Skocz do zawartości
kamilj1988

OVH - VPS Classic czy Cloud?

Polecane posty

Witajcie.

Planuje uruchomić mały serwer gry mmorpg. W tym celu chciałbym wykupić jakiegoś VPSa w OVH.pl. I tutaj mam dylemat oraz pytanie do znawców tematu. Mianowicie chodzi mi o pomoc w wyborze VPSa, a dokladniej czy skorzystać z oferty Classic czy Cloud. W Cloud dają dodatkowo 4GB vRAM SSD. Wyjaśni mi ktoś jak to działa? Zastępuje to w jakimś sensie pamięć RAM? Czy te dodatkowe 4GB może jakoś wpłynąć na wydajność serwera gry, czy to tylko pic na wode?

Pozdrawiam wszystkich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dosyć ogólne informacje dałeś - napisz jaki serwer, ile slotów.

 

"vRam (czyli Virtual Memory) składa się z pamięci RAM serwera VPS uzupełnionej o dodatkową pamięć SSD proponowaną poprzez powłokę wirtualizacji. Jest ona skuteczniejsza niż SWAP i pozwala na elastyczniejsze zarządzanie sporadycznymi przekroczeniami pamięci RAM przyznanej do serwera VPS.

OVH proponuje opcję zastępującą starą opcję Burst i tylko w ofercie VPS Cloud, czyli 4 GB SSD dodatkowo poza pamięcią RAM w ofercie VPS Cloud, czyli: vRAM (widziana przez serwer) = RAM + 4 GB RAM SSD."

 

Owy RAM może mieć wpływ na wydajność serwera. Jeżeli serwer gry wymaga szybkiej pamięci i jesteś w stanie przewidzieć generowane obciążenie to bierz vps'a classic.

Edytowano przez Lokator (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to gra MU Online. Obciążenie jest uwarunkowane od wielu czynników,nie tylko ilości graczy ale też wersją czy trwającymi aktualnie ewentami. Także ciężko to z góry przewidzieć. A czy vRAM można uzywać cały czas, czy tylko chwilowo przy braku pamięci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cloud pod Mu Online nie spełni wymogów. Sam posiadam serwer Mu i korzystałem z tego typu usług. Polecam bardziej pod takie projekty pewnego kimsufa PS-23 pod taki projekt (dodatkowo dolicz licencję windowsa).

 

Serwer śmiga jak marzenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to gra MU Online. Obciążenie jest uwarunkowane od wielu czynników,nie tylko ilości graczy ale też wersją czy trwającymi aktualnie ewentami. Także ciężko to z góry przewidzieć. A czy vRAM można uzywać cały czas, czy tylko chwilowo przy braku pamięci?

Proponuje Ci skorzystać z firmy która prócz hostingu zna się na MU Online: Awhost.pl

Firma mało znana ale wg mnie godna polecenia.

Poproś o wycenę indywidualną, jestem pewny ze ustalisz dobre warunki + pomogą w razie problemów.

 

Cloud pod Mu Online nie spełni wymogów. Sam posiadam serwer Mu i korzystałem z tego typu usług. Polecam bardziej pod takie projekty pewnego kimsufa PS-23 pod taki projekt (dodatkowo dolicz licencję windowsa).

 

Serwer śmiga jak marzenie :)

Podaj na PW linka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awhost ma ceny z kosmosu. A z serwerem sobie poradze :P Kimsufi wiem że tanio i dobrze bo juz korzystalem i pewnie kiedys skorzystam. Poki co potrzebuje vpsa pod testy na 30-50 osob za jak najnizsza kwote.

 

PS. Na PS-23 to ja cala siec postawie :)

Edytowano przez kamilj1988 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×