Skocz do zawartości
beloved

Tak Dobry Jak I365.pl Ale W Europie

Polecane posty

Witam

Przeczytałem sporo dobrych zdań o firmie i365.pl.

Interesuje mnie, czy gdzieś w Europie jest firma o porównywalnych:

1. jakości, uptime, opiniach klientów

2. suporcie

3. ofercie (cenach i parametrach)

Krótko mówiąc - porównywalna firma w Europie.

Znacie - podzielcie się! (Pod warunkiem, że znacie opinie o i365.pl) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę polecić swoją firmę - Jor.pl.

Opienia na forach są pozytywne, użytkownicy są zadowoleni (patrz forum.jor.pl), uptime wysoki: jor.pl/uptime

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybacz jor.pl nie znam Twoich serwerów i ich jakości ale sup.pl nie jest najlepszym wskaźnikiem ich działania

a) uptime sup to "Uptime kont: 87.53%" więc w skrajnym wypadku Twój może wynosić 84% { przy zalozeniu ze pad nastąpil gdy sup leżało }

:rolleyes: mierzone jest podejrzewam czy serwer sie pinguje a może tak być że wszystkie usługi leżą i będzie sie pingować dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sup.pl to faktycznie słabe statystyki - były resetowane bez naszej zgody i bez podanai przyczyny, a kontaktu z supportem nie ma w ogóle, ale oprócz sup.pl mamy wewnetrzne statystyki. Uptime od grudnia wynosi nieco ponad 99%.

Ale to nie temat o Jor.pl, ani statystykach, więc czekam na inne ciekawe alternatywy dla i365.pl :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przeczytałem sporo dobrych zdań o firmie i365.pl.

Tzn. że nie masz tam jeszcze konta?

 

Moim zdaniem i365.pl brakuje tylko dobrej reklamy w sieci oraz pingów mniejszych o jakieś 100 ms (chociaż i to nie jest problemem).

 

Co do:

Interesuje mnie, czy gdzieś w Europie jest firma o porównywalnych:

1. jakości, uptime, opiniach klientów

2. suporcie

3. ofercie (cenach i parametrach)

 

Będzie cieżko, szczególnie jeśli chodzi o odpowiedzi supportu po 5 minutach od otrzymania ticketu :rolleyes: oraz ceny proporcjonalne do parametrów (oczywiście porównując z i365.pl).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WoofeR, a może i365.pl jest takie jakie jest dlatego że reklame i promocje są obliczone na ich sily , gdyby było więcej może te 5-25minutowe odpowiedzi przestały być standardem.

Co do reklam to ja widziałem ich na viva , money , medialink.

 

Dalem sie namówić na resellera przechodząc właśnie z medialink.pl.

 

Z tego co widzę to mają teraz 7my serwer dla klientów, a podobno są jeszcze niezależne serwery z backupami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To ja bym Ci polecil Livenet.pl - Owiele tańsze i lepsze niz i365.pl
Pod jakimi względami tańsze i lepsze? Rozwiń swoją wypowiedź :-)

 

Zaleta to serwery w Holandii, ale ceny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaleta? Jakoś śmiga bardzo szybko, Lepsze, więcej opcji w cPanelu, taniej i więcej, zresztą sam zobacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
śmiga bardzo szybko
Szybko, czy wolno to względne pojęcia. Szybko w stosunku do czego? Czy szybko ładuje się cPanel, czy strony, poczta? Działa szybko cały czas, czy tylko w niektórych godzinach?
Lepsze

Co lepsze?

więcej opcji w cPanelu
Jakich opcji? Czy potrzebnych opcji?
taniej i więcej

Więcej czego? Miejsca na dysku? - Może by jakoś pisać pełnymi zdaniami?

zresztą sam zobacz

Po to się dzielimy opiniami i wrażeniami na forum, żeby każdy nie musiał sprawdzać 100 dostawców hostingu. Oczywiście po solidnej rekomendacji można sprawdzić najlepszych.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a) uptime sup to "Uptime kont: 87.53%" więc w skrajnym wypadku Twój może wynosić 84% { przy zalozeniu ze pad nastąpil gdy sup leżało }

hehe, rozbawiłeś mnie :P Tu chodzi o średni uptime kont które są tam wykupione :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

srok@ a co pokazywac mają takie serwisy jak sup , siteuptime czasem nie to właśnie?

W tamtym czasie nie wyglądało to dobrze i zwróciłem uwagę że jeżeli jor.pl chce zachęcić klienta to niech to wywali , coś zrobi (jak widać na stronie jor juz sup nie ma)

Nie wiem po co sie czepiasz 3miesiące po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×