Skocz do zawartości
RafoX

globalnetwork opinie

Polecane posty

Gość Pokuć

 

A co to ma do rzeczy?

Dużo, bo to w Twoim interesie jest robienie kopii zapasowych plików, bazy, maili czy czego tam innego. Nie masz kopii, masz problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

A gdzie masz własną kopię z chociażby ostatniego tygodnia?

 

1296502335_by_MasterOffDisaster_600.jpg

 

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawalił usługodawca.

Cała sytuacja jest winą globalnetwork.pl za co zresztą przeprosili.

Nie interesuje mnie hosting który nie jest w stanie przywrócić mi kopii aktualnego stanu [24 h] i jest to ten element który czyni usługę hostingową sensowną.

Dlatego też dłużej z usług tej firmy korzystać nie będę ale sprawa została wyjaśniona i rozstajemy się w zgodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety wykonanie kopii zapasowej kosztuje i to nie mało, im częściej jest wykonywana dla konta tym w zasadzie drożej.

Nie możesz mieć pretensji do firmy, bo jakby nie było Twoja kopia została przywrócona i nie ma znaczenia, czy jest to kopia sprzed tygodnia.

 

Chcesz kopii zapasowej co 24 godziny, ba nawet 3 kopie zapasowe to są takie firmy na rynku, niestety to kosztuje i za darmo nikt Ci takiego wypasu nie da. Tak wiec nie oczekuj cudów za 50 złotych na rok.

 

To klient wybiera usługę na jaką go stać i problem w tym, że zawsze szuka jak najtaniej, nie sprawdzi przed zakupem co dostaje, wystarczy mu info o panelu, ilości miejsca na dysku i transferu, no i jeszcze wszystko unlimited za przysłowiową złotówkę.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może dla ciebie to nie ma znaczenia że jest to kopia sprzed tygodnia ale dla mnie ma znaczenie. W ten sposób utraciłem część informacji.

Nie traciłem danych korzystając z usług bezpłatnych a utraciłem płacąc za usługę. W tym wypadku można powiedzieć że taniej było lepiej.

Edytowano przez zapytanie (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

No to kurcze było robić kopie zapasowe we własnym zakresie codziennie a nie teraz chodzisz po forach i płaczesz. Dane były bardzo ważne dla Ciebie? Nie robiłeś kopii zapasowych? TO TERAZ CIERP !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że bliższy płaczu jesteś ty.

Powtórzę raz jeszcze - nawaliła firma globalnetwork.pl.

Zdaje się że zapominacie o tym najważniejszym fakcie.

Ten temat mówi o opiniach o tej firmie i nie wystawiam im wysokiej noty za obsługę i techniczny nadzór nad serwerami. Zostały popełnione przez nich błędy które nie powinny mieć miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może dla ciebie to nie ma znaczenia że jest to kopia sprzed tygodnia ale dla mnie ma znaczenie. W ten sposób utraciłem część informacji.

 

Ma znaczenie, dlatego wykonujemy 3 kopie zapasowe dla naszych klientów, ale to nie zwalnia naszych klientów od wykonywania swojej kopii zapasowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

 

Myślę że bliższy płaczu jesteś ty.

Nie. Moi użytkownicy są zobowiązani do robienia kopii zapasowych we własnym zakresie, dodatkowo sam raz w miesiącu robię kopie via FTP i baz wszystkich serwisów. Dlaczego tak "często"? Tematyka serwisów jest taka a nie inna i nic się nie stanie jak jeden czy dwa newsy trzeba będzie jeszcze raz przepisać. Użytkownicy są tego świadomi i wiedzą że jak chcą nie mieć żadnych strat to niech robią kopie po każdej aktualizacji strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Nie. Moi użytkownicy są zobowiązani do robienia kopii zapasowych we własnym zakresie, dodatkowo sam raz w miesiącu robię kopie via FTP i baz wszystkich serwisów. Dlaczego tak "często"? Tematyka serwisów jest taka a nie inna i nic się nie stanie jak jeden czy dwa newsy trzeba będzie jeszcze raz przepisać. Użytkownicy są tego świadomi i wiedzą że jak chcą nie mieć żadnych strat to niech robią kopie po każdej aktualizacji strony.

 

Zawsze można doliczyć za "usługę dodatkową" parę $$ i robić backup częściej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Tak, tyle że ja nie prowadzę hostingu jako takiego. Parę stron dla znajomych. Całość na zasadzie wspólnej zrzutki - jak będę wołał za dużo to pójdą do firmy która da im dużo, tanio i bez limitów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może dla ciebie to nie ma znaczenia że jest to kopia sprzed tygodnia ale dla mnie ma znaczenie. W ten sposób utraciłem część informacji.

Nie traciłem danych korzystając z usług bezpłatnych a utraciłem płacąc za usługę. W tym wypadku można powiedzieć że taniej było lepiej.

 

Firma przywróciła Ci kopię jaką dysponowała, czyli ta z przed 5 dni. Gdyby dane które utraciłeś były by dla Ciebie tak ważne robił byś kopie we własnym zakresie, ewentualnie byś korzystał z oferty gdzie masz za odpowiednią ilość $$ robioną 3 razy na dzień kopie.

 

Nie ma znaczenia kto zawinił, bo nie ma niezawodnego sprzętu, każdemu zdarzają się awarie. Ma natomiast znaczenie to jak Ty podchodzisz do spraw zabezpieczenia swoich cennych danych. A po tym co piszesz to wychodzi że lejesz na to szerokim strumieniem.

Edytowano przez robson345 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×