Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
michkk

Czy koniecznie musze rejestrowac dzialalnosc?

Polecane posty

Witam. Jestem studentem. Posiadam wlasna strone www i mam zamiar umieszczas reklamy(platne) na mojej stronie oraz naprawiać ludziom komputery, np. umieszczam ogłoszenie w gazecie, klient dzwoni i ja jade do niego. Czy musze rejestrowac dzialalnosc gospodarczą?(nie jestem w stanie przynajmniej na początku płacić 600zł ZUSu). Czy mogę np. naprawic komus komputer na umowę o działo lub inne zaswiadczenie?). Dużo jest różnych ogłoszeń w gazetach(hydraulik,malarz,korypetycje itp) na jakich oni zasadach działają? Nie chodzi mi o zarabianie jakichś dużych pieniędzy(200-300zł na miesiac), jestem niepracującym studentem. Z góry dziekuje za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos
hydraulik,malarz,korypetycje itp) na jakich oni zasadach działają?

 

na lewo :D nikt tego nie ewidencjonuje :D

 

Posiadam wlasna strone www i mam zamiar umieszczas reklamy(platne)

 

to umieszczaj na zasadach j/w. ja też sporo reklam sprzedaje. no chyba, że ktoś będzie chciał od ciebie FV, ale wątpie. a jak bardzo chcesz miec jakąs umowe to najlepiej umowę z tytułu dzierżawy (mądra osoba to wymyśliła;) i potem przychody z tego rozliczasz w swoim rocznym picie. ja w ten sposób rozliczam się za SMSy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy koniecznie musze rejestrowac dzialalnosc?

Jak widze taki text to nawet nie czytam dalej...

Odp. TAK

 

Jesli chcesz byc legalny i nie chcesz lamac prawa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi "tm!" ale sie mylisz.