Skocz do zawartości

Polecane posty

Potwierdzam to co pisze @kamil89

 

Ja im raczej podziękuje za współpracę. Nie mogę mieć takich problemów jak oficjalnie ruszy serwer gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mamy problemy z jednym z serwerów na którym są nasze silniejsze VPS. Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu - każdy z naszych Klientów zostanie przeproszony za awarię i na pewno otrzyma od nas bonusy w postaci dłuższych testów/przedłużenie okresu usługi. Wiem, że to powiedzenie jest dość powszechne ale prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Co się skarżysz? Jakby było wyłączone przez 48 H to możesz wtedy mieć pretensje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SLA 99,99%? : )
Dobrze pamiętam, czy gdzieś na forum była juz jakaś dyskusja nt. tych czterech dziewiątek.

Zdarzyć się może każdemu, kwestia, że taka sytuacja pokazuje brak konkretnych procedur postępowania w takich sytuacjach.

Edytowano przez malu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SLA 99,99%? : )

Dobrze pamiętam, czy gdzieś na forum była juz jakaś dyskusja nt. tych czterech dziewiątek.

 

Zdarzyć się może każdemu, kwestia, że taka sytuacja pokazuje brak konkretnych procedur postępowania w takich sytuacjach.

 

Dodatkowo brak informacji o postępach naprawy i ew. kiedy nastąpi ponowne uruchomienie serwerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Kamil89, to nie chodzi o wolność słowa, tylko o to, że piszesz że serwer Ci nie działa 8 godzin. Ja rozumiem gdyby to był serwis, w którym każda godzina niedziałania przynosi milionowe straty, ale w przypadku serwera, który kosztuje te kilkadziesiąt złotych jest to trochę głupie.

Napisz za 48H, że serwer nie działa, może potem będziesz miał podstawy do tego by stwierdzić czy host jest zły czy nie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@kamil89: To jest nowa firma. Jeśli chcesz mieć wysoką dostępność serwera, trzeba było taki kupić w firmie z większym stażem, lepszą renomą za wyższą cenę. To tak jakby kupić za 300zł podróbkę Samsunga Galaxy III kompletnego No name i płakać po tygodniu że nie działa. A uwierz mi, że niektóre te podróbki są naprawdę ok, ale trzeba się troszkę znać.

 

Także podsumowując. Wiedziały gały co brały :) Jeśli serwer jest sponsorowany, to już przynajmniej wiesz dlaczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@l3szcz

 

Akurat klient końcowy wymaga dostepności usługi zawsze i mało go obchodzi czy jest awaria sprzętowa/softwarowa - płaci za usługę i wymaga dostępności która jest opisana.

A 99,9 % to zaledwie 40 minut w miesiącu, więc puste obietnice wychodzą tu w zasadzie przy 1 awarii ( tak samo zresztą jak z kopiami bezpieczeństwa czy supportem 24/7).

 

sax pewnie siedzi i naprawia, więc cierpliwości - pewnie wyjaśnienia bedą po naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Nie wiem jak wy ale ja osobiście wolę jak firma interweniuje i usuwa usterkę a nie informuje po kolei każdego klienta i odwiedza każde forum żeby napisać co się dzieje. W takich wypadkach szkoda czasu a w niedzielę wieczorem nie ma zapewne 20 osób na supporcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem maila od firmy Sax.

 

Kwestie przedłużenia VPS będziemy rozpatrywać po usunięciu awarii... niestety na tą chwilę możemy stwierdzić, że awaria jest dość poważna i trudno określić szacowany czas naprawy. Niemniej jednak mamy nadzieję, że uda się ją naprawić jak najszybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszych trudnych czasach gdzie licho i konkurencja nie spi, trzeba miec duze cojones co by prowadzic firme hostingowa ;)

 

Zwlaszcza w sytuacji jak taka dzialalnosc moze zostac rozebrana na czynniki pierwsze przez znawcow tematu (np. z tego forum...) ;)

 

Swoja droga, fajnie byloby gdyby jednak firma wyslala maila do klientow (sama z siebie) o wystapieniu awarii (i ewentualnym postepie prac/czasie zakonczenia usuwania usterki) albo miala opracowane jakies zapasowe wyjscie.

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi mi o rekompensaty.. chodzi o to, że skoro człowiek płaci nawet 40zł miesięcznie to oczekuje działania serwera możliwie najwięcej. w tym wypadku już są prawie 23 w chwili pisania tego posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to ciekawa jest opinia Grzeska z Bialegostoku:

 

"Korzystałem z wielu firm hostingowych, dopiero w Sax.pl się odnalazłem. Tutaj nie ma miejsca na jakieś niedociągnięcia, a mój VPS chodzi jak żyleta. Przecież ich nie da się nie kochać?"

 

z www.sax.pl

 

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×