Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam,

 

Z mintshostem jestem już prawie ponad 2 lata i jeszcze nigdy nie miałem z nimi zadnych problemów, czasami zdarzały sie małe to zawsze było z mojej winy na samym poczatku jak jeszcze dobrze VPS'a nie ogarniałem.

 

Do hejterów mintshosta jak wam nie pasują usługi nikt was na siłe nie trzyma robić backupy i sie przenosić gdzie indziej, tylko potem nie narzekajcie że znów coś nie tak że znów coś padło i nie działa, bo chyba nie musze wam mówic że nie ma hostingów które zapewną wam 100 % działania usługi przez 365 dni ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki

Misiu23 jeśli mówisz o serwerach VPS to prawdopodobnie twój post jest tylko spamem reklamującym (ciekawe czemu wszystkie twoje aż 3 posty dotyczą usług mintshost/bizneshost oraz netdc) albo nie masz pojęcia o czym piszesz (kilkugodzinny pad serwera 3 razy w tygodniu to do Ciebie standard ? ).

 

Zreszta masz racje ! Ja z mintshostem też jestem już prawie od dwóch lat i najwyższy czas na zmiany ( tak chyba za późno :) ) Polecam również to wszystkim którzy powaznie traktuja swoje serwisy i nie chca mieć strat finansowych i strat użytkowników z powodu niedostępnosci serwera !.

W poprzednim tygodniu mintshost miał awarie i to grubą (można poczytać nawet shoutboxa z ich forum o ile nie wyczyścili co pisali klienci i przez jaki czas...).
Praktycznie wszystkie serwery VPS były odpięte. Nie jest to sytuacja jednorazowa. Mam w tej firmie kilkanaście VPS'ów i własnie przenosze wszystkie swoje usługi do SDC na jeden dedyk. Padają one koncertowo jak gra na fortepianie... jeden wstaje pada inny :) oczywiście przekoloryzowałem, ale niedostęność niektórych VPS'ów jest obłedem - pady kilka razy w tygodniu. Fakt zdarzyło mi się VPS z uptime 180 dni ... predkosc dysku naprawde szybka 150/180 mb ... ale po tak ładnym okresie nadszedł okres "buntu" i teraz zamula jak mu sie zachce i pada (i wcale nie jest to wina konfiguracji serwera VPS a przepchnacych serverów matek, nie działa wtedy oczywiście nawet HyperVM), szybkosc transferu na dysku spadła do 20/30mb a uzyskanie uptime większego niz 2/3 dni to cud !.
Podpiąłem oczywiście statystyki badające uptime pod swoje VPS (rózne, na kilku stoi sama baza mysql, na innych frontend nginx na innych jeszcze iredadmin jako serwer pocztowy albo wszystko razem :)) najlepszy uptime w ciągu miesiąca 99,4% ... reszta od 92% do 98% !!!

O wydajności nowych serwerów zakładanych z automatu pisałem już wyżej i jest to fakt. Wydałem specjalnie 270 zł aby założyć sobie 4fun najmocniejsze vpsy x 3, wszystkie jednego dnia ale z odstępem 4 godzinnym (każdy przetestowany pod względem wydajności i dalej juz nie użytkowany bo nie było sensu). Wszystkie serwery zostąły założone na tej samej maszynie która nawet nie spełniała konfiguracji (nie odpowiednia ilość watków logicznych CPU) a szybkośc dysku to można porównać do usb 2.0 :D , łacze conajwyżej 1/4 tego co deklarująD
Co więcej dalej w celach testów zmiany jakości usług mintshost założyłem sobie VPS z DA.... wiecie kiedy został aktywowany ? po 8 dniach !!! Ktoś z pracowników chyba z przypadku zauważył ,że od tygodnia wisi jakiś opłacony serwer więc może wypadało by go uruchomić ? i w końcu się zlitowali :)

Coś więcej na temat supportu mintshost ? z chęcia poopowiadam kilka historii bo to ŚMIECH NA SALI ... dotychczas chwaliłem te usługi za stosunkowo dobrą jakość i niską cene... teraz jest niska cena i niska jakość. Support również niskich lotów.
Jak można zamówić usługe administracyjną (wg. opisu płatna za godzine więc wykupiłem 2 godziny) opłacic ja a po tym uzyskać komunikat od supportu "my nie kofigurujemy nginx tylko apache... możemy Panu wgrać apache z modphp" ... ręce opadają...

Automatyczne backupy w mintshost ? to zwykły pic na wode... próbowałem odzyskać dokładnie 3 razy backup utraconego serwera ... udało się raz ! a w dwóch pozostałych przypadkach poprostu nie było ŻADNEJ kopii !

Kiedyś wyczytałem tutaj na forum ,że mintshost chce poprawiąć jakość swoich usług np dlatego wzrosły ceny serwerów dedykowanych - oczywiście wzrosły tylko ceny a zmalały konfiguracje sprzetowe serwerów i dostępnośc usług - rzeczywiście DUZY PLUS !.

Powtarzam jeszcze raz.... chcesz stawiać sklep internetowy, startup, blog który ma być dostępny dla czytelników nie wybieraj mintshost ... no chyba ,że po rozwinięciu swojej strony chcesz liczyć się z padami i uciekającymi userami jeszcze szybciej niż zajeło Ci ich zdobywanie. Tymbardziej przy sklepach internetowych nawet pól godziny (a co dopiero kilka godzin) niedostępności może powodować straty rzędu kilka tysięcy złotych - niestety znam to z swojego przykładu .

Mintshost to serwery dla dzieci gdzie fajnie jest postawić serwer na gre, serwer głosowy, fora internetowe dla klanów ewentualnie zaplecze niskich lotów (te zaplecze to też bym się wachał, w końcu google nie lubi stron które czesto są offline)

 

Mam nadzieje ,że ustrzege swoimi doświadczeniami chociaż kilka osób które będą planowały tam zamówić serwer.

Edytowano przez Rafiki (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Nie rozumiem zerowania danych poleceniem dd na wirtualizacji openvz robiąc setki różnych nowych plików w różnych katalogach - to nie ma nic wspólnego ze zmazywaniem danych

 

2. zerowanie dd wykonuje się albo na konkretnym pliku albo na całym urządzeniu a nie tworząc nowe pliki w katalogach

 

3. Niestety takie działania użytkowników odbijają się później na innych.... dlatego podejmowane są odpowiednie działania.

 

4. Jak sobie kupisz dedyka to możesz sobie zerować pliki przez cały miesiac bo nie wpłyniesz na innych użytkowników, na VPS w żadnej firmie to nie przejdzie.

 

AD1: Jeśli nie rozumie Pan jak działa zerowanie lub nadpisywanie losowymi danymi/zerami kontenera, dysku lub urządzenia - wystawił Pan właśnie poraz kolejny swoim potencjalnym klientom opinię o poziomie Państwa kompetencji. PS: Zmazać może Pan sobie plamy z dywanu, dyski się zeruje, nadpisuje i tak dalej ..

 

AD2: Utworzonych zostało 5 plików - za 5 razem w screenie, dlatego, że co chwilę zrywało połączenie - standard w firmie minntshost!

 

AD3: Wykupuje się dostęp do usługi: procesor, pamięć, dysk, łącze - jak widać w mintshost wykupuje się dobrą wolę niekompetentnych ludzi, którzy nie potrafią administrować sprzedawanymi usługami.

 

AD4: Nie jesteśmy na "Ty", zatem poraz kolejny pokazuje Pan jaki poziom nie tylko kompetencji, ale i kultury panuje w Pana firmie w stosunku do klientów w oficjalnym komunikacie na publicznym forum. Dodam tylko iż wielokrotnie próbowałem poprzez support ticket załatwić sprawę, kilka postów niżej możemy przeczytać poziom odpowiedzi Państwa pracowników.

PS: Widać ma Pan bardzo ograniczone pole widzenia na usługi konkurencji. Nie będę reklamował nikogo bo od tego jest forum, aby każdy wyrobił sobie własną opinię, ale nawet najtańsze OVH na wirtualizacji OpenVZ nie miało nigdy problemu z wyzerowaniem własnego kontenera.

 

RAZ JESZCZE OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!

 

Edytowano przez ArrChi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Kolejny przykład klienta który płaci najmniej ale za to najwięcej wymaga i jest najgłośniejszy :)

Panowie, mi się wydaje czy im mniejszy... koszt fakturki tym głośniejszy klient? :)

Edytowano przez Pokuć (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam jeszcze raz.... chcesz stawiać sklep internetowy, startup, blog który ma być dostępny dla czytelników nie wybieraj mintshost ... no chyba ,że po rozwinięciu swojej strony chcesz liczyć się z padami i uciekającymi userami jeszcze szybciej niż zajeło Ci ich zdobywanie. Tymbardziej przy sklepach internetowych nawet pól godziny (a co dopiero kilka godzin) niedostępności może powodować straty rzędu kilka tysięcy złotych - niestety znam to z swojego przykładu .

 

Naprawdę ciężko się do tego odnieść, ale dużo osób zarabiających tysiące na godzinę kupuje najtańszy serwer. Usługa powinna być dostosowana do wymagań dostępności. Jeżeli masz serwis generujący takie zyski to nie umieszcza się go na budżetowej usłudze jaką jest mintshost. Zamawiasz sobie wtedy odpowiednią usługę w HA i cieszysz się że nie masz utraconych zysków.

 

Mintshost to budżetowa usługa. Staramy się by jakość była jak najlepsza w stosunku do cen usług.

Problem pojawia się przede wszystkim gdy pojawia się duża rozbieżność pomiędzy oczekiwaniami klienta a tym co można zaoferować za tą cenę. Im ta rozbieżność wyższa (opinia powyżej) tym większe rozgoryczenie klienta. Niemniej dziękujemy za opinie, przeanalizujemy je i wyciągniemy wnioski.

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak można zamówić usługe administracyjną (wg. opisu płatna za godzine więc wykupiłem 2 godziny) opłacic ja a po tym uzyskać komunikat od supportu "my nie kofigurujemy nginx tylko apache... możemy Panu wgrać apache z modphp" ... ręce opadają...

To true story czy przekolorowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile się orientuję to w tej branży zakres realizowanych prac administracyjnych oraz wycenę uzgadnia się przed. Administracja zawsze określa możliwości oraz koszt (czas prac) oraz termin wykonania. Zawsze jest to ustalane indywidualnie (taka informacja jest widoczna przed zamawianiem tej usługi).

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki

O ile się orientuję to w tej branży zakres realizowanych prac administracyjnych oraz wycenę uzgadnia się przed. Administracja zawsze określa możliwości oraz koszt (czas prac) oraz termin wykonania. Zawsze jest to ustalane indywidualnie (taka informacja jest widoczna przed zamawianiem tej usługi).

 

Bardzo ciekawe ,że wie Pan lepiej ode mnie jak wyglądała moja sytuacja...

Było to dokładnie w zeszłym roku (październik/listopad) przy moich problemach z konfiguracją jednego z pierwszych VPSów które zamówiłem w mintshost więc zadzwoniłem do supportu. Miałem przyjemnośc rozmawiać z panem Michałem Korolem (przepraszam jak źle napisałem nazwisko), udzieliłem wszystkie informacje na temat "objawów" jakie występują na moim serwerze, oczywiście informując ,że korzystam z nginx'a - zostałem poproszony o zgłoszenie ticketa i zrobienie zamówienia dot usług administracyjnych. No a na samym końcu jak już pisałem otrzymałem informacje ,że zaszła pomyłka i nie pomogą mi w konfiguracji / optymalizacji nginx'a bo sie tym nie zajmują - jedyna opcja to ,że zostanie zainstalowany apache.

 

Odnośnie tłumaczen ,że to nisko budżetowy hosting i powinienem się z tym liczyć - zaprzeczacie swoim zdaniom ! ..... jeśli ludzie z mintshost sami stwierdzają ,że są niskobudżetową usługą to dlaczego nie informujecie o tym klientów ?! wprowadzacie ich w duży błąd swoimi deklaracjami... a tymbardziej okłamując ich na temat backupów i SLA... wasze opisy na stronie przedstawiają was jako super firme (własne DC, 6 niezależnych dostawców łącza internetu, pasmo 200mbps, niezaleźne zasilanie, dostępność 99,9% itp. etc. ) - to własnie dlatego padł wybór na was. Wcześniej miałem usługi w home, kei, ovh - płaciłem dużo więcej i nie miałem z tym problemów ,że drogo .... jedynie nie byłem zadowolony z supportu bo na odpowiedź było można czekać do usra.... śmierci ... dodzwonic nie było się wcale łatwiej. Sugerując sie radami ,że lepiej wybrać mniejszą marke a nie monopiliste wybrałem własnie mintshost - mając nadzieje ,że w takich firmach klienci są traktowani bardziej indywidualnie a serwery lepiej "monitorowane" przez obsługe. Fakt jestem rozżalony ale nie przez jakość waszych usług do których się już przyzwyczaiłem ale ,ciągłym naciąganiem informacji o waszych niezawodnych, wydajnych i zoptymalizowanych serwerach. Mam nadzieje ,że ochronie chociaż kilka innych osób przez nabraniem się na waszą oferte.

 

Proszę też nie insynuować informacji ,że VPS był zabardzony obciążony lub niedopasowany do ruchu sklepu. No chyba ,że liczba 5 - 7 tysięcy użytkowników dziennie to naprawde dużo dla najmocniejszego VPS'a w waszej ofercie ? Tymbardziej ciekawe skoro obciązenie CPU na VPSie nie przekraczało nawet połowy a ram zajęty max 3GB na 8 w godzinach największego ruchu (tylko jeden prestashop na tym VPS'ie stał) .... z ciekawości zalogowałem się własnie teraz na niego (jeszcze przez jakis czas jest ważny) i sprawdziłem uptime....

10:06:37 up 2 days, 19:15, 1 user, load average: 0,51, 0,64, 0,73

 

W zeszłym tygodniu byłem zapewniany ,że pady nie będą miały już miejsca ... ale oczywiście mają... zaproponowano mi 3 miesiące abonamentu w gratisie... tylko po co mi on skoro przez te 3 miesiące usługa i tak prawdopodobnie będzie leżała co kilka dni !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

jeśli ludzie z mintshost sami stwierdzają ,że są niskobudżetową usługą to dlaczego nie informujecie o tym klientów ?! wprowadzacie ich w duży błąd swoimi deklaracjami..

 

 

 

Przecież to wynika z cen usług, nie trzeba nic więcej pisać. Usługa niskobudżetowa oznacza niską cenę. Co tu można więcej powiedzieć... i jak wytłumaczyć dobitniej...

 

Przesiadłeś się z mercedesa do fiata (kei -> mints) i teraz masz wielki żal że to jakość inna. Że nie jedzie tak szybko, że czasami się popsuje...

 

 

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm mam wrażenie, ze to co tutaj piszesz nijak ma się do tego co jest na stronie. Wchodzę na https://www.mintshost.pl/vps.php#full-comparison i co widzę przy każdym VPS? Darmowa kopia: co 24h, SLA 99,9%: jest, Pomoc techniczna każdego dnia przez cały rok, na banerze wielkie hasło - 200Mbit - a wyżej piszesz, że to usługa niskobudżetowa czyli taka z niską cenę i że jest wolna i się psuje. Twoje słowa niestety potwierdza regulamin tj. kopia we własnym zakresie i brak jakiegokolwiek SLA.

 

Więc zdecydujcie się albo jest to niskobudżetowe i wywalcie z oferty te piękne hasła, na które ludzie się łapią albo zapewnijcie to co wpiszecie w ofertę.

  • Upvote 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwera u nich nie mam, ale ze względu na obsługę nie polecam. Wysłałem ok południa wiadomość z prośbą o wycenę indywidualną - mają taki formularz na stronie. Następnego dnia od 10 rano do 12 próbowałem sie dodzwonić, żeby się spytać, czy będą w stanie na dziś tą wycenę zrobić. Po 2 godzinach udało mi się w końcu skontaktować z Panem, który powiedział że nie dostali żadnej prośby i że mam wysłać jeszcze raz. Wysłałem więc ok. 12:00 kolejną prośbę o wycenę ok. godz 15 chciałem zadzwonić, aby sie dowiedzieć, czy mail dotarł i czy wycena będzie dziś, czy po weekendzie. Do godziny 17 nikt telefonu nie odbierał, więc wszedłem na czat online z konsultantem. Konsultant (Pan Michał o którym ktoś już wspominał kilka postów wyżej) poinformował mnie, że nie przygotują dla mnie serwera indywidualnego. Gdy spytałem się z jakiego powodu, to dostałem odpowiedź "natarczywości wobec nas". byłem po prostu w szoku, nigdy nie spokałem się z takim traktowaniem klienta. Jezeli komuś trudno w to uwierzyć, screen poniżej.

post-35628-0-09690600-1436547168_thumb.png

Edytowano przez live4net (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiesz to tak wszędzie, siksłisz też mnie zlał bo go męczyłem za ciągłe pady strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

I bardzo dobrze, skoro nie potraficie się zachowywać to niebawem wylądujecie na czarnych listach w większości firm :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ty chyba nie rozumiesz, strona ciągle padała na siksie, a on udawał że coś robi
nawet ściemniał że na jakiś dedykowany hosting, no może padało żadziej ale jednak nadal padało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Kori, to TY nie rozumiesz podstaw działania hostingu, są klienci, którzy mają DEDYKOWANĄ pomoc i priorytetem administracji jest najpierw pomóc im. Oczywiście nie można odkładać działań administracyjnych związanych z klientami z normalną pomocą jednakże zauważ, że są też kolejki zadań. Spamowałeś mimo to, iż informował Cię, że naprawi prawda?

Jeżeli tak to nie dziw się, że większość osób ma Cie za "debila" na tym forum i nie chcą Ci pomagać bo znany jesteś ze spamu i z wypowiedzi o tym jakie to firmy nie są złe bo Ty żądasz szybkiej pomocy. Byłoby to ok, gdyby nie fakt spamu potwierdzony przez samego Ciebie i właścicieli innych firm, w tym mintshost.

Weź to sobie w końcu do serca albo odetnij się od internetu bo niestety robisz z siebie coraz większego głąba zamiast być szanowanym na tym forum.
Nie pozdrawiam.

Czekałem na odpowiedni moment aby to powiedzieć. W interesie wielu firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klienci od VPSów za pińć złoty wymagający dedykowanej administracji i SLA 99,99 to już klasyk, ale nie rozumiem w zasadzie dwóch kwestii w tej całej dyskusji

 

1. Skoro deklarujecie się w ofercie, że robicie kopię zapasową co 24h to rozumiem, że ta kopia sprzed 24h jest dostępna klientowi. Kij ma zawsze dwa końce, ale skoro klient insynuuje, że w 2/3 przypadkach kopii nie uzyskał to albo firma ma głęboko gdzieś to co proponuje w ofercie, albo klient za dużo wypił tego dnia i zmyśla urojone historie. Zapewne jest to pierwsza opcja więc może warto albo te kopie robić, albo jednak wyrzucić mylące zapewnienia z oferty? Bardzo ładnie opisał to Regdos, skoro sprzedajecie jak to tgx ujął "fiata", to czemu reklamujecie go jako mercedesa? Wprowadzacie swoich własnych potencjalnych klientów w błąd, a potem się dziwicie, że narzekają na nie wywiązywanie się z przedstawionej im oferty?

 

2. Jak to jest możliwe, że w całej firmie nie ma ani jednego administratora, który jakkolwiek zna nginxa? Tu już nawet nie chodzi o dedykowaną administrację, a o jakiekolwiek pojęcie o własnej branży. Pewnie, nic mi do tego kto tam pracuje i jaka strategia panuje w firmie, po prostu jako osoba trzecia jestem ogromnie rozbawiony i zażenowany tym, że klienci są ograniczeni do tego co zna "support" :D. Boje się spytać co by się stało jakby macierz dyskowa padła, a okazałoby się, że admina od macierzy jeszcze nie ma :D.

Edytowano przez Archi (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2. Jak to jest możliwe, że w całej firmie nie ma ani jednego administratora, który jakkolwiek zna nginxa? Tu już nawet nie chodzi o dedykowaną administrację, a o jakiekolwiek pojęcie o własnej branży. Pewnie, nic mi do tego kto tam pracuje i jaka strategia panuje w firmie, po prostu jako osoba trzecia jestem ogromnie rozbawiony i zażenowany tym, że klienci są ograniczeni do tego co zna "support" :D. Boje się spytać co by się stało jakby macierz dyskowa padła, a okazałoby się, że admina od macierzy jeszcze nie ma :D.

 

 

Jest to możliwe jeśli opierasz opinie jednej osoby jako pełny obraz całej firmy.

 

Obsługujemy kilkaset serwerów dedykowanych i ponad 55k domen ( ostatnio skoczyliśmy na 6 pozycje w polsce) więc nie ma możliwości by w firmie nie było dostepnej osoby która sie specjalizuje w jakiejś dziedzinie ( łącza/hard/soft itp) i potrafi szybko przywrócić działanie po wystąpieniu usterki.

 

Co do tej opinii - nie odniose sie do niej bo nie znam sprawy, zresztą nie dyskutuje o takich sprawach na publicznym forum bo ze wszystkim idzie sie dogadać i zrobić, ale via ticket/mail/ a nie wht.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jest to możliwe jeśli opierasz opinie jednej osoby jako pełny obraz całej firmy.

 

Obsługujemy kilkaset serwerów dedykowanych i ponad 55k domen ( ostatnio skoczyliśmy na 6 pozycje w polsce) więc nie ma możliwości by w firmie nie było dostepnej osoby która sie specjalizuje w jakiejś dziedzinie ( łącza/hard/soft itp) i potrafi szybko przywrócić działanie po wystąpieniu usterki.

 

Co do tej opinii - nie odniose sie do niej bo nie znam sprawy, zresztą nie dyskutuje o takich sprawach na publicznym forum bo ze wszystkim idzie sie dogadać i zrobić, ale via ticket/mail/ a nie wht.

 

Nie, w żadnym wypadku nie opieram swojej opinii o jakiejkolwiek firmie na wypowiedzi jednej osoby. Odnoszę się tutaj do konkretnej sytuacji, która miała miejsce i staram się odpowiedzieć sobie na wewnętrzne pytanie "jak to możliwe".

 

I spodziewałem się raczej wypowiedzi kogoś kto zna sprawę, a najlepiej osoby która odpowiedziała na danego ticketa, a nie generycznej defensywy, którą może wygłosić każdy pracownik w firmie :).

 

(I nie zrozum mnie źle, nic do firmy nie mam bo jak już wspomniałem jestem osobą trzecią, której sprawa nie dotyczy, po prostu jestem ciekawy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej płaczą ci co płacą najmniej ...

 

ja płace 36 zł bo i za vps i za licencje directadmina i mi jakoś to dobrze chodzi mimo iz niektórzy tutaj piszą ze mintshost pada co 2-3 dni .. dziwne bo mój ts3 ma uptime 13 dni .. wiec co 2-3 dni mints nie pada ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Najwięcej płaczą ci co płacą najmniej ...

 

ja płace 36 zł bo i za vps i za licencje directadmina i mi jakoś to dobrze chodzi mimo iz niektórzy tutaj piszą ze mintshost pada co 2-3 dni .. dziwne bo mój ts3 ma uptime 13 dni .. wiec co 2-3 dni mints nie pada ...

Co innego uptime a co innego dostęp do internetu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klient nie płaci za Mints'a, tylko za usługi w Mints, więc to one powinny mieć stały dostęp do internetu : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×