Skocz do zawartości

Polecane posty

Proszę was nawet nie piszcie "kontakt tylko do BOK" bo zwariować idzie, jak już karzą pisać do nich E-Mail to niech odpowiedzą na niego tak samo na bok na stronie ... no chyba to oczywistością jest że jak ktoś już z parę dni czeka na odpowiedz na "Helpdesku" na stronie to go krew nagła zalewa i pisze na forum bo ma "nadzieje" (złudną) że ktoś może ma jakieś informacje na ten temat...

 

jedyne co dobre to to że VPS'Y u nich chodzą, bo bym się chyba pochlastał ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Czy w usłudze kolokacji nie dostarczamy/odbieramy i naprawiamy sprzęt samodzielnie?

 

Czy czas odesłania serwera nie powinien wynosić mniej niż 24h od zgłoszenia?

 

No tak. Honor nie pozwala na odesłanie sprzętu. Obstawiam, że Klient zapłaciłby już te 40 zł za kuriera.

 

A co tam u usera NetDC.pl? Bo mam wrażenie, że się znacie :) Może wpadłby na forum wyjaśnić te rzeczy? :D

 

Mija tyg od wysłania pisma na temat odesłania serwera, a serwer w ciąż siedzi w ich serwerowni i o dziwo dyski nagle zaczeły działać

 

 

Helpdesk 23 marzec

Serwer się nie uruchamia, nie widzi dysków.

Proszę o informację co robimy.

 

Potem poprosiłem by sprawdzili co mogło się stać po 2 dniach dostałem odp z tą samą odpowiedzią "dyski nie odpowiadają" (25.03.2013 13:53:53) Jeszcze tego samego dnia napisałem godzine przed tą odpowiedzą

 

 

serweru.png

 

 

Skutki z kilku tyś do prawie 0

52780080.png

 

 

 

Serwera nadal brak....

Edytowano przez kajtek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kutki z kilku tyś do prawie 0

52780080.png

 

Aż przykro się zrobiło.. :unsure:

 

Mam się przejść do nich i sprawdzić, czy maszyna czeka spakowana? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up Szkoda tylko ze serwer jest już w Poznaniu .... przez kilka dni w ogóle nie wiedziałem gdzie on jest i co się w ogóle dzieje. Tylko dzięki WHT dowiedziałem się ze jest w serwerowni Biznes-Host, ale kto jest właścicielem netdc spółka z.o.o dalej nie mam zielonego pojęcia.

 

uf ten serwer już tyle widział, normalnie pasowało by przykleić etykiety z miast w których był...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale trzeba przyznać ,że netdc to żartownisie, w ostatnich dniach dostałem takie powiadomienie:

 

Witaj

Informujemy, że za 7 dni Twoja usługa Serwer dedykowany - Big Serwer zostanie wyłączona z powodu zakończenia okresu płatności.

- Usługa: Serwer dedykowany
- Pakiet: Big Serwer
- Wygasa:05.04.2013 22:44

Aby zapobiec zawieszeniu usługi opłać ją w naszym panelu jak najszybciej!


--------------------------
Pozdrawiamy / Best regards
NetDC.pl - interactive data center
Biuro Obsługi Klienta
Infolinia: 801 002 803

 

No i jest szansa,że za 7 dni zacznie działać :)

Skąd taki wniosek ..... bo teraz NIE działa wiec jak NIE zapłacę to klikną pstryczek i zacznie działać. Czekam cierpliwe.

 

p.s.

Oczywiście serwer nie działa od czasu zaplanowanej i przewidywalnej przez wszystkich migracji do nowej lokalizacji z pełnym HA ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do administracji NetDC:

Bardzo Was proszę o przywrócenie starego systemu płatności. Te przelewy są kijowe, a tak np. PayPalem szybko.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przenoszą wszystko z Zamościa do Atmana Warszawa.NETDC zmienia lokalizacja.

 

www.netshoot.pl to prawdopodobnie ich.Bo oni tez korzystaja z ich serwerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najdziwniejsze raczej jest to, że temat przeglądają, a tym bardziej wypowiadają się tutaj osoby w jakiś sposób powiązane z obecnym i byłym NetDC.

No ale trzeba mieć jaja a nie orzeszki żeby przyznać się, że dało się d.. przy migracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najdziwniejsze raczej jest to, że temat przeglądają, a tym bardziej wypowiadają się tutaj osoby w jakiś sposób powiązane z obecnym i byłym NetDC.

No ale trzeba mieć jaja a nie orzeszki żeby przyznać się, że dało się d.. przy migracji.

 

Najdziwniejsze jest raczej to że jako osoba nie mająca nic wspólnego z NetDC chciałby by były/nowy właściciel pisali tu wyjasnienia - przecież forum wht nie jest konfesjonałem i nikt nie musi tutaj niczego wyjaśniać.

Nie twój ( i nie mój) cyrk, nie twoje małpy więc wrzuć na luz - jak tak bardzo to Cię interesuje to napisz im maila i tyle.

 

O ile rozumiem rozżalenie klientów że im usługa nie działa, o tyle nie rozumiem czemu (ponownie!) osoby nie związane z firmą nakręcają dyskusje, zamiast się wykazać w tematach technicznych gdzie ktoś prosi o pomoc.

 

 

Edytowano przez Marek607 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Focus

Hehe....nie udawaj, że nie wiesz.

 

Im mniej konkurencji tym lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam aż dodadzą mi kasę na konto,bo potrzebuję aby opłacić hosting, kilka dni temu wysłany przelew (ale były święta).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam aż dodadzą mi kasę na konto,bo potrzebuję aby opłacić hosting, kilka dni temu wysłany przelew (ale były święta).

 

 

To ciekawe, jak doładowywałem konto miesiąc temu to pieniądze w tym tzw portfelu były w ciągu 5 min.

Po tym wszystkim jakoś nie chce mi się wierzyć,że święta miały tu jakiś wpływ.

Ale ktoś napisał,że zmienili system płatności wiec może coś się zmieniło.

Edytowano przez user128 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3. Płatności - obecnie wszystkie przeniesione usługi są świadczone bezpłatnie. Taki stan potrwa do miesiąca. Po tym czasie użytkownicy otrzymają dostęp do nowego panelu, gdzie będą mogli dokonać przedłużeń.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marek607, a się uniosłeś jakby to właśnie Ciebie dotyczyło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem opłacić nowy hosting. Wysłałem kilka dni temu, przelew na ich konto 88 2490 0005 0000 4530 9451 3358 ,w tytule podałem mój login, pieniędzy w portfelu na ich stronie,jak nie było tak nie ma. Mam nadzieję że jutro normalnie pieniądzę znajdą się w portfelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marek607, a się uniosłeś jakby to właśnie Ciebie dotyczyło ;)

 

 

zapewne gdyby marek się tym zajmował nie byłoby tu tylu problemów/zgłoszeń ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tu muszę przyznać Ci rację, bo to porządny pracownik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już się robi wkurzające jak na helpdesk'u czekam na odpowiedz już prawie 2 tyg ... masakra jakaś ...

 

Jednak Stary właściciel był bardziej odpowiedzialny i bardziej kompetentny, ponieważ odpowiedz zawsze była max w 12 H .. a tutaj ... bez komentarza ..

 

jedyne co pozostaje to czekać ... tylko na co ? na mannę z nieba ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up.

 

Tobie od 2 tygodni nie odpowiadają,a ja jestem wku*wiony że mi nie odpowiadają ani na meile itp. od 5 dni.

 

W dodatku wysłałem przelew,a kasy na wirtualnym koncie u nich nie widzę :/ Już kilka dni minęło. :(

 

Nie robiąc offtopu:

Jaki hosting www polecacie,ceny podobne jak na netDC,płatność bank/paypal itp.

 

Tylko żeby nie było takich problemów jak na NetDC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zostałem pociśnęty, bo netdc takie fajne jest :) ehh :)

 

Do Twojego offtopu jest dział Prośby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki hosting www polecacie,ceny podobne jak na netDC,płatność bank/paypal itp.

 

Przetestuj kilka firm bo znowu się wkopiesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×