Skocz do zawartości

Polecane posty

No generalnie są dobrze ale wczoraj dali ciała. Nie działała cały dzień poczta wszystkim klientom...

Był fuckup jasna sprawa, przeprosiliśmy, ale w gwoli ścisłości:

 

1. Nie cały dzień jako taki (na całe szczęście), była kolejka maili, ale schodziła sukcesywnie, poczta maile zbierała, serwery/skrzynki działały - można było do nich wysłać maile.

2. Nie wszystkim, jak pisaliśmy w mailu (nie wiem, czy otrzymałeś już od nas mailing w tej sprawie z wyjaśnieniami, bo tam to zebraliśmy w podsumowaniu + jakie pozytywne zmiany to przynosi dalej), ale wiadomo, czy 1 czy 100 000 nie ma znaczenia, wszystkim powinno zawsze działać i taki mamy cel, niemniej na całe szczęście w nieszczęściu problem nie był na skalę globalną.

 

Nie zmienia to faktu, że był problem i bijemy się w pierś. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

I "najlepszym" potrafi uciec energia zen ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja musze zenbox pochwalić za szybką obsluge klienta ;) na prawde to jest ogromny plus, poza tym nigdy nie miałem żadnych problemów z hostingiem. Ja polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio przeniosłem swoje strony z Kei.pl do Zenboxa. Niby parametry podobne, ale w Zenbox jakoś nie mam co chwile komunikatów o przeciążeniu serwera ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, że w Zenbox płacisz za ilość odwiedzin na stronie, korzystają trochę z innego systemu niż większość firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafał Agnieszczak, raczej każdy kojarzy, a jak nie to jest "ten od fotka.pl" skomentował na FB zenbox.pl, a raczej trochę po nich pojechał.

link: https://www.facebook.com/ragni.net/posts/1006029012781277
(Post jest publiczny na jego fanpage, więc jak ktoś nie ma konta to też przeczyta) :P

 

 

 

Zenbox ssie. Zamiast im płacić to powinienem poprosić o rekompensatę za stracony czas i nerwy. Gdybym miał porównać ich panel zarządzania usługami do samochodu to byłby to zdecydowanie Zaporożec. Kompletny brak intuicyjności, działanie na zasadzie rosyjskiej ruletki /5 razy się coś uda, 6. już nie/, a przebłyski rdzy maskujemy malując na firmowe kolory. Do tego sypiąca się dostępność ("odpisuję na fejsie, bo mam awarie poczty na zenboxie i nie wiem ile potrwa.") co widać dobitnie na często aktulizowanej stronie https://status.zenbox.pl/ /tak swoją drogą Panowie... nieporozumieniem jest stawianie jej na swoich serwerach ;)/. [...]

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Tak jak na facebooku tak i tutaj nie będę pisał, generalnie to Rafał wykazał się mega ignorancją w stosunku do wiedzy technicznej oraz do supportu.

 

@malu dziękuję za przysługę, będę pamiętać aby przeklejać opinie z internetu do wątku ViPower.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Nie jako klient ale generalnie problemu już nie ma, poprzedni wynikał z przeciążenia klastra pocztowego i to zostało rozwiązane.

 

Przy konkretnym pytaniu postaram się szczerze i uczciwie odpowiedzieć.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanuję Was za to, że nie skrywacie swoich błędów, które - rzecz jasna - czasami się pojawiają, ale w końcu która firma ich nie ma ;)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

Zenbox który był rok temu to nie ten sam zenbox co teraz. Kiedyś to był naprawdę powiew czegoś nowego i naprawdę dobrego. Teraz zaczyna się wszystko psuć. Można rzec że podążają drogą największego dostawcy hostingu w Polsce czyli od wysokiej jakości do dużej ilości marketingu ale pogarszając jakość. Swego czasu były awarie poczty, teraz filtr antyspamowy też daje popalić a jakoś załatwienia spraw(nie chodzi o czas odpowiedzi w parę minut ale o dużą ilość wymiany odpowiedzi do zamknięcia ticketów) w BOK też subiektywnie zaczyna się obniżać. Chodź nie powiem sam sposób rozliczania usługi mają najbardziej według mnie korzystny dla klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Mnie jak coś boli to biorę tabletki a nie się męczę.

No ale... kto co lubi ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałem tylko dorzucić swoje dwa grosze do opinii o zenboxie. Niestety ostatnie tygodnie to jakaś tragedia, czas wczytywania strony a nawet kilkunastominutowe time outy to jakaś kpina. Zenboxa używam od ponad roku i ostatnio własnie pojawiły się straszne zwiechy, zamulenia i tego typu problemy.

 

Co ciekawe Google Page Speed niegdyś ukazywał ocenę wydajności strony w graniach 75-80/100 dla desktopów i trochę więcej dla urządzeń mobilnych to dziś jest to taki wynik 50/100 dla desktopów oraz 42/10 dla mobilnych.

 

9LpMHJS.png

 

 

U mnie na stronie kompletnie nic się nie zmieniło od paru miesięcy poza nowymi postami i treściami.

 

Parę miesięcy temu strona wczytywała się max kilka sekund, dziś jest to nawet kilkadziesiąt do pełnego wczytania.

 

Postanowiłem trochę wziąć sprawę w swoje ręce i poczyściłem bazę danych z kilkuset mb zostało kilkadziesiąt, wywaliłem bardzo dużo śmieci między innymi nieużywane konta użytkowników, stare rewizje postów itd., posprzątałem wtyczki wordpressa oraz zainstalowałem pluginy cachujące (dość agresywnie) i przez moment może i było lepiej ale niestety teraz znowu strona zwiesza i wczytuje się długo zwłaszcza w godzinach nocnych.

 

Support na to wszystko odpisał, że na serwery firmy skierowane są jakieś ataki DDoS.

 

Czy ktoś mógłby polecić mi jakiś sensowny hosting, który poradzi sobie bez problemu z Wordpressem i dośc aktywną bazą użytkowników? Strona ma do 5 tys. odsłon dziennie.

 

Nie mogę sobie pozwolić na to żeby moja strona nie działała sprawnie bo przez to spadają zyski.

 

Uciekłem z home.pl do zenboxa - głównie przez cenę i limity jakie home.pl wnosił ale generalnie na dzień dzisiejszy home.pl działał chyba lepiej, bardziej stabilnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

Z mojej strony to co mogę powiedzieć o Zenbox, to że na pewno się starają i to widać, ale poziom obługi klienta wg mnie się pogorszył. Wnioskuję to na podstawie coraz dłuższego czasu oczekiwania na odpowiedź, nawet na prostsze pytania(słynny czas odpowiedzi w 8 minut jakoś bardzo rzadko się zdaża...). Hosting w zenbox wg mnie ma pewne zalety, których inne firmy nie mają ale jeśli porównam to do branży lotniczej; to zenbox na rynku zaczął z rozmachem jak Emirates ale coraz bardziej zaczyna przypominać Ryanair-a....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odkąd napisałem post wyżej sytuacja znacznie się poprawiła, jest dużo szybciej a w zasadzie wszystkie problemy jakie miałem zostały rozwiązane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już po przenosinach z zenbox.pl. Firma, którą kiedyś mogłem polecić z czystym sumieniem troszkę się popsuła.

 

Rozwiń proszę bo określenie troszkę nic nikomu nie mówi a jedynie szkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znając życie przez problemy z pocztą , ale nie oszukujmy się w tej cenie to nie dostaniesz tak stabilnych usług, kolejny klient więcej za mniej trochę przesada wymagać za tą cenę czegoś lepszego.

 

Nie podoba się VPS lub Serwer dedykowany + opieka administratora , wtedy otrzymasz oczekiwaną jakość w konkretnej cenie.

 

Mogę śmiało polecać każdemu ZENBOX korzystam ponad rok i nie mam zarzutów co do działania, czasem się zdarzy awaria ale to normalna kolej rzeczy.

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

Rozwiń proszę bo określenie troszkę nic nikomu nie mówi a jedynie szkodzi.

 

Wystarczy wejść na fejsbuka ;) Ciągle ktoś pisze o kłopotach z pocztą i padami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

  • 1 postów

Sam poziom reputacji pokazuje inteligencje użytkownika wydałem 15 zł , zdechło i uciekam od was i jeszcze was na forum obsmaruje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GT_Lukasz: oj ale odkrycie... zenbox sam sobie postawił wysoko poprzeczkę to ludzie wymagali ;). i nie opowiadaj, że za 15 zł na miesiąc nie można mieć usługi, która po prostu działa, bo ja mam hosting w OVH za 8 zl na meisiac i nie pamietam kiedy padł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

 

Wystarczy wejść na fejsbuka ;) Ciągle ktoś pisze o kłopotach z pocztą i padami.

 

Wyjątkowo kiepski argument. Zenbox jako jedna z nielicznych firm używa FB do komunikacji więc jest punktem gdzie ludzie piszą. W innych firmach wręcz jest to poblokowane (o tym, że często kasowane to pewnie też wiesz).

 

Po drugie zenbox ma 10k klientów (hostingowych) więc trochę negatywów zawsze się znajdzie.

 

Awarie są bo niektóre założenia były/są błędne albo mogłyby być lepsze, to się poprawia i idzie do przodu.

 

Nowe klastry są jeszcze lepsze (SSD serwerowe w raid 10 - Samsung sm863, nie jakieś samsung evo czy pro), BOK wszedł na jeszcze wyższy poziom, a nowe produkty będą jeszcze lepsze.

 

Więc radzę nie skupiać się na tym, że są awarie tylko co będzie jak przestaną się pojawiać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

Bartosz ale faktem jest że od pół roku są notoryczne problemy z pocztą. A od listopada do lutego wykonywaliście mniej backupów niż chwalicie się na stronie. Więc ultragreen i Kamikadze mają 100% racji.

 

Więc radzę nie skupiać się na tym, że są awarie tylko co będzie jak przestaną się pojawiać

Co by było gdyby... klientów nie obchodzi co może będzie a może nie tylko co jest tu i teraz. Fakt faktem że macie najbardziej przyjazny support na rynku i to mega doceniam ale wielu klientów powie to samo co ja, że coś się w zenbox-ie od pół roku popsuło i to nie kwestia jadu czy coś tylko subiektywna opinia wielu klientów.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×