Skocz do zawartości
spindritf

Przyjmowanie płatności Paysafecard

Polecane posty

Przyjmuje ktoś płatności Paysafecard?

 

Jak wygląda rejestracja u nich i integracja? Bardzo uciążliwe?

 

Jak szybko realizują wypłaty? Trzymają kasę miesiącami, jak nasi od SMS-ów, czy mają rozsądne terminy płatności?

 

I jak częste są oszustwa? Endemiczne czy sporadyczne? Jak oni sobie radzą z fraudami? Cofają płatności?

 

Ogólnie, warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rejestracja jest dość kłopotliwa, pytają o biznes, co robisz itp. Jeszcze nie próbowaliśmy żadnej transakcji, wiec nie wiem jak to zadziała w praktyce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I krzywo patrzą na hosting? Gdybyś mógł, to napisz jak wrażenia po kilku transakcjach.

Just duża prowizja od transakcji, chyba 12%. My zrezygnowalismy z umowy, kontakt z nimi tragiczny, strach o pieniądze. Może W Polsce jest lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, wycofalismy płatności zanim zostały wprowadzone, już widać po kontakcie jak traktują współpracowników.

Ale jak pisałem, polski oddział może być inny, więc nie sugeruj się za bardzo tym co pisze.

 

Wprowadzenie z podpisaniem umowy zajęło nam 2 miesiące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o PSC są strasznie uciążliwi jeśli chodzi o bezpieczeństwo na stronę klienta.

Musisz im udostępnić nawet dane do panelu - aby sami wszystko wytestowani, czy z pewnością produkt zostaje sprzedany, czy to nie jest jakiś krzaczek bez przyszłości. Jak integrowaliśmy system z ich API to trwało to aż kilka tygodni.

 

Ogólnie czy warto ciężko określić, z pewnością jest dużo zachodu. Jeśli chodzi o wypłaty nie ma problemu - dostajesz dokument na email z listą wszystkich wpłat + potrąceń za prowizję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawie w umowie jest punkt, że wypłata kwoty na konto po 3 tygodniach, nie śpieszą się z wypłatą.

 

Po podpisaniu umowy z nami, najpierw u nas testy trwały prawie tydzień przez ich dział techniczny (tez chcieli dostęp do panelu, ale nie dostali i testowali od strony klienta, to im wystarczyło), potem po zaakceptowaniu wszystkiego przez nich przesłali dane dostępowe do ich systemu. Pakiet danych był zaszyfrowany, trzeba dzwonić na ich infolinię po hasło do paczki, by dodzwonić sie do ich infolinii, to już całkiem inna długa bajka. ;)

 

Moim zdaniem nie warte zachodu, jeszcze nie spotkałem się z tak wysokimi prowizjami i tyloma problemami, terminal do kart nie kosztował nas tyle nerwów co ta cała PSC ... ;)

Edytowano przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt, faktem nie łatwo z nimi nawiązać współprace, jednak chcą po prostu unikać sytuacji z tzw. "krzakami".

W sumie lepiej, bo tylko wybrane firmy mają tą płatność, nie takie które upadną po miesiącu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej dobre dla małych firm co mają niskie opłaty za serwer, na nic poważnego ta forma płatności się nie nada. Nasza firma jest 8 lat na rynku, więc mam nadzieję, że nie miałeś na myśli naszej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem na myśli żadnej firmy, mówiłem ogólnikowo.

 

Dlaczego dla małych firm? na dzień dzisiejszy ta forma płatności robi się popularniejsza od przelewu pocztowego czy bankowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się, by robiła furorę ta płatność.

 

Na poczcie płacisz konkretną kwotę np za usługę, robisz przelew na konkretne konto w odpowiedniej kwocie.

Tu podobnie jak to jest z płatnościami SMS, duża prowizja może spowodować podwyższenie ceny usługi. Po drugie, 3 tygodnie czekać czekać na przelew, PayPal Wypłaca w przeciągu 2 godzin, i faktycznie te są na koncie po kilku minutach. Skrill po 1 dniu. Bez sensu zamrażać pieniądze na 3 tygodnie na koncie PSC i do tego płacić haracz 12% za przelew.

 

Każda firma jednak podejmuje własne decyzje, dla nas ten kanał płatności jest po prostu nieopłacalny, bazujemy na innych klientach, którzy raczej nie kupują takich kart w sklepie, kwoty tez są raczej za wysokie na doładowanie.

Edytowano przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Wydaje mi się że rynek dość szybko zweryfikuję potrzebę istnienia takiego bytu. Zarówno klientowi jak i firmie zależy aby płatności dokonać w jak najszybszym tempie, można powiedzieć że niemal błyskawicznie (transferuj.pl czy paypal). Jeżeli klient chcący zapłacić będzie zmuszony to przechodzenia przez wyboistą ścieżkę to zrezygnuje z usług takiej firmy na rzecz innej, która ma bardziej user-friendly system płatności. Firma albo zmienia system bądź dodaje do niego inne opcje albo trwa przy swoim, traci klientów i w końcu zwija działalność.

 

Dodatkowym minusem jest upierdliwość wdrażania takiego systemu płatności. Nie zawsze da się wgrać dwóch plików na serwer, w panelu kliknąć ze dwa razy i gotowe. Czasami trzeba poświęcić temu więcej uwagi, ale użerać się z tym przez kilka tygodni to sorki... wybieram coś innego bo nie zamierzam tracić aż tyle cennego czasu na jakieś weryfikacje i nie pozwolę aby ktokolwiek grzebał mi w panelu serwera czy obsługi klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paysafecard swoim zachowaniem/formalnościami sami sobie odbierają kasę.
Powinien być dostępny poprzez integratorów płatności, tak jak UKASH w Dotpay.

Jeśli dobrze kojarzę to paymentwall ma Paysafecard, ale w Polsce niestety nigdzie nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, że jest to bardzo skomplikowane ... Kolega wdrażał to na skinach i bardzo długo wałkowali temat i kontakt był znikomy. Pewnie był za małym graczem na rynku. Po znajomych trafił na paymenterio.pl i załatwiali dalej za niego formalności. Tutaj można poczytać o integracji -> https://www.paymenterio.pl/integracja-techniczna-paysafecard . To rozwiązuje także problem bariery jezykowej i kontaktu w sprawie poprawnej integracji technicznej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×