Skocz do zawartości
jagrok

[Opinie] OneProvider.com - pośrednik produktu online.net

Polecane posty

Jako iż wątek o online.net przerodził się bardziej w dyskusję o problemach z OneProvider, stwierdziłem że dla tej firmy warto założyć nowy temat.

Dlatego bardzo proszę o kolejny wpisy już w tym temacie na temat komunikacji z tą firmą, problemów lub też ewentualnego braku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak wolę kupować serwer od źródła, kiedyś tam kupiłem kebaba i jak się okazało był to stary nadgryziony kebab, dysk 180GB ale już umierający, ledwo działający, a że serwer potrzebowałem tylko na miesiąc to przy informowaniu ich o fakcie rezygnacji dodałem że dysk się rozlatuje.

 

Pozdrawiam

NetMat

Edytowano przez NetMat (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc ciąg dalszy przygód z OneProvider.
Od dnia wczorajszego jak ostatnio pisałem w opiniach o online.net niestety nic się nie zmieniło.
OneProvider nabrał wody w usta, i od ponad 30h serwer jest totalnie offline bez dostępu KVM.

Żadne zapytania, prośby nie pomagają.

Postanowiłem więc napisać do działu sprzedaży, że jestem rozżalonym klientem i jako osoba testująca ich usługi będę musiał wystawić negatywną opinię o ich firmie, oczywiście wspominając o stronach w stylu webhostingtalk i jak duże ma znaczenie emarketing w dzisiejszych czasach.
Wspominając że ich firma jest brana pod uwagę przy szukaniu alternatywy dla OVH - pewnie wiedzą o tym.
Napisałem również im że mam świadomość iż supportu przy takiej cenie nie są w stanie zapewnić w wysokiej jakości, dotyczącego softwaru, odpowiedzi i innych kwestii nie koniecznie związanych z problemami hardwarowymi.
Dodałem że 20h brak odpowiedzi w przypadku problemów hardwarowych nie jest dobrą oznaką dla mnie jak i dla ich potencjalnych klientów.

Napisałem że jeżeli nie dostanę żadnej odpowiedzi w ciągu najbliższych paru godzin, anuluje subskrypcję i będę żądał pełnego zwrotu poniesionych kosztów.

Zobaczymy czy to poskutkuje w ich działaniu.


Update :)

Dostałem odpowiedź od ich supportu który zadecydował iż rozstaje się z tą firmą ( Dla tych którzy psioczyć będą że spamowałem - założyłem wczoraj drugi ticket do innego działu czy mogą coś z tym zrobić bo nie dostaję żadnych odpowiedzi a serwer leży i nie jestem w stanie nic zrobić, oczywiście ich inny dział to ta sama osoba )

Hello,

You have been clearly notified in another ticket, that spamming the support or creating multiple ticket on the same subject will cause delay in response time, yet you keep "bumping" your ticket. To make sure this is clear, everytime you answer your own ticket, it will be pushed back at the end of the list delaying any answer you may get, so stop doing that if you require fast answers. This is how our support work, if you do not wish to comply with this there is nothing we can do about slow response time. You will get an answer regarding your server on the ticket that is already open on this matter.

Regards,
Sebastien L


Tak jak wspomniał w osobnym ticketcie dostałem informację:

Hello,

The cables were replaced, but the issue was not resolved, the technician are looking further into this and the server will be replaced if it can't be fixed. The renewal date will be adjusted to compensate for this issue.

Regards,
Sebastien L

My location: North America



Jednym słowem:

Full Profesjonalizm, zmienili kable ale problem nie został rozwiązany, 23h czekać na informację.

 

Edytowano przez jagrok (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A coś konkretnego zamawiałeś czy kebaba ?

Zamówiłem serwer za 20 Euro, nie brałem do testów serwera za 9 Euro bo tam to w ogóle nie miałbym prawa narzekać, chciałem sprawdzić, wynikł problem więc testuje support, chodzi mi teraz głównie o to że trzeba wiedzieć gdzie sobie wyznaczać priorytety.

Jak by nie było każdy klient w obecnych czasach jest ważny, bo przez jednego klienta może odejść kilkudziesięciu, nawet przy małych kwotach może to mieć ogromne znaczenie.

Pytanie nasuwa się jedno, może taki kiepski support wynika z tak dużej awaryjności sprzętu, że technicy nie są w stanie ich diagnozować szybko.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem serwer za 20 Euro, nie brałem do testów serwera za 9 Euro bo tam to w ogóle nie miałbym prawa narzekać, chciałem sprawdzić, wynikł problem więc testuje support, chodzi mi teraz głównie o to że trzeba wiedzieć gdzie sobie wyznaczać priorytety.

Jak by nie było każdy klient w obecnych czasach jest ważny, bo przez jednego klienta może odejść kilkudziesięciu, nawet przy małych kwotach może to mieć ogromne znaczenie.

Pytanie nasuwa się jedno, może taki kiepski support wynika z tak dużej awaryjności sprzętu, że technicy nie są w stanie ich diagnozować szybko.

 

 

Każdy klient jest ważny = 20 Euro = coffee, cigarettes, breakfast . Nie ma znaczenia dla nich że ty odejdziesz ponieważ nawet jak zrobi to 1000 ludzi kolejne 2000 tysiące przyjdzie ze względu na cenę która się = coffee, cigarettes, breakfast. Ceny która sprowadza się do ciekawostki wielu użytkowników wykorzystujących tego typu zabawki jako: ZABAWKI! Zabawka nie działa? Zdarza się, mentalność na zachodzie jest inna , kupi kolejna działającą w tej samej firmie a za tamta stara dostanie zwrot.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedz iż serwer który był na stanie i był dostępny do kupna nie jest dostępny i będzie dopiero w przyszłym tygodniu... To już drugi raz gdy zamówiłem u niech serwer i z samego startu jestem nie zadowolony...

NIE POLECAM!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

icon_share.png jagrok dedyk za 20euro, 80zł?

Matko! ja za internet oraz tv więcej płacę i to w dodatku miesięcznie :)

A gdzie tu swój serwer z pewnie nie wiadomo jakimi światełkami...

i Wszyscy z firmy czekają, aż taki klient napisze coś złego, nie ma sensu.

Jeżeli firma udostępnia te niby dedyki poniżej kosztów utrzymania to się nie dziwie

że mają takie podejście do usera, nastawienie na masowe wykupienie, a support? płać super extra:)

 

Rośnie liczba firm które za dodatkową pomoc/support żądają extra kasy, o dziwo bardzo się to sprawdza, tylko, że jeżeli dedyk kosztował 20euro to pomoc, prawdziwa kosztuje wiele pare razy tyle :)

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz dzieje się źle, klienta przekonuje się coraz niższymi cenami na rzecz supportu i jakości usługi. Rynek się psuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja przygoda z nimi się zakończyła, anulowali serwer i zwrócili pieniądze.
Generalnie mieszane uczucia co do tej firmy.
Sprzęt fajny ale gdy jest duży problem hardwerowy no to wtedy masz problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to fajnie,ze komuś kasę oddali też o to napisałem i dostałem odpowiedz.

 

Meanwhile your patience is highly appreciated.

Więc czekam,ale naprawdę firma mają ma bałagan tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×