Skocz do zawartości
Arkadiusz N

[dyskusje] Glowanet.pl

Polecane posty

operatora, zatem wątpiliśmy że na dobre słowo lub ładne oczy włączą serwer.

 

 

Nie na ładne oczy a za 125 euro naliczone za ponowną aktywację i zapłacenie zaległych wpłat , paypal w dzisiejszych czasach ułatwia przelewanie środków ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że globalnetwork doskonale wie co robi, więc klienci mają szczęście w nieszczęściu. A w kolejce są pewnie dziesiątki jeśli nie setki kont, których właściciele domagają się uruchomienia usług ;)

 

@up

Tylko to są zawsze jakieś pieniądze, które się zmarnują bo dane przenoszone są pewnie na nowe infrastruktury. Może np. za reaktywację serwera zażądano opłaty aktywacyjnej oraz wpłaty z góry za pół roku, rok albo więcej? Ci z klientów, którzy nie wytrzymali by jeszcze paru 2-3 dni przenoszenia danych prawdopodobnie i tak by odeszli pomimo kłopotliwej sytuacji i zmiany providera ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Wszystko przenoszone jest na nową infrastrukturę w ATM, na nowe serwery DELL.

Obecnie już ponad 90% kont jest przywróconych, pozostałe 10% jest w trakcie operacji importowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko to są zawsze jakieś pieniądze, które się zmarnują bo dane przenoszone są pewnie na nowe infrastruktury.

 

No wiem to takie polskie myślenie, nie zapłacę im (Leaseweb) bo skoro mam dostęp do darmowych kopii to po co spłacać długi...

 

Czy kasa się zmarnuje? Teraz nie bo leaseweb jej nie dostało, ciekawe czy będą "ścigać" starego właściciela czy nowy przejmując wszelkie zobowiązania marki przejął też długi - z tego co widać po kilku dniach przywracania z backupu to chyba nie.

 

To że Głowa jest pozbawiony etyki to już widzieliśmy, teraz kolej na nowego właściciela...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W całym procesie przejęcia kluczowym elementem są klienci i ich dane wraz z usługami.

Lepiej jest aby klienci przemęczyli się 2-3 dni i mieli usługi odpowiedniej jakości, niż aby uruchomić serwer z problemami i przez wiele dni przenosić konta klientów a usługi nadal i tak by ciągle padały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W całym procesie przejęcia kluczowym elementem są klienci i ich dane wraz z usługami.

 

Nie ulega wątpliwości, że klienci są najważniejsi bo to przecież kasa..

 

A jak z pytaniem, które zadałem, zobowiązaniami * Firma nie uzyskała akceptacji WHT *? Bo o ile wiem, nie można sprzedać samych klientów - jest to niezgodne z prawem, można co najwyżej sprzedać "zorganizowane przedsiębiorstwo", co oznacza też zobowiązania w stosunku do kontrahentów tego przedsiębiorstwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TGX, nie uważasz, że wchodzisz już w zagadnienia poufne dla firmy która przejęła klientów?

Oczekujesz odpowiedzi na publicznym forum w tak delikatnej sprawie?

 

Takich rzeczy jak umowy partnerskie nie pokazuje się na publicznych forach, nie wiesz na jakiej zasadzie zostali przejęci klienci i zostaw do już danej firmie. Firma z pewnością dołoży wszelkich starań, aby wszystko było jak należy.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zdejmijcie w końcu tego bana z nazwy firmy, bo czytanie postów z tym auto-cenzorem wygląda kiepsko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tgx, nie siej zamętu, wierzyciel wcale nie musi zgadzać się aby długi dłużnika przejął ktoś inny, bez względu na to jaką umowę sobie podpiszą,

tu nie było osobowości prawnej, tylko zwykła osoba fizyczna.

Edytowano przez Edart (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klienci to nie jest tylko kasa, z takim podejściem nikt daleko nie zajdzie.

Jeżeli chodzi o przejęcie i jego warunki to jest to tajemnica handlowa.

Natomiast tak jak Pan napisał zakup klientów nie jest zgodny z prawem i tak NIE jest zrobione.

Pozostanie klientów na naszej infrastrukturze jest dobrowolne i przywracamy dane klientów w kooperacji z nimi.

 

Mail w sprawie zdjęcia bana został wysłany. Dziękujemy za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wiem to takie polskie myślenie, nie zapłacę im (Leaseweb) bo skoro mam dostęp do darmowych kopii to po co spłacać długi...

 

Czy są to długi czy po prostu nie przedłużone usługi oraz według jakich umów funkcjonują to już raczej nie nasza sprawa a jest dużo możliwości, których nie bierzesz pod uwagę. Nie wiemy również czy w ogóle jest jakakolwiek wierzytelność z tego tytułu oraz na kim ona ewentualnie ciąży i to też jest sprawa między glową a globalnet.

 

Poza tym to nie jest też do końca takie "polskie myślenie" bo ja też nie jestem fanem oszczędzania i oszukiwania. Natomiast nie wiemy o jakich kwotach tu rozmawiamy więc raczej nie ma za bardzo po co wyciągać jakichkolwiek wniosków. Są granice opłacalności pewnych rzeczy i może właśnie w tym przypadku została ona przekroczona. Przerwa w prawdopodobnie i tak czekałaby klientów a lepiej jedna niż dwie w krótkich odstępach czasu. Przynajmniej takie jest moje zdanie.

Edytowano przez Inferno (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poza tym to nie jest też do końca takie "polskie myślenie" bo ja też nie jestem fanem oszczędzania i oszukiwania. Natomiast nie wiemy o jakich kwotach tu rozmawiamy więc raczej nie ma za bardzo po co wyciągać jakichkolwiek wniosków.

 

Inaczej, Ty nie wiesz nie znaczy że nikt nie wie ;)

 

Nie ma co ciągnąć widać jak było, klienci też wyrazili zgodę, co prawda mogli albo to albo czekać nie wiadomo ile na kopie ale to już nie moja działka...

 

Odpalenie starego serwera byłoby ryzykowne bo zaraz kopie poszły by do klientów i podejrzewam że na statku zostałby tylko kapitan a nie o to chodzi

 

Tak czy inaczej klient nie powinien dowiadywać się ostatni o tym, że jego dane ma już ktoś inny...

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widze ze byłem jedną z wielu osób która wysłała pytanie do Adama odnośnie tej firmy - 3 znajomych tez sie pytało,więc zainteresowanie było ;)

 

Kazdy kto umie liczyć obliczy mniej więcej sobie koszt serwera który utrzymuje wszystkich klientów w nie tak małej firmie + do tego jeszcze doda opłaty aktywacyjne i zaległości no i wyjdzie ladna sumka - więc w sumie zrozumiałe ze firma ktora kupiła poszła po kosztach i zamiast bulić za serwer w NL wolało kilka dni przywracać dane "w trosce o klientów" ;)

 

Do globalnetwork mam pytanie za 100 punktów:

 

 

Poza tym i tak byłaby konieczna migracja kont, ponieważ serwer nie był odpowiednio zarządzany.

1) Nie można było odnowć serwera i przenosić pokolei klientów?

Wtedy przerwa byłaby kilka minut czy nawet godzin, a nie kilka dni

 

2) Skąd wiecie że serwer nie byl odpowiednio zarządzany skoro był zablokowany?

Szklana kula? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie debianos, już odpowiadamy:

 

1) Ponieważ serwer miał problemy z między innymi bazami danych to przenoszenie kont na spokojnie wiązałoby się z tym, że np. przez dwa tygodnie klientom usługi by raz działały raz nie - na to nie mogliśmy pozwolić. Sumarycznie przerwa byłaby dłuższa.

 

2) Informacje o problemach z serwerem uzyskaliśmy od Pana Adama.

 

Odnośnie pójścia po kosztach. To jest to akurat zupełnie nieprawda. W dniu podpisania umowy wieczorem, w przeciągu raptem 2 godzin, zorganizowaliśmy i przygotowaliśmy serwer DELL R510 z dyskami 2TB SAS. Zatem w porównaniu do odpalenia starego serwera jest to zupełnie nieporównywalny koszt.

Edytowano przez globalnetwork.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mhm, zdziwiłem się jak to zobaczyłem :)

 

Pytanie może powinno być skierowane na maila, a co z domenami zakupionymi w * Firma nie uzyskała akceptacji WHT * ?

Mam tam zakupioną domenę na firmę i co dalej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Domeny były przez pośrednika, w whois sprawdź sobie nazwę, bo zapomniałem, i bez problemu dają kod Authinfo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne było to HRD

Było to ConsultingService, napisałem do nich.

Teraz udowodnianie że domena należała do "MNIE" .

 

 

Życzę globalnetwork powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co z licencjami DA kupionymi od głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do całej tej sytuacji mam mieszane uczucia, na miejscu klientów uciekałbym jak najdalej.

Od czego? Od nowego providera, który praktycznie uratował pieniądze klientów, którzy np. dopiero co wykupili usługę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem z tego co było na FB część domen była rejestrowana nie w hrd ale w premium.pl a do domeny czasami miały abonenta Głowa a nie klient końcowy i to są dopiero jaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to wtedy jaja,

Dexieco, consulting service = hrd,

więc przypomnij sobie jaki adres mailowy podałeś przy rejestracji i jesteś w domku,

załóż sobie konto u jakiegoś ich partnera i zrób transfer wewnętrzny.

Edytowano przez Edart (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Co do całej tej sytuacji mam mieszane uczucia, na miejscu klientów uciekałbym jak najdalej.

 

Może jakiś dowód na to? Wogóle takie posty bez sensu, oczerniające firmę w któren zapewne nawet nie miałeś usługi mogą trafić tylko do kosza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy napisać maila z adresu w którym rejestrowałeś się w * Firma nie uzyskała akceptacji WHT * z nazwą domeny i prośbą o kod.

 

Co do domen: to od jakiegoś roku brali kasę i nie przedłużali czasem nawet tych domen. Sam mam taką moją domenę z ponownej rejestracji, która kosztowała mnie widocznie 60 zł :) Ludzie skarzyli się na fb, ale wycinali wszystko i nie robili nawet mailingu o problemach.

Raz nawet zarejestrowałem domenę, wróciłem do niej po pół roku i okazało się że jej nie ma.

 

Całość działała jednak dobrze i powinni poprostu znaleźć sobie pracę na etat przy samej administracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×