Skocz do zawartości

Polecane posty

Blink mnie też kilkukrotnie "zirytował".

 

Pierwszym razem, przestała działać bodajże baza. Jako wyjaśnienia, dostałem odpowiedź w stylu: "nasz klient przeprowadzał właśnie dużą kampanię reklamową, sytuacja nie powinna się już powtórzyć".

 

Drugim razem zaczęła szwankować praktycznie cała usługa, oprócz poczty. Serwis monitoruję cały czas przez czytodziala.pl i przez jakiś okres czasu dzień bez padu był cudem. Jakie wyjaśnienie? Jak wyżej - wówczas administracja rzekomo wprowadziła jakieś limity. Ale w regulaminach nie ma o nich ani słowa; skąd mam wiedzieć, kiedy mój serwis zbliży się, bądź je przekroczy...?

 

Za to trzecim razem coś mnie wzięło... Jaka by była Wasza opinia o ISP-ie, u którego na stronie głównej by było coś takiego?

 

167chcielibyscietakihosor4.th.png

167chcielibyscietakihostz3.th.png

 

A wyjaśnienie?

 

Włamanie miało miejsce poprzez dziurę w zabezpieczeniach phpmyadmin, została ona już 'załatana', sprawa nie powinna się powtórzyć. Przepraszamy za kłopot.

 

...

 

W dalszym ciągu w stopce (w kodzie) są jakieś adresy mailowe (nie związane z treścią strony).

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
<!-- FOOTER: END -->

 

<a href="mailto:aadam.lapka@siscoit.pl"></a>

<a href="mailto:aadam.lapka@apot.jabbed.org"></a>

<a href="mailto:zzenon.lapka@zpot.jabbed.org"></a>

<a href="mailto:007@dpot.jabbed.org"></a>

 

faktycznie lekko dziwna sprawa .. jak na sisco ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przeprowadzeniu serwerów do Polski, jakość usług zdecydowanie polepszyła się. Mogę bez problemu wykonywać kopię bazy danych, nie ma padów serwera, strony chodzą błyskawicznie. Pliki pobieram z pełną prędkością mojego domowego łącza. Ogólnie pięknie, wręcz idealnie! Jednak wszystko co dobre szybko się kończy, wczoraj dostałem taki oto komunikat, oto fragment:

Szanowni Państwo - Drodzy Klienci,

pragniemy poinformować, iż na mocy umowy zawartej pomiędzy SISCO IT GROUP POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu oraz OGICOM Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, spółki nawiązały ścisłą współpracę w zakresie świadczenia usług webhostingowych oraz rejestracji i obsługi domen internetowych.

Reszta to marketingowy bełkot. Obserwując działania firmy Ogicom, która skupia się na przejmowaniu firm a nie na jakości usług hostingowych wiadomo co to oznacza. Szkoda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest 2012 rok, ostatni wpis w wątku sprzed 4 lat. Marka hostingowa Blink.pl od około roku działa na zupełnie nowych zasadach.

 

Nie zmieniło się w zasadzie jedno - polityka bardzo atrakcyjnych cen. Doszło kilka nowych elementów oferty:

  • W ostatnim czasie przeprowadzono ankietę wśród użytkowników, wg której 86% aktualnych Klientów Blink.pl poleciłoby usługę znajomemu, a kilka przykładowych opinii znajduje się na samej stronie hostera. Dlatego też Blink.pl uruchomił program poleceń z prowizją za polecanie nie tylko hostingu, ale także domen.
  • W każdym pakiecie jest kupon na usługi SEO
  • Firma uprościła ofertę do zaledwie dwóch pakietów hostingowych.

Zapraszam do wyrażania opinii tych, którzy aktualnie korzystają z Blinka, co sądzicie o aktualnej ofercie i usługach, czy jesteście zadowoleni z niezawodności serwerów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbuje się zarejestrowac jako firma ale nie pośiadam nipu spółka LTD ?? błąd taki jak poniżej

Zmiana pomiędzi firma a osoba prywatna czyści wszytskie pola

A jak ktos nie ma adresu brak meldunku ?

66-400 to nie kod pocztowy Bogdaniec ?

  • Błędny adres, wymagane jest podanie ulicy i numeru
  • Błędny format kodu pocztowego. Poprawny format to np. 61-168
  • Błędny format lub nieprawidłowy numer NIP. Poprawny format to np. 123-456-32-18
  • Pole Nazwisko do kontaktu jest wymagane

66-400 - Wpisuje Bogdaniec i nie moge przejśc dalej to samo z nipem którego nie pośiada moja firma kod pocztowy miasta londyn i ulica i numer który zaczyna się od liczb kończy na ulicy

Edytowano przez watabe (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za uwagę. Miejscowości są akurat podpowiadane na podstawie bazy kodów z Poczty Polskiej, choć może i tam się zdarzają błędy. Rzeczywiście rejestrator nie jest dzisiaj przygotowany do rejestracji z danymi spoza Polski, rozważymy to w najbliższej modyfikacji.

Chętnie założymy konto ręcznie - wystarczy napisać nam dane, choćby przez formularz kontaktowy, w treści zgłoszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiany jak najbardziej na plus :) najbardziej jestem zadowolony z poczty, bo sporo w mojej organizacji wymieniamy maili i prosty w obsłudze klient pozwala mi na zajęcie się ważniejszymi sprawami zamiast co chwilę robić szkolenie, jak ktoś nowy dołącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywną opinię :) Generalnie po pierwszym "szoku cywilizacyjnym" po przesiadce Klienci są faktycznie bardzo zadowoleni, zresztą szybkość działania jest zupełnie nieporównywalna z poprzednim rozwiązaniem. A to tylko jedna z modernizacji, ostatnio został także zmodernizowany też silnik MySQL do 5.5.27. Rozpoczynają się także prace nad udostępnieniem PHP 5.4, więc marka jest bardzo aktywna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio przygodę z Blink.pl. W jakiś sposób dogadali się z moim dotychczasowym dostawcą i postanowili przenieść usługi na ich serwery. Całość miała trwać od 22 w piątek do 8 rano w sobotę. Na mój gust to już zbyt długa przerwa w dostawach, ale niech im będzie. Efekt jednak był taki że nie potrafili skonfigurować nowych serwerów tak by mój serwis działał poprawnie. Stronę uruchomił dopiero człowiek którego wynająłem, za co oczywiście musiałem zapłacić. Całość ruszyła w niedzielę około 13. Po wszystkim napisali mi że za wszystko odpowiada mój dotychczasowy dostawce i to do niego powinienem kierować roszczenia.

 

Moim zdaniem to patałachy do potęgi.

 

NIE POLECAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@efr - naprawdę nam przykro, zdajemy sobie sprawę, że w wypadku części użytkowników migracja nie udała się tak, jak należy. Przeprowadzaliśmy już ponad 20 takich operacji, w tym kilka serwerów webhost.pl - i wszystko szło dobrze. Po prostu nastąpiły takie trudności, których mimo wieloletniego doświadczenia nie udało nam się przewidzieć. I przepraszamy za to użytkownika efl oraz wszystkich innych, których strony nie działały prawidłowo (co dotyczyło praktycznie całego jednego serwera fizycznego).

 

Jeśli chodzi o kierowanie roszczeń, to po prostu formalnie obowiązującą dotąd umową była umowa z Webhost. My nie unikamy odpowiedzialności, jak najbardziej będziemy współpracować z dotychczasowym właścicielem firmy Webhost aby odpowiedzieć na wszelkie reklamacje. Będziemy honorować także te wpływające przez nasz formularz kontaktowy, po prostu z prawnego punktu widzenia dopóki użytkownik nie opłacił proformy od nas jest wciąż Klientem webhost, a my technicznym podwykonawcą. Dlatego formalnie reklamację rozpatrzyć musi webhost. Można ją złożyć poprzez formularz na naszej stronie.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co w tym dziwnego, przy takiej skali nie robi się migracji domena po domenie a globalnie całymi serwerami.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak mówi tgx - migracji tysięcy kont, z których niektóre mają z kolei po kilkadziesiąt stron, nie robi się domena po domenie.

 

Mimo znacznego doświadczenia zespołu tym razem napotkaliśmy na serię nieprzewidzianych niespodzianek i część Klientów odczuła długi czas niedziałania stron, za co wszystkich, których to dotknęło, serdecznie przepraszamy.

 

Problemów było kilka, na szczęście wszystkie globalne trudności już za nami i teraz indywidualnie rozwiązujemy pozostałe sprawy "case by case" - bo przy takiej skali operacji automatycznymi skryptami trudno jest przewidzieć absolutnie wszystkie ustawienia indywidualne, które mogą wpływać na działanie usług. Pozostało nam nieco takich przypadków do rozgryzienia, ale zdecydowana większość usterek została już naprawiona.

 

Klienci, w związku z tą sytuacją otrzymali propozycje rekompensaty wykraczającej poza zapisy regulaminowe.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masakra, to mało powiedziane. Przenieśli moje strony z Webhost - dobra, niech im będzie! Z piątku na sobotę - OK, w nocy przecież ruch jest znikomy. W niedzielę nadal strony nie działają, ale przepraszają za opóźnienia - dobra poczekam. W poniedziałek się przypomniałem - już we wtorek (!) odpowiedź: "Pana wiadomość została natychmiast skierowana do administratorów w celu weryfikacji zasobów. Bardzo proszę o cierpliwość".
Środa nadal nic, wobec tego piszę znowu. Niestety, tym razem nie zaszczycili mnie żadną odpowiedzią, wobec tego w czwartek napisałem ponownie, tym razem, że rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy - strony działały raptem dwa miesiące. UWAGA: dwie godziny później - dostałem odpowiedź... ale na to drugie zgłoszenie: "Pańskie zgłoszenie KID-873-21446 jest w trakcie analizy przez naszych administratorów."
Dzisiaj jest piątek, strony nadal nie działają, ale za to dostałem od nich aż dwa listy - uwaga: z życzeniami spokojnych świąt!!! No, to są jakieś jaja i wcale nie świąteczne. Nigdy więcej Blink ani Ogicom!!!
Nikomu nie polecam! Nawet jak nie oddadzą pieniędzy, to i tak wolę stracić, niż nadal się wkurzać!!!

 

Jeśli ktoś potrzebuje dowodów, to chętnie podeślę korespondencję, jaką wymieniłem z nimi od tego poniedziałku (14 kwietnia 2014), aż do wczoraj.

andrej158@poczta.onet.pl

Edytowano przez klient2511 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masakra, to mało powiedziane. Przenieśli moje strony z Webhost - dobra, niech im będzie! Z piątku na sobotę - OK, w nocy przecież ruch jest znikomy. W niedzielę nadal strony nie działają, ale przepraszają za opóźnienia - dobra poczekam. W poniedziałek się przypomniałem - już we wtorek (!) odpowiedź: "Pana wiadomość została natychmiast skierowana do administratorów w celu weryfikacji zasobów. Bardzo proszę o cierpliwość".

Środa nadal nic, wobec tego piszę znowu. Niestety, tym razem nie zaszczycili mnie żadną odpowiedzią, wobec tego w czwartek napisałem ponownie, tym razem, że rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy - strony działały raptem dwa miesiące. UWAGA: dwie godziny później - dostałem odpowiedź... ale na to drugie zgłoszenie: "Pańskie zgłoszenie KID-873-21446 jest w trakcie analizy przez naszych administratorów."

Dzisiaj jest piątek, strony nadal nie działają, ale za to dostałem od nich aż dwa listy - uwaga: z życzeniami spokojnych świąt!!! No, to są jakieś jaja i wcale nie świąteczne. Nigdy więcej Blink ani Ogicom!!!

Nikomu nie polecam! Nawet jak nie oddadzą pieniędzy, to i tak wolę stracić, niż nadal się wkurzać!!!

 

Jeśli ktoś potrzebuje dowodów, to chętnie podeślę korespondencję, jaką wymieniłem z nimi od tego poniedziałku (14 kwietnia 2014), aż do wczoraj.

andrej158@poczta.onet.pl

 

Może zamiast aby ktoś ci przenosił strony sam byś się za to zabrał i byś miał od razu działające ale jak to polak woli pójść na skróty niech to za mnie zrobią a ja sobie oglądnę mecz z piwem w ręku a także z nogami na stole a potem pretensje że mi tego co ma być szybko działające nie działa a ja sobie oglądałem meczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Może zamiast aby ktoś ci przenosił strony sam byś się za to zabrał i byś miał od razu działające ale jak to polak woli pójść na skróty niech to za mnie zrobią a ja sobie oglądnę mecz z piwem w ręku a także z nogami na stole a potem pretensje że mi tego co ma być szybko działające nie działa a ja sobie oglądałem meczyk

Za to Ty, jak to typowy Polak ma w zwyczaju, wypowiadasz się jako ekspert nie mając o czymś pojęcia...

 

PS. właśnie nie jest typowo polskie zlecanie pracy fachowcom (to jest podejście rodem z zachodnich krajów europejskich), bo to Polak właśnie musi być hydraulikiem, mechanikiem, informatykiem i adwokatem w jednej osobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za to Ty, jak to typowy Polak ma w zwyczaju, wypowiadasz się jako ekspert nie mając o czymś pojęcia...

 

PS. właśnie nie jest typowo polskie zlecanie pracy fachowcom (to jest podejście rodem z zachodnich krajów europejskich), bo to Polak właśnie musi być hydraulikiem, mechanikiem, informatykiem i adwokatem w jednej osobie.

 

Nigdy nie będzie niczego za darmo jeżeli przenosiny miały być darmowe to spokojnie trzeba poczekać co innego jak by zapłacił za taką usługę i domagał się tego aby serwis już natychmiastowo był aktywny inni klienci biznesowi za taką usługę pracą xxx zł a nie mają tego darmowo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ale czy Ty w ogóle wiesz o co tu chodzi, czy tak tylko sobie piszesz, żeby popisać?

 

Raczej sobie tak tylko pisze.

 

Niemniej coś czuję, że zaraz chyba Pan Pajkert przyjdzie napisać, że to nieprawda i temat się skończy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby zamknąć temat.

Wykupiłem hosting na Webhost - nie gdzie indziej. Jakoś (z pomocą kolegi) udało mi się to ogarnąć i poukładać tak, żeby działało jak należy. I działało. Po przymusowych (bo chyba innej alternatywy nie było) przenosinach zwanych szumnie migracją, nie działa. I tyle! I nikogo to nie obchodzi w blink pomimo monitów wysyłanych przez formularz (czyli tak jak sobie tego życzyli). Nawet nie byli łaskawie sensownie odpowiedzieć - tylko standartowe: administratorzy pracują, prosimy o cierpliwość.... Czyli zwyczajne ble, ble, ble

Tak że Sniferku warto czytać ze zrozumieniem - to nie boli, a ja niekoniecznie muszę się znać na konfiguracjach serwerów, żeby spokojnie prowadzić swoją stronę - od tego są przecież fachowcy i za to biorą pieniądze!

Tyle.

Wszystkim, którzy nadal są w takiej jak moja sytuacji "dzięki" nieproszonej migracji, mimo wszystko składam życzenia spokojnych świąt :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kierowanie roszczeń, to po prostu formalnie obowiązującą dotąd umową była umowa z Webhost. My nie unikamy odpowiedzialności, jak najbardziej będziemy współpracować z dotychczasowym właścicielem firmy Webhost aby odpowiedzieć na wszelkie reklamacje. Będziemy honorować także te wpływające przez nasz formularz kontaktowy, po prostu z prawnego punktu widzenia dopóki użytkownik nie opłacił proformy od nas jest wciąż Klientem webhost, a my technicznym podwykonawcą. Dlatego formalnie reklamację rozpatrzyć musi webhost. Można ją złożyć poprzez formularz na naszej stronie.

 

 

 

 

Taką reklamacja składałem przez wasz formularz i właśnie na taką reklamacje otrzymałem odpowiedź, że mam się zwrócić do Webhost, a wy, ponieważ strona już działa, (ponieważ przekonfigurowałem ją na swój koszt) sprawę zamykacie.

 

JESTEŚCIE PARTACZAMI A O PROWADZENIU INTERESÓW TO JUŻ W OGÓLE POJĘCIA NIE MACIE!!!

Edytowano przez efr (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę swoje 3 grosze - nic nie wiedziałem o migracji "tysięcy kont" ale ostatnio Blink potrafi mocno spowolnić. Teraz podejrzewam gdzie tkwi problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatni post dosyć dawno zamieszczony, także czy ktoś może wypowiedzieć się nt. owej firmy jak to jest teraz?

- www
- serwery dedykowane

- AntyDDOS ?

- Uptime ?
- lok. Poznań = Beyond?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×