Skocz do zawartości

Polecane posty

91.228.198.167 (wirt-16) leży i kwiczy. Problemy z działaniem od kilku godzin. Czy ktoś ma podobne problemy na innych serwerach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

91.228.198.167 (wirt-16) leży i kwiczy. Problemy z działaniem od kilku godzin. Czy ktoś ma podobne problemy na innych serwerach?

U mnie od jakiegoś czasu jest stabilnie. Nie zauważyłem żadnych problemów o tej porze, a monitoringi też o niczym nie krzyczały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki

U mnie po migracji na "nowe serwery" wszystkie VPS'y chodzą elegancko i stabilnie :) ... a sama wydajność jest na prawdę odczuwalna na duży plus.

 

tak na szybko jeden z SEO VPS z oferty której chyba już nie ma (a swoją drogą szkoda)

Hosted by Orange Polska S.A. (Warsaw) [2.05 km]: 6.347 ms
Testing download speed.
Download: 286.89 Mbit/s
Testing upload speed
Upload: 415.54 Mbit/s

8vcpu

processor       : 7
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 79
model name      : Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2640 v4 @ 2.40GHz
stepping        : 1
microcode       : 184549399
cpu MHz         : 2401.000
cache size      : 25600 KB
dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
16384+0 przeczytanych recordów
16384+0 zapisanych recordów
skopiowane 1073741824 bajty (1,1 GB), 2,8078 s, 382 MB/s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VPS nadal leży, na infolinii automat informuje o awarii systemu zasilania.

Przenieśli by sobie chociaż stronę główną na serwer w NetArt albo Home ;)

 

Komuś wróciło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

leży leży. Pora zmieniać usługodawcę bo ostatnie miesiące nie są kolorowe w biznes-host. Trochę to irytujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, rzeczywiście, ok. 12:20 doszło do awarii w części serwerowni. Mimo, iż serwery są zabezpieczone przy pomocy UPS i agregatu – doszło do nieprzewidzianej usterki w działaniu automatyki prądowej. Technicy pracują nad przywróceniem funkcjonalności usług i rozwiązaniem problemu.

 

Umieściliśmy odpowiednie informacje na infolinii, aby każdy od razu mógł się dowiedzieć, co się stało. Informujemy także o sytuacji poprzez Facebooka, gdzie wielu użytkowników dopytuje o to zdarzenie.

 

Część usług w tym momencie została już przywrócona, będziemy informować na bieżąco o postępach w usuwaniu awarii.

Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstało coś bo oprócz stron głównych MH + BH mi wszystko leży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie ok. 80% usług jest z powrotem online. W wypadku pozostałych 20% rozwiązujemy jednostkowe problemy w celu ich jak najszybszego przywrócenia, choć każda sytuacja jest nieco inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest dobrze, (czytaj:jest bardzo źle) sql leży nadal po całości, coś tam więc chodzi ale bez sql. To już 5 godzin awarii i co najgorsze.. końca nie widać.

Edytowano przez jacekk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest dobrze, (czytaj:jest bardzo źle) sql leży nadal po całości, coś tam więc chodzi ale bez sql. To już 5 godzin awarii i co najgorsze.. końca nie widać.

 

Daj ID serwera na PW.

Zweryfikuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałem na system zgłoszeń, ale oczywiscie - vz133 185.25.150.250

Dziękuję.

(gdybym wiedział jak to ruszyć przez ssh to już bym to dawno zrobił... :-( )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest już ponad 10h od awarii i dalej nic.... ciągle słychać, że 90% serwerów działa, a chłopaki dawno już siedzą na piwku z pizzą napieprzając w GTA V albo Battlefield 1 wykorzystując do tego nasze serwery. Nie ma co trzeba uciekać tylko gdzie?
Ma ktoś coś do polecenia ? VPS albo dedyk pod preste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ruszyło, sql działa, strony tez. Co ciekawe, klienci, którzy korzystają z poczty przez www też byli odcięci od poczty. Niby nie działał tylko sql a dla paru osób "nie działała" jeszcze poczta. Dziekuję, mam nadzieje, że to już koniec awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Działa już ok 90-95% usług, problemy są jeszcze z niektórymi VPS i serwerami dedykowanymi. Ze względu na indywidualną konfigurację usług w wielu środowiskach proces przywracania tych usług do życia bywa bardziej skomplikowany. O postępach informujemy na bieżąco, przede wszystkim na FB, ale także na stronie i w zapowiedziach na infolinii. Cała nasza ekipa walczy i nikt tu się nie poddaje.

Creative89 - nie jesteśmy pewni, jakich chłopaków masz na myśli, ale my gramy teraz tylko w "grę" pt "Server Rescue". Admini są już paru level-upach i wykorzystują wszystkie skille na maksa. Wezwaliśmy także posiłki, żeby jeszcze sprawniej ogarniać zmasowany atak ticketów i wygląda na to, że zostały nam już tylko rundy z opornymi bossami. To te serwery, które uparły się, że nie wstaną - ale i z nimi sobie poradzimy. Walczymy do końca!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale nadal nic nie działa więc kogo Wy chcecie oszukać twierdząc od 11h, że 90% usług już działa.

 

Przyznajcie się do błędu, że nie macie pojęcia co się dzieje a cala ostatnia migracja była jedną wielką porażką. I przestańcie w końcu oszukiwać klientów bo wychodzicie na tym gorzej niż myślicie. Zamiast napisać wprost "Jest do bani dzisiaj nie damy rady uruchomić usług" to wiecznie tylko 90% działa. Rozumiem, że mam się czuć zaszczycony, że jestem w tych 5-10%, że ciągle to powtarzacie? Jeśli tak to niestety nie pociesza mnie to bo straty jakie dzisiaj poniosły moje firmy idą już w tysiące.

Zawsze uważałem BH za porządny hosting lecz to co dzisiaj nastąpiło przekreśliło Was na całej lini i to nie tylko w moim odczuciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale nadal nic nie działa więc kogo Wy chcecie oszukać twierdząc od 11h, że 90% usług już działa.

 

 

Podaj na priv nr ticketa to sprawdzę czemu Twoja usługa jeszcze nie pracuje poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×