Skocz do zawartości

Polecane posty

I po co te złośliwości? Akurat z płatnościami nie mamy żadnych problemów. Po prostu zawiodła automatyka, która podczas planowanych prac energetycznych miała nas przełączyć (i wielokrotnie wcześniej - działała w podobnych sytuacjach bez zarzutu) na zapasowe źródło zasilania. Wcześniej, kiedy to się działo - nikt nie odczuwał żadnych skutków prac. Tym razem po prostu urządzenie zawiodło.

 

Awarie techniczne zdarzają się w każdym systemie - nie jesteśmy w nich dumni i przykro nam, że do tego doszło, natomiast przyczyną była wyłącznie awaria automatyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszyłem się jednak krótko. Awaria baz danych, która została usunięta (po awarii prądu) okazał się przywróceniem baz sql z jakiegoś poprzedniego okresu. Informatyk ktory od rana pracował dopiero dzisiaj odkrył, że pliki są wczorajsze a bazy przedwczorajsze. Domyślam się, ze support postawił bazy przywracająć uszkodzone pliki. Domyslam się, ponieważ nie ma systemu zgłoszeń w NetDC (gdzie jestem) i nigdy tam nie działał, a w BH też nie ma (może ktoś znajdzie, ja nie widze nawet po zalogowaniu się w Panelu BH i w NetDC). Po zgłoszeniu awarii dostałem tylko informację z bok@netdc.pl:

"Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. To jest automatyczna odpowiedź potwierdzającą otrzymanie zgłoszenia. Nasz zespół zajmie się sprawą jak najszybciej. Podczas odpowiedzi prosimy o zachowanie numeru zgłoszenia w temacie wiadomości.

ID zgłoszenia: GUH-275-72585
Subject: (no subject)

Pozdrawiamy"

 

i nie ma jak ciągnąć tematu dalej - nie ma kanału i nie ma z kim. Rozumiem, że awaria, ale brak komunikacji z Klientem? Wysługiwanie się WHT jest jedynym rozwiążaniem, ale przyznacie że niepoważnym z punktu widzenia obsługi klienta.

Mam kolejny problem - odmontował się dysk (taka awaria, takie skutki, jeszcze nic nie robiłem!) system quota leży. Piszę tu, bo nie mam już siły kopać się z koniem. Po 3 latach wspólpracy nie mam mozliwości skontaktować się z supportem? (telefon oczywiscie milczy). Wiecie gdzie jestem? W czarnej d....

Po prostu sami jesteśmy sobie winni za podejmowanie takich decyzji jak współpraca z hostingiem, który nie potrafił przez 2 lata zreperować swojego systemu zgłoszeń. To powinno już być powodem odejścia. Po prostu dzisiaj już nie mam siły na słuchanie od Klientów, co jest położone nie mając możliwości wspólpracy z moim usługodawcą..... to jest koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu wyżej. W NetDC, BH, MH i zapewne innych markach należących do H88 S.A. (czyt. z tym podobnym do siebie szablonem), teraz wygląda to mniej więcej tak (z tego co zauważyłem):

- wysyłasz zgłoszenie przez formularz kontaktu na stronie (zintegrowany po API z ticketami)

- dostajesz potwierdzenie wysłania ticketa na maila

- dalsza korespondencja odbywa się mailowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję, tak, tyle to wiem. Doprecyzuję: dostaję potwierdzenie z automatu i nie otrzymuję odpowiedzi. Wysyłam kolejne zgłoszenie na bok@netdc.pl i nie dostaję żadnej odpowiedzi. I dalej już nie wysyłam kolejnych emaili na to konto uznając, że poza automatem nikt tego nie weryfikował. A ponieważ mam do zgłoszenia kolejną awarię, którą może usunąć administrator, to ja się pytam - jaką metodą to zgłosić: email - takie pisanie, możę coś się kiedyś wydarzy

telefon - milczy

WHT - działa, mozna tu pisać posty

FB - nie mam konta, więc nie am jak napisać u nich na stronie, zresztą FB jest tak samo dobry jak Twitter, Pinterest czy Forum dla Blondynek.

 

Napiszę sobie jeszcze maila (nawet kilka), przecież nie będę spamował WHT. To tyle. pozdrawiam,

 

PS. Teraz widzę, że jest formularz kontaktowy z głównej strony, a nie widziałem go dzisiaj (czy był?) Ten formularz jest spięty z systemem ticketów, czyli teoretycznie wszystko powinno być dobrze, jesli skorzysta się od razu z formularza.

Edytowano przez jacekk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piszę tutaj bo to chyba jedyna możliwa forma kontaktu z BH. Na telefonie wisiałem dzisiaj 2 godziny bez szans na połączenie.

 

Po awarii "naprawiono" serwer, zaczęły działać storny i docierać maile. Na tym możemy skończyć.

 

Serwer działa jak ruski czołg, zalogowanie do jakiegokolwiek panelu adminam sklepu trwa ponad 60 sek. Serwer dedykowany, gdzie przed awarią wszystko działało bez zarzutu.

 

Druga sprawa, nie docierają żadne maile, zapchana kolejka email od ponad 20 godzin.

 

Pisałem dwa zgłoszenia, sprawa zamieciona pod dywan! Zróbcie z tym coś w końcu, wczoraj przez waszą awarię musiałem tłumaczyć się setce osób, dzisiaj podobnie.

 

Edytowano przez properart (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up - problem został rozwiązany. Czas oczekiwania niestety obecnie jest wydłużony stąd zwłoka w odpowiedzi

 

Ze względu bezpieczeństwa wyedytuj posta i usuń ID zgłoszenia.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie po awarii była wczytana kopia baz danych, ale po sprawdzeniu wszystkich domen nie działają mi 2 strony. W jednej bazie wczytało się tylko kilka tabel, u drugiego użytkownika brakuje całej bazy. Sprawa pilna. Komu mogę przesłać więcej informacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyślij mi proszę nr ticketa na priv, sprawdzę co jest i dlaczego nie dostałeś jeszcze pomocy z BOK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wymagajcie proszę, że tu ktoś będzie publicznie odpisywał na tickety. To nie jest dział pomocy.

 

W takich sytuacjach służę pomocą na priv, ale nie mamy w zwyczaju opisywać publicznie z czym klient miał problem i dlaczego.

 

Dział nazywa się "host is down" i prosiłbym o trzymanie się tego tematu.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie zostali z uszkodzonymi stronami. Przecież nas też atakują klienci. Proszę się postawić w roli klienta, któremu zniknęły wszystkie produkty na sklepie. Dodzwonić się do Was nie można, wczytali mi Państwo ponownie uszkodzoną bazę, dostałem maila, że problem rozwiązany, a nadal jest problem i dalej zero kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ludzie zostali z uszkodzonymi stronami. Przecież nas też atakują klienci. Proszę się postawić w roli klienta, któremu zniknęły wszystkie produkty na sklepie. Dodzwonić się do Was nie można, wczytali mi Państwo ponownie uszkodzoną bazę, dostałem maila, że problem rozwiązany, a nadal jest problem i dalej zero kontaktu.

 

Nie zapewniłeś swoim klientom backupu? Sam mam swoich klientów gdzie zawsze jest dodatkowy backup robiony przeze mnie na taki wypadek. Backupy trzymam z 30 ostatnich dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie zostali z uszkodzonymi stronami. Przecież nas też atakują klienci. Proszę się postawić w roli klienta, któremu zniknęły wszystkie produkty na sklepie. Dodzwonić się do Was nie można, wczytali mi Państwo ponownie uszkodzoną bazę, dostałem maila, że problem rozwiązany, a nadal jest problem i dalej zero kontaktu.

 

Klienci mają pełny dostęp do kopii baz danych (/home/backup/db) także można albo czekać aż ktoś je przywróci albo samemu to zrobić.

 

Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania w tej kwestii to zapraszam na BOK, pracownicy udzielą wszelkich informacji na ten temat.

 

 

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, bo dostęp do /home/backup/db jest z poziomu root'a. A żeby uzyskać dostęp do root'a trzeba u Was zrezygnować z usługi administracji i już w ogóle wypniecie się na mnie. Błędne koło.
Proszę mi przynajmniej wysłać tą bazę, sam ją sobie podgram. Tylko nie tą uszkodzoną, tą sprzed awarii proszę. Ta uszkodzoną mi już raz wgraliście.

 

Na BOK? Żarty. Cały dzień się proszę na BOKu i nadal jestem bez strony.

Edytowano przez indegoeu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę mi przynajmniej wysłać tą bazę, sam ją sobie podgram. Tylko nie tą uszkodzoną, tą sprzed awarii proszę. Ta uszkodzoną mi już raz wgraliście.

 

 

Wyjaśnię tą kwestię.

 

Lokalizację baz podałem w tickecie.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś zerknąć do kopii baz danych i sprawdzić czy jest jakaś kopia bazy, która jest większa niż 10K?
Ta z wielkością 10K (po spakowaniu) nie jest kompletna.
ID zgłoszenia: HWZ-891-39833 baza\

Jaki może być powód, że baza danych nie zapisała się kompletna, po kliku pierwszych tabelach urywa się?

 

Kamikadze- nie robię kopii klientom, bo do tego zobowiązała się firma Biznes-Host i za ta usługę płacę.

 

Nie sądzicie, że to jest trochę dziwne, że aby otrzymać odpowiedź na ticketa to trzeba pisać na forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie sądzicie, że to jest trochę dziwne, że aby otrzymać odpowiedź na ticketa to trzeba pisać na forum?

 

Tylko dlatego, że chcesz mieć obsługę poza kolejnością. Masz udzielaną odpowiedź na tickecie zgodnie z kolejką zgłoszeń spływającą od klientów.

 

Co do kopii to nasz mysqldump nie wykrywał błędów więc bazy są kompletne. Jeżeli uważasz że nie to użyj własnych dumpów baz danych.

 

Oczywiście zobowiązujemy się do wykonywania kopii i takie są realizowane, ale zgodnie z regulaminem świadczenia usług wymagamy również wykonywanie takiej operacji po stronie klienta - chodzi o to by klient nigdy nie był uzależniony od drugiej strony i by uniknąć takich sytuacji jak ta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że kolejka odpowiedzi na tickety to jest wasz problem. Jak się nie wyrabiacie to zatrudnijcie więcej ludzi.
Na stronie się chwalicie, że odpowiadacie w 10-15 minuy
"Konta Biznes cechują się priorytetową obsługą. Możesz liczyć na błyskawiczne odpowiedzi na Twoje zgłoszenie realizowane poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie www. Przeciętny czas odpowiedzi to 10-15 minut." To jakiś żart.

 

Jak zamawiałem u Was hosting to odpowiedzi były migiem, support funkcjonował bezbłędnie, dlatego zadecydowałem, że to u Was zamówię kolejny serwer dedykowany. I to był błąd. Bo od kilku miesięcy to jakaś katastrofa.

 

Co mam powiedzieć klientowi? Żeby był wyrozumiały, bo macie kolejkę, to niech jeszcze z tydzień pobędzie bez sklepu.

 

To są wszystkie tabele sklepu internetowego po awarii!!!!!
kqs_akcesoria
kqs_akcesoria_grupy
kqs_akcesoria_kategorie
kqs_akcesoria_produkty
kqs_aktualnosci
kqs_cechy_grupy
kqs_cechy_grupy_opcje

Nie uważasz, że trochę za mało?

 

Jak byście się przykładali do tego co robicie to można byłoby to załatwić jednym ticketem. Tak trudno jest popatrzeć na wielkość bazy? Tak trudno sprawdzić czy po wgraniu bazy strona wyświetla się poprawnie? Sami sobie dodajecie roboty, bo nierozwiązany problem generuje kolejne tickety. No chyba, że płaca Wam za odfajkowanie każdego.

 

Czy wasze odpowiedzi nie mogą być konkretne?
NIE MAMY KOPII BAZY, KTÓRA BYŁABY ROZMIARAMI WIĘKSZA NIŻ TA USZKODZONA. Możecie nawet dodać, pocałuj nas w d***. Przynajmniej bym wiedział na czym stoję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie otrzymasz publicznie z mojej strony więcej odpowiedzi bo to nie prowadzi do niczego.

 

Kontaktuj się proszę standardowym kanałem pomocy technicznej - forum nie służy do rozwiązywania takich kwestii.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nie jest normalne aby prosić się o jakąkolwiek reakcję na forum.
Szkoda, że na tickety nie odpowiadacie tak szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość morda

Jak zamawiałem u Was hosting to odpowiedzi były migiem, support funkcjonował bezbłędnie, dlatego zadecydowałem, że to u Was zamówię kolejny serwer dedykowany. I to był błąd. Bo od kilku miesięcy to jakaś katastrofa.

 

zauważ że brałeś hosting w biznes-host a teraz masz w H88, to normalne że w większych firmach będziesz miał słabszy support

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Dokładnie, nie jest normalne aby prosić się o jakąkolwiek reakcję na forum.

Szkoda, że na tickety nie odpowiadacie tak szybko.

 

Przecież jak im siadło te 80% infrastruktury czy ile tam podali to normalne że mają mase telefonów masę zgłoszeń a zwłaszcza jak coś nie działa jak u ciebie to już w ogóle. Myślisz że takie zgłoszenia obrobią w 10 minut? Trochę wyrozumiałości tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mamy 05.04.2017 a mój serwer nadal nie działa, mejle do klientów nie docierają, a ja pisze jak debil ciągłe zgłoszenia do BH i ch*j z tego jest.

Biznes-host był dobrą firmą ale w tym momencie jest czymś porównywalnym do home.pl zarówno w supporcie jak i szybkości serwera.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×