Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

[Opinie] NetDC.pl

Polecane posty

Gość

Ok tylko czym takie filtry się sugerują? może być tu wina netdc?

 

Przy 10/10 wina dostawcy jest niska lub nawet zerowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do obecnych klientów NetDC:

Jak Wam działają Wasze VPS'y?

Macie jakies problemy z BOK?

 

Kolega dwa miesiące temu chwalił bardzo, a teraz bardzo sie denerwuje bo codziennie ma problemy z dostępem do stron www i poczty. Zastanawiam się czy przenosić się czy nie, bo oferta bardzo ciekawa.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W innym wątku na tym forum było już to poruszane, na serwerownie w Poznaniu lecą duże ataki DDoS które jak widać skutecznie odcinają dostęp do internetu.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za pomoc, dziś kolega po meczu pokazał mi wszystkie jego zgłoszenia z ostatnich kilku miesięcy i chlopaki naprawdę sie starają. Nie ma żadnej wiadomości bez odpowiedzi, a najdłuższy czas oczekiwania na odpowiedz dotyczącą usterki/awarii to 15 minut, a na sprawy kosmetyczne zdarzało się czekać godzinę (wiadomo priorytety). Uważam, że to bardzo dobry czas na oczekiwanie, biorąc pod uwagę nazwę.pl czy home.pl z którymi osobiście nie chę mieć już nic doczynienia.

 

Lord101, dziękuję bardzo za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś jakiś kontakt do firmy NetDC oprócz tego, który jest na stronie? Próbuję skontaktować się z nimi od paru dni bezskutecznie. Mam bardzo ważny problem, a jestem totalnie ignorowany... Po takiej sytuacji trudno będzie odbudować im moje zaufanie do nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś jakiś kontakt do firmy NetDC oprócz tego, który jest na stronie? Próbuję skontaktować się z nimi od paru dni bezskutecznie. Mam bardzo ważny problem, a jestem totalnie ignorowany... Po takiej sytuacji trudno będzie odbudować im moje zaufanie do nich.

 

Napisz mi na priv co to za problem i numer zgloszenia - postaram się pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś jakiś kontakt do firmy NetDC oprócz tego, który jest na stronie? Próbuję skontaktować się z nimi od paru dni bezskutecznie. Mam bardzo ważny problem, a jestem totalnie ignorowany... Po takiej sytuacji trudno będzie odbudować im moje zaufanie do nich.

 

W czwartek miałem duży klopot i musiałem kontaktować się z NetDC. Musisz wiedzieć, że to co Twoim zdaniem nie działa, to tak po prostu działa. Pomocy 24h nie ma, to fikcja. Czas odpowiedzi na zgłoszenia od 4 do 24 godzin z przerwą na weekend. System zgłoszeń to gorzej niż fikcja, bo jest niedziałający od 2 lat.

 

To co napisane jest na stronie głównej NetDC jest świadomym wprowadzaniem potencjalnych Klientów w błąd. Sprawdźcie jak wygląda POMOC:

 

https://www.netdc.pl/pomoc

 

"Oddajemy do Państwa dyspozycji pomoc techniczną dostępną 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu!

Każdy klient po zamówieniu usługi otrzyma indywidualny numer telefonu opiekuna, który pomoże rozwiązać każdy problem z usługą."

 

System zgłoszeń oczywiscie nie działa od dawna. https://www.netdc.pl/support/view.php

Tu po prostu nie ma takiego systemu, był, działał, ale dawno i już chyba sam właściciel nie wie jak to dzialało ani jak to zreperować (!). Śmieszne, prawda?

 

Fragment stopki emaila zwrotnego:

--

Mamy nadzieję, że udzielone informacje wyczerpują zadane przez Państwa pytania.

Celem dalszej komunikacji prosimy o skorzystanie z funkcji odpowiedzi lub przejście do Centrum pomocy 24h/7:

https://www.netdc.pl/support/login.php?e=emaill&t=5118551

 

Numer identyfikacyjny Państwa zgłoszenia: #5118551

 

Po kliknięciu w link pojawi się:

 

"Operacja nie powiodła się

W związku z modernizacją systemu pomocy, dostęp do podglądu zgłoszeń z pozycji witryny został czasowo wyłączony.

Przepraszamy za utrudnienia.

Planowana data przywrócenia funckjonalności: 20-12-2015"

Kopie zapasowe? .... ech....

Udało mi się ustalić - w praktyce - wykonywane kopie nie zawierają baz SQL, więc nie ma co liczyć na cuda, trzeba robić sobie wszystko samemu. I druga sprawa - kpie nie są wykonywane co 2 dni, jak piszą, lecz co 7 dni.

 

To nie jest kwestia niskich opłat w NetDC, tylko oferty i wprowadzania Klientów w błąd poprzez formułowanie takiej oferty, w której obiecuje się różne rzeczy (support, opiekunów, działanie, wsparcie, komunikację itd), podczas gdy firma doskonale wie, że nie realizuje tego o czym pisze.

Reasumując: w NetDC nie działa system pomocy, ticketów, nie działa telefon, nie ma opiekunów, nie ma pełnych kopii bezpieczeństwa i nie co 2 dni. Tak to działa i moim zdaniem warto o tym pisać. Teksty z oferty są bez pokrycia, wprowadzając Klientów w błąd i powinny być ze stron usunięte, w przeciwnym razie nie mogę tego nazwać inaczej jak próbą oszustwa (lub wprost oszustwem, bo oszukuje ten, kto wie o tym, że to robi). Tu nie ma przypadku, niezamierzonego działania, sytuacji chwilowej, wyjątkowej. To jest standard w tej firmie, tak to działa.

 

 

Kontakt - telefon zgłosił mi się w czwartek raz, ale to był jakiś fart. nie licz na to, że ktoś go odbierze. Systemu zgłoszeń - piszesz i czekasz, dostaniesz numer zgłoszenia. W trakcie korespondencji z supportem nie będzie w odpowiedzi treści pytania, więc za bardzo się nie rozpędzaj z pytaniami, bo przy jednolinijkowych odpowiedziach szybko zrozumiesz, że się niepotrzebnie spalasz.....

 

Napisz mi na priv co to za problem i numer zgloszenia - postaram się pomóc.

 

 

PS. O co chodzi Panie Marku z tą pomocą na priv? Udzielał mi Pan tą pomoc w NetDC jako ich pracownik

 

Marek Drzewiecki

NetDC.pl Sp z o.o

 

--

Mamy nadzieję, że udzielone informacje wyczerpują zadane przez Państwa pytania.

Celem dalszej komunikacji prosimy o skorzystanie z funkcji odpowiedzi lub przejście do Centrum pomocy 24h/7:

 

Czyżby Kolega Pyfree nie zasługiwał na odpowiedź po linii NetDC? Dlaczego Pan jako pracownik NetDC firmuje się jako pracownik Biznes-Host ale nie NetDC? Wypadałoby moim zdaniem uzupełnić, że chodzi o ta samą i jedną firmę, tych samych pracowników i nie robić na Forum dobrego wrażenia tylko po prostu odpowiadać na zgłoszenia (ja na swoje pytania z piątku, powtórzone w poniedziałek jeszcze się nie doczekałem... (nr #680057 jeśli to coś pomoże). I wytłumaczyc Klientowi Pyrfree by zaprzestał dzwonienia do NetDc jako bezskuteczną metodę kontaktu. Pan to wie, on nie. Pomogłoby mu.

 

Z drugiej strony to czy wiecie tam w tym NetDC, że ten system pomocy Wam nie działa? (pisałem Wam, pytałem dlaczego was to nie interesuje, czy potraficie to naprawić - bez odpowiedzi). Może jest tam ktoś kto potrafi uruchomić system ticketów (w NetDC i w Biznes-Host). Nie jest to nic trudnego, wydawałoby się.... a jednak leży ten system i kwiczy,

Edytowano przez jacekk (zobacz historię edycji)
  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacekk

 

pewnego czasu NetDC przeniosło się z serwerami do Biznes-Host potem Biznes-Host przejął NetDC i MintsHost a teraz został przejęty przez jedną z grup ogicom.pl Łącznie z hekko.pl i kilkoma innymi mniejszymi jest w jakieś tam spółce "Spider Sp. z o.o." w którymś z tematów była fajna grafika powiązań.

 

Jeśli się mylę nich mnie ktoś poprawi.

Edytowano przez lord101 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie nie rozumiem. Na każde zgłoszenie dostaję odpowiedź. I na te przez stronę i na te na mailu. W przypadku krytycznych lub tzw. szybkich zleceń po godzinie zawsze było po problemie.

W najgorszym wypadku 24h. Teraz trochę dłużej, bo to migracja z dedyka na vps, ale zawsze jest ok i miło.. Mam szczęście czy to odrobina kultury i zrozumienia po obu stronach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbym ktoś z NetDC odpowiedzieć mi na ticket #385282 wysłany 12 dni temu? Niestety telefonu pomimo kilkunastu minut czekania nikt nie odbiera, na facebooku po kilku dniach kazano mi kontaktować się przez Tickety pomimo tego, że jestem tam ignorowany. Chciałbym chociaż usłyszeć "Mamy Pana w dupie, proszę sobie znaleźć inny hosting" jeśli sprawiam Wam jakieś kłopoty z którymi nie możecie sobie poradzić. Panowie bawmy się jak dorośli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno zgłoszenie - 2 dni.. Drugie zgłoszenie pilne - uszkodzenie bazy danych i prośba o przywrócenie backupu pół dnia nawet bez odzewu, idę spać bo nie ma sensu czekać..

 

Potwierdzam to co pisał jacekk - nie ma to jak 2 lata wysyłać w każdym mailu link do niedziałającego systemu.

Dodałbym tylko, że ta firma 2-3 lata temu to była naprawdę fajna marka, dobra oferta, dobry kontakt, indywidualne podejście - teraz wszystko na odwrót.

Edytowano przez markonix (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje tylko pytanie czemu jesteście nadal w firmie która od 2 lat nie potrafi uporać się z banalnym systemem zgłoszeń - długie umowy? - migrujcie ;)

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

polecam zmianę netdc na inną firmę, szkoda nerwów.

Ja już dawno podziękowałem i mam spokój ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio również zrezygnowałem z ich usług. VPS działał bezproblemowo ale już któryś raz z kolei zrobił się bałagan z fakturami, zero wyjaśnień, support stosuje podręcznikowe odpowiedzi, telefon chyba tylko dla ozdoby i czasami trzeba było czekać naprawdę sporo czasu na odpowiedź.

 

Dodałbym tylko, że ta firma 2-3 lata temu to była naprawdę fajna marka, dobra oferta, dobry kontakt, indywidualne podejście - teraz wszystko na odwrót.

 

Potwierdzam. Gdy przechodziłem do nich pojawiały się pomniejsze problemy ale zawsze mogłem liczyć na pomoc i również była szczera chęć zadośćuczynienia w razie problemów wynikających ze strony firmy, teraz wygląda to, jakby im nie zależało na kliencie(a przynajmniej takie sprawiają wrażenie).

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W grudniu odbywały się jakieś modernizację na serwerach. Po nich wszystko się sypnęło. Mój shared jest tak ubijany, że wywala 500 i 503 kilkanaście razy w ciągu dnia, i tak od tygodnia.

 

BOK milczy lub jakoś niechętnie chcę rozwiązać ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio robi się głośno w temacie problemów z h88 (biznes-host.pl, hekko.pl, ionic.pl, jupe.pl, mintshost.pl, netdc.pl, superhost.pl)

może za tym h88 stoi ktoś większy, np. ovh czy 1and1 ew. home

i ma na celu zniszczyć inne polskie marki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio robi się głośno w temacie problemów z h88 (biznes-host.pl, hekko.pl, ionic.pl, jupe.pl, mintshost.pl, netdc.pl, superhost.pl)

może za tym h88 stoi ktoś większy, np. ovh czy 1and1 ew. home

i ma na celu zniszczyć inne polskie marki?

 

Zalatuje coś jak kori bo tylko on jest zdolny do takich śmiesznych teorii spiskowych. A tak w temacie nie ma co się dziwić że robią porządek ustawiając faktyczne limity dostępnych zasobów.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

Zalatuje coś jak kori bo tylko on jest zdolny do takich śmiesznych teorii spiskowych. A tak w temacie nie ma co się dziwić że robią porządek ustawiając faktyczne limity dostępnych zasobów.

 

Ale to jest kori. Nie widziałeś opinii o DA?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To wątek nt opinii a nie o śmiesznych spiskowych teoriach.

 

Ale fakt faktem powiązania kapitałowe można znaleźć ciekawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio robi się głośno w temacie problemów z h88 (biznes-host.pl, hekko.pl, ionic.pl, jupe.pl, mintshost.pl, netdc.pl, superhost.pl)

może za tym h88 stoi ktoś większy, np. ovh czy 1and1 ew. home

i ma na celu zniszczyć inne polskie marki?

 

1. home.pl nie stoi za h88.pl :) więc powyższe podejrzenia traktujemy jako fantazję użytkownika. Nie mniej, kilka osób w naszym biurze uśmiechnęło się na widok takiej "sensacji".

2. Wystarczy wygooglać w 30 sekund i odnaleźć informację, że za w/w firmą stoi fiński fundusz kapitałowy.

3. Za kolegów z konkurencyjnych firm trzymamy kciuki. Tak po prostu, każdy kto zna biznes IT od drugiej strony, wie jakie problemy trzeba codziennie pokonywać aby końcowy klient był zadowolony. Hosting oraz domeny to krew, pot i łzy wylane każdego dnia. A zdrowa konkurencja powoduje, że cały rynek rozwija się szybciej.

 

Może to zabrzmi mało odkrywczo, ale problemy techniczne dotykają każdego w tej branży (no nic nie poradzisz, serwery to serwery). Kwestia skali powoduje jednak, czy takie problemy są eskalowane dalej czy też ubijane w zarodku. Każdy błąd warto przekuć na wnioski, po każdym kryzysie (z którego się wyszło) firma hostingowa staje się mocniejsza i mądrzejsza.

Edytowano przez home.pl (zobacz historię edycji)
  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Właśnie widzę, że zaraz zacznie się "gównoburza", przez którą znów będę zastanawiał się nad przejściem gdzieś indziej.

Do tego dochodzą perturbacje po migracjach i zaraz znów przybędzie mi kilka siwych włosów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×