Skocz do zawartości
RafoX

Nagły spadek wydajności Neostrady

Polecane posty

Gość Kamikadze

Livebox do kosza to po pierwsze. A po drugie infolinia :)

 

U mnie z reguł restartują wszystko i jest git. Więc jak nie zadzwonisz to się nie dowiesz gdzie problem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Livebox do kosza to po pierwsze. A po drugie infolinia :)

 

U mnie z reguł restartują wszystko i jest git. Więc jak nie zadzwonisz to się nie dowiesz gdzie problem :)

 

Nie da rady bo mam fanpacka wszystko razem spięte.

 

To teraz wejdziesz na tą stronę http://www.speedtest.net/ klikniesz na Warszawe i podasz wynik bo .pl to nie jest wiarygodny temat moim zdaniem.

 

Proszę

http://www.speedtest.net/my-result/3065131901

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I o co tyle szumu :D

 

Wstyd na forum :)

 

Ostatnie problemy z tpnetem miałem ze 2 lata temu więc dla tego temat na forum bo myślałem że masowo się im coś popsuło ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak sprawa nie do końca zakończona ;)

Problem się ponawia tyle że dziwnym trafem tworzy się gdy odpalę utorrent

Ba nic nie pobieram więc dziwne a pomimo tego że go wyłączę internet nie wraca do sprawności. Pomaga tu jedynie reboot routera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz jakieś torrenty na liście? Może router zapycha się połączeniami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz jakieś torrenty na liście? Może router zapycha się połączeniami?

Mam, 2 pobrane i jeden oczekuje. Technik teraz zadzwonił z tp i dla niego też jest dziwna sprawa ma złożyć zgłoszenie. On osobiście twierdzi że gdzieś u mnie są przeciążenia jednak dziwi go ta sytuacja że w grę wchodzi torrent

A no i dodam że podczas mojej rozmowy technik zresetował port i to nie pomogło.

Edytowano przez RafoX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie ale nie na neostradzie. Router nie wydalał ilościowo połączeń. Po zmianie routera problem znikł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Jeżeli masz możliwość sprawdź transfer między dwoma urzadzeniami w wewnątrz sieci. Możesz też odłączyć wszystko całe te TV i zostawić tylko LB i PC. Sprawdź w tedy jak śmiga. Sprawdź też śmieciowe aktualizacje LiveBoxa.

 

P.S. Ile masz liveboxa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz możliwość sprawdź transfer między dwoma urzadzeniami w wewnątrz sieci. Możesz też odłączyć wszystko całe te TV i zostawić tylko LB i PC. Sprawdź w tedy jak śmiga. Sprawdź też śmieciowe aktualizacje LiveBoxa.

 

P.S. Ile masz liveboxa?

 

Ponad rok mam Liveboxa update softu na bieżąco ;)

No niestety nie mam możliwości sprawdzenia transferu wewnątrz co do różnicy z tymi gratami dołączonymi od tv to nie ma żadnej

Swoją drogą nowość ;D teraz jak technik przyjedzie nie z ich winy liczą sobie 39 zł !

Edytowano przez RafoX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Ponad rok mam Liveboxa update softu na bieżąco ;)

No niestety nie mam możliwości sprawdzenia transferu wewnątrz co do różnicy z tymi gratami dołączonymi od tv to nie ma żadnej

Swoją drogą nowość ;D teraz jak technik przyjedzie nie z ich winy liczą sobie 39 zł !

 

Myślę, że ten technik tak czy siak więcej ich kosztuje za wizytę niż to 39zł, sądzę, że to ma na celu odstraszenie polaczków, którym się wszystko należy, w końcu płacą to mogą wymagać.

 

Warto też sprawdzić czy problem dotyczy połączenia po WiFi czy po kablu również?

 

Swoją drogą zweryfikuj te Twoje torrenty. Poblokuj jakieś tam lokalne wymiany peerów, DHT w utorrencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Myślę, że ten technik tak czy siak więcej ich kosztuje za wizytę niż to 39zł, sądzę, że to ma na celu odstraszenie polaczków, którym się wszystko należy, w końcu płacą to mogą wymagać.

 

Warto też sprawdzić czy problem dotyczy połączenia po WiFi czy po kablu również?

 

Swoją drogą zweryfikuj te Twoje torrenty. Poblokuj jakieś tam lokalne wymiany peerów, DHT w utorrencie.

 

W to akurat nie wątpię że technik och kosztuje drożej ;)

Po kablu nic puszczonego nie mam tylko tv.

Muszę jeszcze sprawdzić jak to wygląda na innym kompie bo teraz wywaliło mnie tak że nawet po 192.168.1.1 nie mogłem się zalogować. I reboot routera też nie pomógł tylko wyciągnięcie adaptera od wi-fi bo akurat na pc często obecnie siedzę. Może to ten adapter zaczyna już dupska dawać. Tyle że znów zastanawiające jest czemu router po 3-4 razy robi reboot sam z siebie a powinien tylko przy update softu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Nie jestem sam z tym problemem widze, ale hard resetowałem u mnie livebox i nie pomogło, nie korzystam z torrentów, mam w domu 4 kompy w wifi podłączone i często zrywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem sam z tym problemem widze, ale hard resetowałem u mnie livebox i nie pomogło, nie korzystam z torrentów, mam w domu 4 kompy w wifi podłączone i często zrywa.

A jak jest po kablu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

Ponad rok mam Liveboxa update softu na bieżąco ;)

No niestety nie mam możliwości sprawdzenia transferu wewnątrz co do różnicy z tymi gratami dołączonymi od tv to nie ma żadnej

Swoją drogą nowość ;D teraz jak technik przyjedzie nie z ich winy liczą sobie 39 zł !

 

A nie 49zł? Bo mi też ostatnio babka mówiła jak dwa dni jej tłumaczyłem jaka jest różnica od zrywania sesji / rozłączania mojego routera od straty pakietów na ich sprzęcie po drodze do dowolnego serwera w internecie (oczywiście miałem to drugie i to na poziomie 30-50 %). Później jej tłumaczyłem jaka jest różnica między stratami pakietów na ich routerach a moją dobrą prędkością i że to nie ma nijak różnicy. W końcu stwierdziła że wyśle techników ale jeżeli będzie to coś u mnie to trzeba bulić :)

Na drugi dzień dzwoni rano czy wszystko działa bo technik naprawił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od ostatniej aktualizacji liveboxy przy włączaniu wifi mają dodatkową aktywną sieć: FunSpot, być może nowszy soft + więcej usług, to już za dużo dla tych routerów.

W moim przypadku neostrada działa jak działała - znośnie, natomiast router się częściej - chwilowo - rozłącza (szczególnie nocą). Z wifi praktycznie nie korzystam - jest wyłączona. Całkiem wifi wyłączałeś? Może wtedy po kablu będzie działała lepiej.

 

Soft wersja:

wersja firmware - SoftAtHome ZT20_sip-pl-4.31.9.17

wersja firmware orange - step4-sip-pl

?

 

Edytowano przez kovalsky (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Soft wersja:

wersja firmware - SoftAtHome ZT20_sip-pl-4.31.9.17

wersja firmware orange - step4-sip-pl

?

 

 

Mam to samo.

No ja tylko po wi-fi jadę więc wiesz.

Teraz dopiero da się jakoś korzystać bez trudu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie jestem zdziwiony, czytając ten temat... A, już wiem! Też pisałem swego czasu o przebojach z routerami od TP/Orange. Cuda techniki produkowane przez Sagema zawsze miały problemy, szczególnie z WiFi i większą ilością pakietów latających w eterze. U mnie wszelkie problemy na Neo zniknęły po zmianie routera na Linksysa (wymiana była konieczna w momencie przejścia z opcji 2 Mbps na 6 Mbps - Livebox v1 zupełnie sobie nie poradził, nie potrafił złapać synchronizacji). W przypadku VDSL musiałem również wyłączyć WiFi w cudactwie o nazwie Sagemcom, podpiąć Linksysa jako AP po kabelku i przez niego puszczać sygnał WiFi, bo wynalazek od Orange wieszał się bezczelnie. Problem leży w samym sprzęcie produkcji francuskiej, lata mijają, niby sprzęt się zmienia, a kłopoty wciąż te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Znajomy mi podrzucił z miesiąc temu router od Orange który śmigał u niego rok, ale się zje&ał... Mówię spróbuję go odpalić może coś będzie z niego. Konfiguruję neostradę i pojawia się napis nastąpi restart urządzenia mówię ok. Próbuję się zalogować a tu nic... Wyrzuca do formularza do logowania :)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z ich usług od kilku miesięcy i problemy z routerem o których piszecie pojawiają się co jakiś czas. Czekam do końca umowy i przenoszę się gdzie indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×