wdzięczny także za opinie innych użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musze powiedzieć, że mam tam konto Reseller i support to totalna PORAŻKA !!! zero kontaktu z nimi wysłałem 2 dni temu z 5 e-mail i nie dostałem żadnej odpowiedzi .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

A może odpowiedzi lądują Ci do SPAMu? Bo ja normalnie w 2-4h dostaję odpowiedź.. do kogo / na jaki adres piszesz?

 

heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
<br />A może odpowiedzi lądują Ci do SPAMu? Bo ja normalnie w 2-4h dostaję odpowiedź.. do kogo / na jaki adres piszesz?<br /><br />heh<br /><br />
<br /><br /><br />

 

Piszę do artur.pajkert@sisco.pl i nie dostaję odpowiedzi

 

P.S w spamie nic nie ma :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę bardzo, ale to bardzo dziwią mnie ludzie, którzy nie potrafią zwyczajnie zadzwonić albo napisać konkretnego i rzeczowego maila.

 

Jest jedna prosta zasada:

 

- piszesz konkretnie i kulturalnie: jesteś obsługiwany szybko

- piszesz bełkotliwie i rzucasz się: jesteś przesuwany na koniec kolejki

 

 

Mamy wolny rynek i możesz do woli sprawdzać konta w dowolnych firmach i na koniec wybrać to, które ci odpowiada.

 

Kupiłeś konto bez sprawdzenia i teraz robisz wielkie oczy? Dziecinada.

 

-------

 

@krk151: mijasz się z prawdą. Nie wysłałeś ani jednego maila, nie wykonałeś ani jednego telefonu. Kontakt techniczny podany jest na stronie przytoczonej przez Magdę. Potrzebne jest tylko czytanie ze zrozumieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak erotycznych jak buzi buzi to może się zgodzą jak "full opcja" to myśle że Nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×