Skocz do zawartości
kafi

Problemy z home.pl

Polecane posty

Czy odnotował ktoś z was przerwy w działaniu stron hostowanych w home.pl?

Dziś po godz. 13 dostałem telefon od firmy z którą współpracuję, że strona im nie działa.

I faktycznie - do ok. 13:30 wyświetlała się zaślepka mówiąca, że domena jest utrzymywana na serwerach home.pl, a do poczty (webmail) nie można się było dostać, bo wyświetlany był błąd "Nie powiodło się połączenie z serwerem IMAP".

 

Teraz już działa, ale ciekawy jestem, czy to jakiś jednostkowy przypadek, czy też coś grubszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu są problemy z Home niestety :/

 

Jak do supportu dzwonię czemu strona nie działała to słyszę iż, nie odnotowali żadnych usterek a problemem powoduje skrypt na serwerze.

Za pierwszym razem uwierzyłem ale gdy zewnętrzna firma utwierdziła mnie, że skrypt jest OK to trochę nudne się robi gdy 5 raz słyszę to samo iż to nie ich wina eh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@glanpolnet

 

może warto pomyśleć nad zmianą hostingodawcy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dość często do home.pl nie dochodzi poczta, przychodzą zwrotki więc mają pewnie jakąś usterkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kafi - rzeczywiście w piątek w okolicach godziny 13:00 były przejściowe niedogodności w dostępie do poczty przez IMAP. Sytuacja ta jednak została szybko rozwiązana.

 

xvps - usługi działają prawidłowo, wygląda to na indywidualną sytuację, jeśli masz treści tych zwrotek wyślij je proszę przez formularz kontaktowy www.home.pl/kontakt - sprawdzimy to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głównym problemem nie był brak dostępu IMAP, tylko wyświetlanie zaślepki "strona utrzymywana w home.pl".

 

Negatywnie mogę natomiast ocenić support - raz, że nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek sensownych informacji (no mamy awarię, zostanie w niedalekim czasie usunięta... i właściwie tyle - ale czy ten niedaleki czas to kwestia minut/godzin/dni to już konsultant nie wie); a dwa - bo na skrzynkę kontaktu technicznego przychodzi od groma wiadomości o urodzinach e-sklepów, promocyjnych wyprzedażach, dostępnej księgowości internetowej dla klientów i innych takich, ale maila o rozwiązaniu problemów z dostępnością nijak nie ma (choć w trakcie telefonicznego zgłoszenia taka prośba z mojej strony była)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

na skrzynkę kontaktu technicznego przychodzi od groma wiadomości o urodzinach e-sklepów, promocyjnych wyprzedażach, dostępnej księgowości internetowej dla klientów i innych takich, ale maila o rozwiązaniu problemów z dostępnością nijak nie ma (choć w trakcie telefonicznego zgłoszenia taka prośba z mojej strony była)...
Opcję dostarczania mailingów można wyłączyć w panelu administracyjnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiciele @home.pl doskonale odwracają kota ogonem.

 

Problemem nie jest to, że takie mailingi przychodzą (bo po to owa zgoda jest zaznaczona, żeby informacje od home.pl przychodziły).

Problemem jest to, że wśród tych mailingów nie ma tego, co kontakt techniczny abonenta by głównie potrzebował - informacji o niedostępności/pracach tech. no i informacji o zakończeniu prac/naprawie usterki (tym bardziej, jeśli dostało się telefonicznie zapewnienie, że takowy mail zostanie wysłany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacje o planowanych pracach administracyjnych i komunikaty techniczne publikujemy głównie na:

https://pomoc.home.pl/komunikaty (jest RSS)

oraz na Twitterze

https://twitter.com/home_pl_tech

 

Odnośnie komunikacji mailowej, przekażę uwagę do osób zajmujących się tym obszarem, dziękuję bardzo za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu są problemy z Home ...

 

Jak do supportu dzwonię czemu strona nie działała to słyszę iż, nie odnotowali żadnych usterek ...

 

 

Ostatnio dość często do home.pl nie dochodzi poczta...

 

...Negatywnie mogę natomiast ocenić support - raz, że nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek sensownych informacji ...

 

Cóż jaka firma taka obsługa ...

 

 

Przedstawiciele @home.pl doskonale odwracają kota ogonem....

 

@glanpolnet

 

może warto pomyśleć nad zmianą hostingodawcy ?

 

Wskazałem najbardziej trafne określenia odnoszące się do działania serwisu Home.pl, a pracownicy Home.pl na okrągło tylko ściemniają lub kłamią i przerzucają odpowiedzialność - ja mogę tylko dodać, że jest to wszystko prawda, a ostatni cytat oraz mój nick mówią wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie powiodło się połączenie z sererem IMAP to już chyba z 5 raz w ciągu 2 miesięcy !!! godzina 12:30 - 22.08.2014

 

skoro już o home.pl to z mojej winy zapomniałem przedłużyć hosting za który od 5 lat przepłacam a korzystam z 1% jego może (moja pierwsza strona tam stoi sentyment teraz ją stracę) Przez tyle czasu nie potrafili dopasować oferty do klienta więc ja dziękuję takiej firmie. Nie mogę się teraz połączyć przez ftp a w home.pl mówią jak 6 rok przepłacę za ich serwery to wtedy łaskawie może dostane dostęp.

 

Ot podziękowanie za 5 lat i szereg usług które kupiłem . u nich.

Od siebie potomnym odradzam wszelkie usługi w home.pl które są droższe srednio dwa razy jak u konkurencji i gdzie liczą się tylko nowe jelenie, jak już raz kupisz to potem zero zniżek na cokolwiek i zero pomocy .

 

Nienawidzę was home.pl i życzę aby wam wszystkie serwery padły pazeraniaki jedne!!!!!!!!!!

 

Edytowano przez jurand_z_nie_spychowa (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Skoro mowa o home...

 

Klient ostatnio zgłaszał dziwne problemy z hostingiem u nich, konkretniej z pocztą, przyjrzałem się problemowi i wygląda to tak:

 

- Wiadomości od wybranych serwerów w ogóle nie docierają (dawniej chyba z serwerów domeny.pl, ostatnio jeszcze z jednej dość dużej firmy hostingowej) - wiadomości znikają, nie przychodzą zwrotki do nadawcy, nie docierają wiadomości do odbiorcy - wiadomości po prostu nie ma

- w losowych momentach poczta.home.pl nie działa, wywala jakieś błędy 503 lub się nie ładuje, support NIC nie wie, każdy telefon do nich kończy się informacją że to u mnie coś jest nie tak a nie u nich. Ostatnio była taka historia, że poczta.home.pl przestało działać, a klientowi chciałem ustawić filtry na skrzynce, dzwonię, konsultant twierdzi że wszystko działa na 100% i to u mnie, żebym zrestartował router, sprawdził na innym komputerze... po czym poprosiłem go żeby przeczytał dla mnie co jest napisane w prawym górnym rogu po wejściu na ich webmail, pół minuty ciszy -> "o, faktycznie coś nie działa" ...

 

Szkoda czasu. Kolejnego zresztą klienta zabieram, bo to jest kpina. Czeski film, nikt nic nie wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również przyłączam się do dyskusji. Serwer home.pl to jakaś porażka jest. Instalując np. stronę na Joomla gdy coś nie działa trzeba robić jakieś dziwne obejścia, co na normalnym serwerze zajmuje to chwilę i nie sprawia problemów. Jak już się uda zainstalować stronę, jakąś bardziej zaawansowaną, z różnymi dodatkami itp. to część z nich przestaje działać bądź nie działają jak powinny.

 

Sporo naszych klientów przeniosło się z home.pl na inny, bo też mieli już tego dość. Ciągle były jakieś problemy.

 

Podsumowując, jeśli szukacie dobrego serwera, profesjonalnego wsparcia to jedyny serwer jaki mogę polecić (bo korzystam z niego już parę lat to kei.pl) Naprawdę godny polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Joomle w różnych wersjach na home.pl. Kiedyś, rzeczywiście jakieś obejścia musiałem tam robić, ale to było kiedyś. Aktualnie serwisy działają. Nie oznacza to wcale, że z home.pl jestem w 100% zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Problemy z IMAP to zmora w home.pl. Zastanawiające jest to, że dwa lata temu tego typu problemów w ogóle nie było. Natomiast w tym roku notorycznie nattrafiałem na takie sytuacje i klienci też zgłaszali, że poczta nie działa...

 

Radzę omijać tę firmę szerokim łukiem, żeby później nie świecić oczami przed klientami i własnym sumieniem!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Adamfabian, super! Cieszymy się, że specjalnie założyłeś konto po to, żeby napisać tą wiadomość: D Widać ktoś od PR Home.pl wziął się do roboty, bo pewnie obroty spadły ; )

 

Osobiście mam dwie domeny .pl w home i ich support jest co najmniej śmieszny, wiadomość z przypomnieniem hasła nie dochodzi, a cała reszta spamu od nich(oferty reklamowe bla bla) jest normalnie dostarczana. Pisząc z adresu mailowego na który jest zarejestrowana domena i zgłaszając im błąd z dostarczaniem resetu hasła każą wysłać wniosek pisemny pocztą do nich : D Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem i o ile zrozumiałe to by było gdybym nie miał dostępu do adresu e-mail powiązanego z domeną o tyle w mojej sytuacji to był jakiś kabaret i Pan z supportu nie przyjmował do wiadomości, że MAM dostęp do e-maila, a po prostu wiadomość od nich nie dochodzi.

 

NIE POLECAM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kilku lat nie trzymam już ani hostingu ani domen u takich dostawców - byłem np. na nazwie, z której odszedłem bo konto nie dawało rady, a te same serwisy śmigają na koncie 5 razy tańszym. Śmieszne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieduże forum na home.pl sharedzie i nieraz zdarza się że mocno przymula.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj to padło home ożywić cloudflarem lub poprostu przenieś się do normalnego dostawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieduże forum na home.pl sharedzie i nieraz zdarza się że mocno przymula.

 

Podaj adres forum, postaramy się sprawdzić przyczynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj to padło home ożywić cloudflarem lub poprostu przenieś się do normalnego dostawcy.

 

CloudFlare często także nie działa poprawnie ... na home.pl :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×