Skocz do zawartości
kajtek

Netdc.pl padł

Polecane posty

Netdc.pl chyba znów leży, albo raczej łącza od multi bo od kilku min nie mogę się połaczyć.

 

edit: Żeby potem nie było to dzwoniłem, ale po sekretarce usłuszałem "Abonent ma wyłączony telefon lub znajduje się poza zasięgiem"

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Microsoft Windows [version 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Tous droits réservés.

C:\Users\Mateusz>ping netdc.pl
La requete Ping n'a pas pu trouver l'hôte netdc.pl. Vérifiez le nom et essayez a
nouveau.

C:\Users\Mateusz>ping kajtek.info
La requete Ping n'a pas pu trouver l'hôte kajtek.info. Vérifiez le nom et essaye
z a nouveau.

C:\Users\Mateusz>


Potwierdzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dew

Witajcie,

 

Pozwolę sobie napisać w tym temacie. Czy może ktoś z użytkowników posiada w Netdc VPS'a i zauważył jakieś problemy? (sprzęt, łącze) gdyż po tym większym padzie sieci mój VPS kilkadziesiąt razy dziennie "znika" z sieci na 1-5 minut. Co uniemożliwia nawet wgranie czegokolwiek przez ftp... (potwierdzają to monitoringi które zaprzęgłem do pracy).

 

Oczywiście chciałem napisać do BOK'u tejże firmy ale w trakcie zatwierdzania moich wypocin padła strona, a dokładnie moim oczom pojawił się komunikat o jej niedostępności...

 

T.

Edytowano przez Dew (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jest usterka switcha który obsługuje VPS i WWW obecnie jest przygotowywany nowy, mógł Pan po prostu odświeżyć stronę i wysłać zgłoszenie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cały czas coś pada, a ciekawe czy dostaniemy za do jakąś rekompensate. Bo już mam plany przejście do innej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co pada ? Nic nam o tym nie wiadomo obecnie tak więc wróżyć nie umiemy, jak coś nie działa to zapraszam do BOK.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cały czas coś pada, a ciekawe czy dostaniemy za do jakąś rekompensate. Bo już mam plany przejście do innej firmy.

Co pada ? Nic nam o tym nie wiadomo obecnie tak więc wróżyć nie umiemy, jak coś nie działa to zapraszam do BOK.

 

Pozdrawiam

 

Jak czytam te wszystkie posty to powoli zaczynam współczuć netdc... Ludzie ogarnijcie się ! WHT to nie autoryzowany support netdc, od tego jest telefon, adres e-mail aby poinformować pracownikuów a nie obrabiać im D na forum. Pracownicy NetDC to również ludzie a nie wróżki które potrafią przewidzieć co się stanie bądź co się dzieje, jeśli coś nie działa to poinformujcie ich a gwarantuje że zostanie to naprawionę...

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarejestrowałem się na SiteUptime 15.10 i tego dnia dodałem moją stronę do serwisu, 01.11 przedł do mnie mail z raportem:

Downtime: 2 hrs, 30 mins

Uptime: 99.42%

 

Kiedy mają być te nowe lepsze łącza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Zarejestrowałem się na SiteUptime 15.10 i tego dnia dodałem moją stronę do serwisu, 01.11 przedł do mnie mail z raportem:

Downtime: 2 hrs, 30 mins

Uptime: 99.42%

 

Kiedy mają być te nowe lepsze łącza?

 

SiteUptime sprawdza co 30-60 minut także czy te 2h30m są dokładne to już sam sobie odpowiedz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakich awarii ? Przecież to brzeg naszej sieci jakby padło łącze albo zasilanie to widać to na routerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale klient pisze o swojej usłudze że miała down a nie że router miał down ;)

 

awaria klienta != awaria całego netdc

 

i odwrotnie

 

działanie routera != działanie usług klienta

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć
C:\Users\Lizak>tracert netdc.pl
Śledzenie trasy do netdc.pl [89.231.6.66]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:
 1	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.
 2	 5 ms	 7 ms	 7 ms  89-75-16-161.infra.chello.pl [89.75.16.161]
 3	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.
 4    20 ms    11 ms    10 ms  84.116.136.142
 5    20 ms    19 ms    29 ms  pni-pl-waw05a-as1299-telia.aorta.net [213.46.178
.50]
 6    15 ms    14 ms    13 ms  war-b2-link.telia.net [80.91.253.233]
 7	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.
 8	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.
 9    12 ms    23 ms    10 ms  host-89-228-40-150.warszawa.mm.pl [89.228.4.150]
10    22 ms    23 ms    21 ms  host-89-228-40-62.warszawa.mm.pl [89.228.4.62]
11	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.
12    20 ms    20 ms    22 ms  mail.netdc.pl [89.231.6.66]
Śledzenie zakończone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem dotyczą usług jakiego typu hosting www/vps czy dedyk bo interesuje mnie VPS u nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem dotyczą usług jakiego typu hosting www/vps czy dedyk bo interesuje mnie VPS u nich

 

Zgodnie z trasa powyżej to żadnych, problem jest po stronie klienta, stąd takie pingi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Przecież ewidentnie widać że na pierwszym hopie ma ponad 200 a na ostatnim ponad 700, więc netdc tutaj nic nie ma do tego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×