Skocz do zawartości

Polecane posty

Jest możliwość upgrade procesora np z 4460 na i7 4790?

 

To chyba pytanie do supportu.

 

Natomiast jak ja jeszcze w czasach starej oferty pytałem o upgrade z G3220 do i3 to chcieli ode mnie 500 zł..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

To chyba pytanie do supportu.

 

Natomiast jak ja jeszcze w czasach starej oferty pytałem o upgrade z G3220 do i3 to chcieli ode mnie 500 zł..

 

Procesorów raczej w chipsach nie znajdują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Procesorów raczej w chipsach nie znajdują.

 

A działającego pentiuma nie oddają do recyklingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

 

Ważne ostrzeżenie! W dniu dzisiejszym dotarły do nas sygnały, iż niektóre osoby otrzymały korespondencję łudząco podobną do naszych maili. Wiadomość zachęca do otwarcia załącznika, zawierającego szkodliwe oprogramowanie, pod pretekstem sprawdzenia poprawności danych na fakturze.

 

NIGDY nie wysyłamy maili z fakturami lub innymi dokumentami rozliczeniowymi w postaci archiwum .zip. Jeśli otrzymasz tego rodzaju korespondencję od osoby podszywającej się pod nas, nie otwieraj jej tylko od razu skasuj, ponieważ archiwum zawiera szkodliwe oprogramowanie.

 

Elementy, które pozwalają odróżnić fałszywego maila to przede wszystkim:

- brak polskich znaków (nasze maile mają polskie znaki)

- załącznik zip (nie stosujemy takich załączników)

 

Pozdrawiamy,

Zespół Biznes-Host.pl

 

del. Pomyłka :)

Edytowano przez Kamikadze (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma może ktoś jakiś problem z serwerem w firmie. Nie mogę nawet zrobić apt-get update. Tak jakby był jakiś błąd z DNS. Nie mogę nawet ping onet.pl,ale po IP już działa.

 

nameservers google

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jak DDoS? Na kogo? Ktoś wie coś więcej na ten temat. Nie wiem od której problem występuje,ale to mi wygląda że dłużej niż 12H....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jak DDoS? Na kogo? Ktoś wie coś więcej na ten temat. Nie wiem od której problem występuje,ale to mi wygląda że dłużej niż 12H....

Na twojego dedyka, u mnie padały DNSY bo załączany jest BLACKHOOLING. Niestety nic na to nie poradzisz. Zmieniłem hosting bo to co oni wyrabiali to była patola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na twojego dedyka, u mnie padały DNSY bo załączany jest BLACKHOOLING. Niestety nic na to nie poradzisz. Zmieniłem hosting bo to co oni wyrabiali to była patola.

 

Nie blackholing a filtrowany jest ruch, wystarczy wtedy użyć naszych serwerów dns i dopisać je do resolv.conf

Ma może ktoś jakiś problem z serwerem w firmie. Nie mogę nawet zrobić apt-get update. Tak jakby był jakiś błąd z DNS. Nie mogę nawet ping onet.pl,ale po IP już działa.

 

nameservers google

 

ustaw

 

91.228.199.111

91.228.196.60

 

i będzie działać

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strony postawione na mintsie leżą od 30 minut

Już działa

 

Jeżeli notujesz jakieś problemy to pisz na pomoc@mintshost.pl

 

Nie wiem o jakiej usłudze piszesz, nie zanotowaliśmy dzisiaj żadnej awarii. Jeżeli jednak zauważyłeś jakiś problem z usługą to opisujesz na czym polega i wysyłasz zgłoszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli notujesz jakieś problemy to pisz na pomoc@mintshost.pl

 

post-26220-0-97531900-1487668095_thumb.png

 

Typowe MH...

 

Czekam na odpowiedź od wczoraj. Opłacanie dedyka na rok u was to był największy błąd mojego życia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wladcapierscieni

Próbowałeś na infolinii? Zazwyczaj to najszybszy sposób zgłaszania problemu ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

attachicon.gifmail.png

 

Typowe MH...

 

Czekam na odpowiedź od wczoraj. Opłacanie dedyka na rok u was to był największy błąd mojego życia.

 

Mój błąd, pomoc@mintshost nigdy nie funkcjonował, przepraszam za pomyłkę - skorygowaliśmy to także teraz ten adres będzie działał również oprócz tego który zawsze był podawany w kontakcie czyli bok@mintshost.pl

 

Do tego masz

- formularz na stronie

- formularz w panelu klienta

- nr telefonu na stronie

 

A jak mimo tego nadal będziesz miał problem daj znać na priv

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby ktoś zerknąć na zgłoszenie #IGG-707-23685? Dość długo już czekam na rozwiązanie problemu, który powstał nie z mojej winy i w zasadzie w ogóle nie powinien się pojawiać. Użytkownicy (i ja) potrzebują dostać się do panelu.

Edytowano przez KeeX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z mintshost korzystam od paru ładnych lat, VPS KVM w najdroższej dostępnej konfiguracji mam niemalże od roku.

Ogólnie byłem zadowolony, lecz w ostatnich miesiącach mam powoli dość.

Od jesieni (już nawet nie pamiętam, czy nie wcześniej) co jakiś czas zgłaszam brak dostępu do serwera lub straszne lagi. Maszyna nie jest przeciążana z mojej strony, wykorzystuje ułamek jej możliwości - malutki serwer TS3 i serwer www z jedną stroną wizytówką -> a mimo to zdarzają się okresy, czasem nawet po parę tygodni, gdzie w ciągu dnia w określonych godzinach jest ok. 20% packet loss na serwerze.

 

W ostatnich 2 miesiącach zdarza się, że całkowicie tracę dostęp do maszyny - było takich sytuacji raptem kilka, 5-6, nie więcej, choć i to zdaje się być za wiele. Z BOKu dostaję informację o pracach na sieci, polepszaniu systemu anty ddos - potem, że takie zmiany są długotrwałe i nie mogą tego naprawić tak o, etc.

 

Dziś od +- 3 godzin znowu nie mam dostępu do maszyny. Jestem w stanie zrozumieć prace na sieci - ale o tych powinienem zostać poinformowany z wyprzedzeniem, rozumiem też usterki - ale... 3 godziny? Przez 3 godziny, w środku dnia roboczego nikt nie monitoruje maszyn i nie jest w stanie ogarnąć problemu - lub jeśli ten ich przerasta - wysłać mailowo informację do klientów z danej maszyny?

 

W kwietniu moja umowa z mints się kończy i niechętnie, ale raczej będę zmuszony poszukać innego usługodawcy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

@ficus stawiam że masz publicznego TSa i system antyddos z mintshost robi Ci blackhola przez co wycinany jest cały ruch do serwera.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ficus stawiam że masz publicznego TSa i ten słynny mintshostowski system antyddos robi Ci blackhola przez co wycinany jest cały ruch do serwera

 

Publiczny na tyle, że każdy kto ma IP może wbić, ale mam go wyłączone z katalogowania na listach serwerów. Tylko dla znajomych serwer.

Przez TS tylko objawy zauważyłem, cała maszyna w tym momencie leżała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

Publiczny na tyle, że każdy kto ma IP może wbić, ale mam go wyłączone z katalogowania na listach serwerów. Tylko dla znajomych serwer.

Przez TS tylko objawy zauważyłem, cała maszyna w tym momencie leżała.

 

Jak obrywasz DDoS'em i blackhole zadziała to możesz stracić dostęp do całego serwera, do wszystkich usług.

 

Wyłącz TSa na pewien czas i sprawdź czy problem będzie występował dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja ostatnio czekałam na odpowiedź ok.1 dzień, ale z późniejszej reakcji byłam zadowolona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tamtym tygodniu mieli jakieś ataki ddos, po napisaniu do nich stwierdzili że to u mnie na stronie jakiś plik obciąża serwer dlatego strona zaczęła zamulać i ładować się kilka razy dłużej (albo czasem całkiem strona padała). Po jakimś czasie coś u siebie naprawili i strona działała ok. Mieli zapewne jakieś problemy z maszyną matką. Po napisaniu do firmy oczywiście przeprosili za awarie i w nagrodę za problemy poinformowano mnie ze otrzymam jeden rdzeń do procesora, którego oczywiście nie otrzymałem.

Dzisiaj (przed momentem) mój serwer na której mam autosurf, oraz inne strony tego typu padły całkiem, wszystkie stały na minthoście oczywiście. Jestem ciekaw jak tym razem firma odpowie, może to znowu wina mojej strony i popsułem im pół serwerowni.

Niestety, jak dla mnie firma coraz mniej poważna się robi jeśli chodzi o działanie jak i pomoc. Jeśli jest jakaś awaria to mogli by chociaż przyznać się i napisać w czy problem, a nie odbijać piłeczkę i zwalać na strony klientów.

Gdybym nie miał wykupionego serwera na rok z góry, zapewne bym poszedł na inny, bo mam już dość ich dziwnych akcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstało coś bo oprócz stron głównych MH + BH mi wszystko leży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×