Skocz do zawartości

Polecane posty

W tej firmie support serio działa 24/7 ? chyba nie... Zgłosiłem problem z VPS i od godziny zero odpowiedzi.

Wyślij id na pw.

Na zgłoszenia odpowiadamy na bieżąco zobaczę z czym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas po napisaniu posta mój problem został rozwiązany. Jednak support nie potrafi udzielić mi odpowiedzi na pytanie dotyczące możliwości instalacji Debiana 8 na VPS OpenVZ (hyperVM). Twierdzą, że system jest dostępny do instalacji, lecz u mnie jest tylko debian w wersji 7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas po napisaniu posta mój problem został rozwiązany. Jednak support nie potrafi udzielić mi odpowiedzi na pytanie dotyczące możliwości instalacji Debiana 8 na VPS OpenVZ (hyperVM). Twierdzą, że system jest dostępny do instalacji, lecz u mnie jest tylko debian w wersji 7.

 

Nie ma problemu z instalacją debian8.

Nie wiem czemu takie informację otrzymałeś.

Odezwij się na pw. Załatwimy sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie ma problemu z instalacją debian8.

Nie wiem czemu takie informację otrzymałeś.

Odezwij się na pw. Załatwimy sprawę.

Może teraz już nie ma ale był. Wasz support zalecił mi ni aktualizować do wersji 8 gdyż nie wspieracie jej w pełni - mimo że była już w wersji stabilnej od dawna. Aktualizacja 7 do 8 kończyła się katastrofą. Trzeba było się namęczyć aby podnieść wersję - aktualizacja do Sid nie istniała - nie dało się tego dokonać w żaden sposób, restart i dobranoc, jedynie reinstall.

 

Możliwe że w końcu naprawiliście to :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może teraz już nie ma ale był. Wasz support zalecił mi ni aktualizować do wersji 8 gdyż nie wspieracie jej w pełni - mimo że była już w wersji stabilnej od dawna. Aktualizacja 7 do 8 kończyła się katastrofą. Trzeba było się namęczyć aby podnieść wersję - aktualizacja do Sid nie istniała - nie dało się tego dokonać w żaden sposób, restart i dobranoc, jedynie reinstall.

 

Możliwe że w końcu naprawiliście to :)

 

Mieliśmy problem z templemate Debiana 8 tu się zgadza.

Tak jak pisałem wyżej zostało to naprawione i wszystkie obrazy iso działają sprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory przeglądałem tylko forum, teraz postanowiłem się wypowiedzieć i wyrazić swoją opinię na temat biznes-host i mintshost.

 

Od kilku lat korzystam z usług biznes-hosts i generalnie większych uwag nie mam. Nie ma rewelacji, ale jest dość stabilnie i działa. Jedyną poważniejszą wpadką było to, że nie mogli sobie przez kilka miesięcy dać rady z automatycznym odnawianiem licencji directadmin i co miesiąc musiałem pisać na support, jak z początkiem miesiąca nie mogłem się logować do panelu, bo wygasła licencja. Na szczęście problem ustał. Generalnie gdy problemami zajmował się Pan Tomasz Grzyb, wszystko było załatwiane szybko i nie musiałem ponawiać zgłoszeń. Od jakiegoś czasu na supporcie siedzą różne osoby i z jakością jest różnie.

 

Teraz jednak jestem lekko wkurzony. Wczoraj około 14:00 zamówiłem serwer w mintshost. Pół godziny później chciałem go opłacić, byłem akurat w panelu biznes-hosts, a skoro można doładowywać portfel w tych panelach zamiennie, to nie przelogowywałem się. Dokonałem doładowania bezpośrednio na drugie konto w Mints.

 

I tu się zaczyna ciekawie. Za doładowania mam (miałem? ) 20% dodatkowo doładowania. Prosta matematyka ile muszę doładować, żeby opłacić serwer. Wpisuję kwotę, a przy płatności okazuje się, że do tej kwoty doliczono mi 20%, które to przecież normalnie dostawałem od bizneshost. Przykładowo w kwocie doładowania wpisałem 100 zł a pobrało z konta 120 zł ! Czyli za damowe 20% od firmy sam sobie zapłaciłem.

 

Zasada działania do tej pory była taka, że wpłacałem 100 zł, z konta pobierało 100 zł, a dostawałem 120 na portfel w panelu. Coś chyba ktoś mocno skopał !

 

Drugi problem, to że ta kasa w magiczny sposób wyparowała. Nie ma jej na żadnym z kont, a jedynie pojawiła się faktura do zapłaty na identyczną kwotę jak ta z doładowania. Napisałem na support wczoraj około 15:00, podając wszelkie możliwe dane, włącznie z danymi transakcji w PayU. Nawet gdyby wina jakimś cudem leżała po mojej stronie, bo wpisałem źle nazwę użytkownika przy doładowaniu, to chyba mając wszelkie dane z wpłaty, nie jest problemem ustalić gdzie są te pieniądze i czemu ja ich nie mam. Otrzymałem odpowiedź, że mam cierpliwie czekać, no to czekam, ale niecierpliwie, bo potrzebowałem na szybko drugiego VPS'a n weekend.

 

Do tej pory byłem w miarę zadowolony z usług i supportu, jednak od jakiegoś czasu pojawiają się kwiatki takie jak ten i się robi mniej różowo.

 

Absolutnie nie zniechęcam nikogo do biznes-host, bo sam pewnie jeszcze będę ich klientem przez długi czas, a jak się uda znaleźć moje pieniądze, to pewnie i mintshost, ale mocno irytujące są takie niedociągnięcia.

 

EDIT: I uprzedzając zapędy niektórych do umniejszania znaczenia wpisów osób, których to wpis oceniający jest jednocześnie pierwszym postem na forum - zarejestrowałem się na WHT 6 lat temu. Do tej pory nie miałem potrzeby pisać, bo wszystko znajdowałem, bez potrzeby pisania i zadawania pytań ;)

Edytowano przez Postman (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zasada działania do tej pory była taka, że wpłacałem 100 zł, z konta pobierało 100 zł, a dostawałem 120 na portfel w panelu. Coś chyba ktoś mocno skopał !

 

Drugi problem, to że ta kasa w magiczny sposób wyparowała. Nie ma jej na żadnym z kont, a jedynie pojawiła się faktura do zapłaty na identyczną kwotę jak ta z doładowania.

 

Hej

 

zasada działania jest taka sama jak była, jedna różnica jest taka, że w starym panelu podawałeś kwotę brutto o jaką ma być doładowana skarbonka, w nowym jest to kwota netto - stąd pewnie te dodatkowe 23% które zostało doliczone do kwoty jaka została pobrana z konta.

 

Napisz proszę na priv nr zgłoszenia, przeanalizuję to dokładnie i spróbujemy wyłapać co jest nie tak lub co należy poprawić by uniknąć takich sytuacji jak ta. Oczywiście usługę utworzymy niezwłocznie jak tylko otrzymam nr ticketa bym mógł zlokalizować jakiej usługi dotyczy ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Hej

 

zasada działania jest taka sama jak była, jedna różnica jest taka, że w starym panelu podawałeś kwotę brutto o jaką ma być doładowana skarbonka, w nowym jest to kwota netto - stąd pewnie te dodatkowe 23% które zostało doliczone do kwoty jaka została pobrana z konta.

 

A to faktycznie może być powód, dlaczego pobiera inne kwoty :) Dajcie jakaś widoczną informację może o tym w panelu, że teraz jest netto - bo stad wychodzą takie nieporozumienia.

 

Wysłałem numer ticketu na PW. Dzięki za zainteresowanie tematem.

Edytowano przez Postman (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Aruba ma taką samą politykę. Puście mailing albo dajcie info że ceny netto a przy doładowaniu dodajecie podatek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Hej

 

zasada działania jest taka sama jak była, jedna różnica jest taka, że w starym panelu podawałeś kwotę brutto o jaką ma być doładowana skarbonka, w nowym jest to kwota netto - stąd pewnie te dodatkowe 23% które zostało doliczone do kwoty jaka została pobrana z konta.

 

Napisz proszę na priv nr zgłoszenia, przeanalizuję to dokładnie i spróbujemy wyłapać co jest nie tak lub co należy poprawić by uniknąć takich sytuacji jak ta. Oczywiście usługę utworzymy niezwłocznie jak tylko otrzymam nr ticketa bym mógł zlokalizować jakiej usługi dotyczy ten problem.

To czas zabierac tylek daleko od mh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To czas zabierac tylek daleko od mh.

 

Dla klienta nic się nie zmienia, jak potrzebuje doładować 20 PLN brutto to w formularzu podaje 16.26 (kwotę netto)

 

Niemniej przekażę uwagę by była tam informacja również o kwocie brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panel ktory jest wdrazany jest coraz gorszy... Brak panelu bok dla osob posiadajacych uslugi, specjalnie musze sie wylogowac aby cokolwiek do was napisac.. zero info o swoich serwerach.

 

Dodatkowo uslugi poszly w gore, o jakies 44 zl. bynajmniej moja. :) Wiec stawki sms tez poszly :) ach, i niech Pan nie wciska przypadkiem ze mi sie cos pomylilo, moge pokazac fakture przed a teraz ile wolacie. :) Za ten sam serwer bez dodatkowych uslug.

Edytowano przez Mfrag (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Możecie przywrócić logowanie po mailu? Tzn. login jako mail? Nawet nie wiem jaki ja mam u was login :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możecie przywrócić logowanie po mailu? Tzn. login jako mail? Nawet nie wiem jaki ja mam u was login :)

Ależ tak jest. Napisane "podaj swój login", ale podajemy adres mailowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa z zaginioną wpłatą się rozwiązała. Choć trwało to trochę zbyt długo. Skoro są zmiany w panelu, to chyba powinien on być wprowadzony dopiero po ukończeniu, a nie wygląda to jak wczesna alfa, bo nawet beta to nie jest. Za chwilę będę opłacał kolejne usługi i już się boję ;)

Wracając do Mints porównaniu do biznes-host zdecydowanie dłuższy czas oczekiwania na reakcję supportu. Na moim VPS nie ma modułów iptables, niezbędnych do działania CSF. Póki co czekam 14 godzin na dogranie (bo nie mogę z mojego poziomu), podałem nawet link z info co i jak trzeba zrobić... Miałem analogiczną sytuację na biznes-hosts i zajęło to chyba 1,5 godziny w środku nocy - no ale i serwer 4x droższy ;) Support Biznes-Host/Mints podejrzewam z racji obsługi usług budżetowych Mints spycha to na poboczny plan. Jest to w pewnym stopniu zrozumiałe, ale zobaczymy ile im to zajmie.

 

Oferta dla osób potrzebujących kilku budżetowych VPS'ów jest dobra cenowo, tylko trzeba się naczekać, żeby wszystko działało.

 

Testy stabilności będą później ;)

Edytowano przez Postman (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy wczorajszych problemach jako wyjaśnienie problemu dostałem przeprosiny, a przy dzisiejszych od godziny czekam na odpowiedź. nic nie słyszałem o przenosinach. to co się dzieje ostatnimi czasy to jest parodia.

Edytowano przez eska97 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma jakiejś migracji serwerów po przejęciu przez H88?

 

Nie tyle migracja co wymiana platformy sprzętowej i softwarowej.

 

Co do bazy, widzę, że problem jest już rozwiązany.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz się przyzwyczaić lub uciekać, po tych migracjach bardzo poprzycinali niektóre limity konta

bynajmniej tak jest w bizneshost, więc pewnie i mintshost też

Edytowano przez nikolaj (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz się przyzwyczaić lub uciekać, po tych migracjach bardzo poprzycinali niektóre limity konta

 

no dobra, ale chciałbym mieć nadzieję że nowym limitem nie będzie request do bazy to 20-50s ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie a roundcube lub zgłaszanie ticketów działa wam?

czy też wam się rc wysypuje przez bazę?

DATABASE ERROR: CONNECTION FAILED!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×