Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość

Ale pomocą techniczną chyba powinni się zainteresować nie sądzisz . ? Tak samo informacją pojawiła się już po fakcie .Z tego wynika że nie traktują zbyt powaznie swoich klientów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się zawsze będzie kończyć, gdy kupuje się usługę w firmie, która ma jedno łącze i ceny ledwo na poziomie opłacalności.

 

Sądzić się z nimi oczywiście można, przy czym wątpię by zarobili przy tych cenach na tyle dużo, żeby było im z czego zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

poruszonych został kilka kwestii, chciałbym trochę to naprostować.

 

1. Kontakt - oficjalny i jedyny obecnie sposób kontaktu to zgłoszenia na pomocy technicznej w portalu lub bok@netdc.pl

W tym momencie zgłoszenia obsługiwane są na bieżąco. Jeżeli jednak jakieś zgłoszenie zaginęło lub nie zostało zrealizowane proszę o wysłanie go ponownie.

 

2. Zakres pomocy technicznej. Wszystkie usługi root vps, kolokacji, dzierżawy serwerów dedykowanych nie mają wliczonej administracji z naszej strony. Pomoc techniczna świadczona jest tylko w zakresie jaki przewiduje charakter usługi.

 

3. Płatności - obecnie wszystkie przeniesione usługi są świadczone bezpłatnie. Taki stan potrwa do miesiąca. Po tym czasie użytkownicy otrzymają dostęp do nowego panelu, gdzie będą mogli dokonać przedłużeń.

 

4. Odświeżenie oferty - w najbliższym czasie pojawi się nowa (urealniona) oferta na usługi. Wszystkie usługi deficytowe/budżetowe zostaną wycofane. Liczymy się z tym, że dla wielu użytkowników będzie to oznaczać wyższe ceny, jednakże wierzymy że dla części z Was jakość będzie jednak ważniejsza niż niska cena.

 

 

Na koniec chciałbym przeprosić za tak nagłą migrację. Niestety nie mieliśmy żadnego wpływu na czas migracji - została ona wymuszona awarią jedynego łącza w starym DC. Brak redundancji który był konsekwencją polityki cenowej doprowadził do tej sytuacji. Wierzymy jednak że uda się odbudować zaufanie do tej marki.

 

NetDC.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to w końcu ile udziałów w spółce ma Biznes-Host? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to w końcu ile udziałów w spółce ma Biznes-Host? :)

 

 

Ani jednego, biznes-host.pl nie jest powiązana kapitałowo i organizacyjnie z NetDC.

Edytowano przez NetDC.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czyli tylko serwerki macie w ich DC ;)

 

 

P.S-Czekam na odpowiedź na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na koniec chciałbym przeprosić za tak nagłą migrację. Niestety nie mieliśmy żadnego wpływu na czas migracji - została ona wymuszona awarią jedynego łącza w starym DC. Brak redundancji który był konsekwencją polityki cenowej doprowadził do tej sytuacji. Wierzymy jednak że uda się odbudować zaufanie do tej marki.

 

NetDC.pl

 

 

To ja chciał bym to podsumować jednym wyrazem ( mam nadzieje, że nie zostanie wymoderowany )

 

spier* !!!!

 

 

Dla jasności, słowo było napisane DUZYMI LITERAMI

Edytowano przez user128 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja chciał bym to podsumować jednym wyrazem ( mam nadzieje, że nie zostanie wymoderowany )

 

spier* !!!!

 

 

Dla jasności, słowo było napisane DUZYMI LITERAMI

 

giertych.jpg

 

Widziały gały co brały.

 

Idioci, wszędzie idioci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ani jednego, biznes-host.pl nie jest powiązana kapitałowo i organizacyjnie z NetDC.

Kilka dziwnych zbiegów okoliczności, ale niech wam będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up tu masz racje , niech im tak będzie także netdc powinno wszystkich swoich klientów poinformować o zdarzeniu netshoot a netdc to te same firmy wiec mozna tez duzo dowiedziec sie na ght co sie dzieje itd niz pisac na forum, forum to jest ostatecznosc co sie dzieje z usluga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

2. Zakres pomocy technicznej. Wszystkie usługi root vps, kolokacji, dzierżawy serwerów dedykowanych nie mają wliczonej administracji z naszej strony. Pomoc techniczna świadczona jest tylko w zakresie jaki przewiduje charakter usługi.

Fajne zdjęcie z siebie odpowiedzialności za cokolwiek :D

Ot taki przykładowy case - DC "bawi" się prądem - załącza zasilanie, po minucie wyłącza, załącza-wyłącza i tak kilkanaście razy. W serwerze pada system plików (bo po takim maratonie to nie jest rzeczą dziwną). No i DC odpowiada, że przecież to root więc im nic do tego ;)

A poza tym, to w przypadku dłuższej, czy to planowanej, czy też nieplanowanej niedostępności to przyzwoitość nakazała by poinformować klientów o problemie i zgrubnych szacunkach czasu jego rozwiązania, żeby klient zacisnął zęby ze złości, ale podjął jakieś działania ratunkowe po swojej stronie, a nie zwiedzał fora dyskusyjne i zajmował się analizą plotek.

 

No ale cóż. Tym właśnie różnią się drożsi profesjonaliści. Bo sam sprzęt jak działa, to działa właściwie tak samo niezależnie od DC ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajne zdjęcie z siebie odpowiedzialności za cokolwiek :D

Ot taki przykładowy case - DC "bawi" się prądem - załącza zasilanie, po minucie wyłącza, załącza-wyłącza i tak kilkanaście razy. W serwerze pada system plików (bo po takim maratonie to nie jest rzeczą dziwną). No i DC odpowiada, że przecież to root więc im nic do tego ;)

 

Inny case

 

elektrownia bawi się prądem - załącza zasilanie i po minucie wyłącza, pech chciał że użytkownik pisał jakąś pracę, niefortunnie windows zrestartował kilka razy wymusił skanowanie systemu plików i okazało się, że już danego pliku nie ma. Jak myślisz, elektrownia odpowie za uszkodzenie pliku? Nie bo zakres świadczonych usług i pomoc i odpowiedzialność ogranicza się do zapewnienia obsługi dostarczenia prądu.

 

W usługach root to klient zarządza swoim serwerem. Nie jest akceptowalne wykonywanie prac na serwerze klienta bez umowy administracyjnej określającej zakres odpowiedzialności wykonawcy. Nie wyobrażam sobie wykonywania np fsck na dedyku klienta bez takiej umowy. Każdy rodzaj umowy zawieranej z firma określa obowiązki i odpowiedzialność stron. Jeżeli strony umawiają się na to że klient samodzielnie będzie administrował usługą to tak powinno być. Administracja polega na usuwaniu wszelkich problemów, również tych które wynikają z czynników zewnętrznych (awarie prądowe, awarie oprogramowania itp)

 

Co do informowania o przestojach oczywiście nie sposób się nie zgodzić. Klient nie powinien szukać informacji po forach.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaria łącza i w 2 minuty decyzja o przeniesieniu serwerowni, czy tam sprzętu. yhy.. Jakby to był pierwszy pad w NetDC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tgx: to jeśli takie fsck przy starcie się wywali i prosi o hasło roota to też klientowi tego nie zrobisz, bo "zarzadza swoim serwerem" i skoro nie ma KVMa to pozostaje mu się cmoknąć ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

elektrownia bawi się prądem - załącza zasilanie i po minucie wyłącza, pech chciał że użytkownik pisał jakąś pracę, niefortunnie windows zrestartował kilka razy wymusił skanowanie systemu plików i okazało się, że już danego pliku nie ma. Jak myślisz, elektrownia odpowie za uszkodzenie pliku? Nie bo zakres świadczonych usług i pomoc i odpowiedzialność ogranicza się do zapewnienia obsługi dostarczenia prądu.

Taki użytkownik może sobie zgodnie z zasadami sztuki zastosować zabezpieczenia - np. podpiąć UPS, ustawić cykliczny zapis itp.

Jeśli pomimo dokonania jego najwyższych starań działania elektrowni przyczynią się do strat, to jak najbardziej możesz się od niej domagać rekompensaty za to ;) Inna sprawa, to udowodnienie, że to wina elektrowni ;)

 

Tak samo i klient serwera dedykowanego - jeśli dołożył po swojej stronie starań zgodnych ze sztuką, a błąd powstał przez nienależyte/niestaranne wykonywanie umowy przez usługodawcę, to ma prawo domagać się pomocy w ogarnięciu. Nie mówię, że automatycznej naprawy bez wiedzy klienta. Ale pomocy owszem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tgx: to jeśli takie fsck przy starcie się wywali i prosi o hasło roota to też klientowi tego nie zrobisz, bo "zarzadza swoim serwerem" i skoro nie ma KVMa to pozostaje mu się cmoknąć ? ;)

 

 

Od tego jest remote kvm, remote hands

Klient musi być świadomy konsekwencji i przyjąć ryzyko niepowodzenia, na pewno nie "wyciągnę" hasła roota i odpale fsck -y bo później można usłyszeć - wszystko działało do czasu aż nie było robione fsck więc teraz naprawiaj apache, bazę i co tam dalej jeszcze się sypnie po naprawie systemu plików ;)

 

w serwerach dedykowanych czy kolokacji można podpiąć kvm i klient sobie "dłubnie samodzielnie", w vpsach też prawie zawsze klient ma dostęp do konsoli awaryjnej/vnc czy co tam potrzebuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś jeszcze nie działa serwer oprócz mojego ?

Te pajace z netdc nie raczyli do tej pory odpisać na moje maile. ( może za dużo ich wysłałem :rolleyes: )

 

Z tego co widziałem hosting działa,ale blaszak cały czas down.

 

p.s

Ciekawe czy to jest ta ich nowa polityka wprowadzania wyższych cen za usługę i odbudowania zaufania klienta - :lol:

Edytowano przez user128 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś jeszcze nie działa serwer oprócz mojego ?

Te pajace z netdc nie raczyli do tej pory odpisać na moje maile. ( może za dużo ich wysłałem :rolleyes: )

 

Z tego co widziałem hosting działa,ale blaszak cały czas down.

 

p.s

Ciekawe czy to jest ta ich nowa polityka wprowadzania wyższych cen za usługę i odbudowania zaufania klienta - :lol:

 

 

Ja wysłałem od razu pismo o odesłanie serwera też mija tyg i dalej go niemam. Szlak trafił też pozycjonowaie na które wydałem kupe kasy.

Edytowano przez kajtek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem od razu pismo o odesłanie serwera też mija tyg i dalej go niemam. Szlak trafił też pozycjonowaie na które wydałem kupe kasy.

 

 

Czy w usłudze kolokacji nie dostarczamy/odbieramy i naprawiamy sprzęt samodzielnie?

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak. Honor nie pozwala na odesłanie sprzętu. Obstawiam, że Klient zapłaciłby już te 40 zł za kuriera.

 

A co tam u usera NetDC.pl? Bo mam wrażenie, że się znacie :) Może wpadłby na forum wyjaśnić te rzeczy? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×