Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nvu

Program do księgowości 2 lokalizacje

Polecane posty

Poszukuję programu do obsługi księgowości, magazynu, ogólnie zależy mi na rozbudowanym kombajnie, żeby potem nie było, że czegoś nie ma.

Są 2 oddziały, oddalone od siebie 130km, program musi mieć obsługę bazy na zewnętrznym serwerze z której będą korzystały owe lokalizacje.

 

Mamy też sklep oparty na selly.pl, który jest zintegrowany z WF mag i Subiekt GT i w sumie nad nimi też się zastanawiam.

Jednak tutaj, na integracji ze sklepem nie zależy mi tak bardzo jak na stabilności, i poprawnego działania z zewnętrzną bazą danych.

 

Cena w miare zdrowego rozsądku, w dobrym stosunku do jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przekonuje mnie jakoś, za subiektem mocno stanąłęm bo wygląda wszystko profesionalnie. Korzysta ktoś z tego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Subiekt - dupy nie urywa, ale ujdzie ;) Od strony administratora nie miałem większych problemów z nim - zwykle pomagał restart serwera na wszystkie problemy :D

 

U mnie w szkole nawet zaczęli uczyć klasy ekonomiczne Subiekta GT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebię wątek, ale może komuś się przyda: www.iluo.pl. Spełnia założenia z pytania. Poza tym potrafi działać niezależnie (w chwil utraty połączenia pomiędzy odziałami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja zaproponuję Optimę lub XLa.

Wszystko dostępne w różnych modelach:

- od stacjonarnych (instalowanych we własnej infrastrukturze)

- trzymane na wynajmowanych serwerach (na przykład u nas)

- po współdzielone środowisko Comarchu (iOptima, iXL)

 

Tyle, że polecić jakiegokolwiek programu w zasadzie się nie da bez poznania konkretnych wymagań. Trzeba się spotkać, porozmawiać o potrzebach i celach, ocenić kompetencje firmy wdrażającej i utrzymującej później ten system, skonfrontować to z budżetem i potencjalnymi korzyściami i na tej podstawie zdecydować... Temat rzeka. Na forum decyzji się nie podejmie, a już na pewno mała szansa, że będzie trafiona.

 

Więc w zasadzie jedyne co mogę polecić to 4 linki:

Jak wybrać system ERP

Jak wybrać program magazynowy dla małej firmy

Po co wdrożyć EPR

Co należy uwzględnić wybierając CRM

Edytowano przez VPS365.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×