Skocz do zawartości
theONE

[DC] Sprint Data Center

Polecane posty

Czy otrzymaliście jakiś email o tych rekompensatach czy sami się z nimi kontaktowaliście w tej sprawie ? Ja otrzymałem 16 czerwca email z wyjaśnieniem awarii i tam było napisane, że o rekompensatach poinformują w następnym komunikacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, wysyłane były e-maile w sprawie rekompensat. Jeżeli go nie otrzymałeś to skontaktuj się ze Sprint aby upewnić się czy zostałeś objęty rekompensatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy otrzymaliście jakiś email o tych rekompensatach czy sami się z nimi kontaktowaliście w tej sprawie ? Ja otrzymałem 16 czerwca email z wyjaśnieniem awarii i tam było napisane, że o rekompensatach poinformują w następnym komunikacie.

Witam serdecznie

 

Prośba o kontakt sprawdzimy.

 

Pozdrawiam

Krzysztof

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Leży. Ale nie wszystko, jeden serwer leży, drugi działa normalnie.

Traceroute z leżącego :

C:\Users\Mateusz>tracert XXXX

Tracing route to XXX [46.29.20.**]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms     1 ms     1 ms  192.168.1.1
  2    24 ms    33 ms    26 ms  byd-ru1.neo.tpnet.pl [213.25.2.163]
  3    50 ms    28 ms    24 ms  byd-r2.tpnet.pl [213.25.5.161]
  4    46 ms    35 ms    28 ms  195.117.0.10
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7     *        *        *     Request timed out.
  8     *        *        *     Request timed out.
  9     *        *        *     Request timed out.
 10     *        *        *     Request timed out.

Traceroute z działającego:

C:\Users\Mateusz>ping XXX

Pinging XXX [185.38.248.***] with 32 bytes of data:
Reply from 185.38.248.***: bytes=32 time=42ms TTL=54
Reply from 185.38.248.***: bytes=32 time=44ms TTL=54

--

E: Już działa :)

Edytowano przez MaTyyy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat ponieważ od 10 dni pojawiają się poważne problemy techniczne dotyczące działania sieci. Problem od początku został zgłoszony do supportu i został przez niego potwierdzony. Aktualnie support zapewnia, że walczy z tym problemem lecz 10 dni to trochę za dużo. W związku z tym temat poruszam na forum. Problem objawia się chwilową niedostępnością wszystkich zakupionych przeze mnie serwerów dedykowanych i jest spowodowany atakami DDoS które skierowane są na innych klientów Sprint. SDC gwarantuje ochronę przed atakami DDoS tak więc sytuacja kiedy ataki DDoS wpływają na działanie serwerów pozostałych klientów jest niedopuszczalna. Jeżeli ataki kierowane byłyby na moje serwery i związku z tym występowałyby na nich nieprawidłowości to oczywiście zrozumiałbym sytuację. Nie mogę jednak zrozumieć sytuacji w której DC zapewniające ochronę przeciwko atakom DDoS od 10 dni nie potrafi poradzić sobie z niestabilnościami sieci spowodowanymi właśnie przez tego typu ataki. Posiadam w Sprint zakupione kilka serwerów dedykowanych. Zauważone przeze mnie problemy pokrywają się godzinami na wszystkich zakupionych przeze mnie serwerach tak więc jest to problem na większą skalę.

 

Dzisiejsza sytuacja wygląda następująco:

4ztbh5.jpg

 

Wczoraj było tak:

2d11n4i.jpg

 

Prawidłowy ruch jest mniej więcej na stałym poziomie. Każdy natychmiastowy spadek ruchu to oczywiście problem z łączem. Podobnie było w poprzednie dni lecz statystyk z tego okresu już niestety nie posiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ddosy z ipmi, wczoraj klasy sprinta (jak i wielu innych providerów) odbijały się od nas dość mocno

 

Nie wydaje mi się, że powyższy problem i ddosy na ionic są skorelowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wydaje mi się, że powyższy problem i ddosy na ionic są skorelowane

 

intencja mojego postu była inna - wygląda jakby mieli problemy z siecią - nie mowie o ddosach na ionic a ogólnie, mają tych dziurawych ipmi xx jak nie xxx, ciężko utrzymać stabilnie działającą sieć jak z każdego lub co drugiego serwera można wysłać ddos ...

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, ale zauważ, że stosunkowo łatwo zapanować nad ruchem wychodzącym, szczególnie jeżeli jest inicjowany w znany i powtarzalny sposób - nie wierzę by ich admini mieli z tym problem.

 

Czasy wygaszania strat są tutaj bardzo krótkie i powtarzalne więc raczej w momencie ataku ddos na klienta pojawia się gdzieś wąskie gardło i znika po rozgłoszeniu atakowanego /32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, ale zauważ, że stosunkowo łatwo zapanować nad ruchem wychodzącym, szczególnie jeżeli jest inicjowany w znany i powtarzalny sposób - nie wierzę by ich admini mieli z tym problem.

 

NIgdy nie wiesz póki nie zobaczysz - czasy problemów z wykresu zgadzają się z 2 ddosami u nas, więc ... ;)

można gdybać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

NIgdy nie wiesz póki nie zobaczysz - czasy problemów z wykresu zgadzają się z 2 ddosami u nas, więc ... ;)

można gdybać :P

 

;)

 

i pewnie zgodzą się z ddosami na naszych klientów, ale raczej wynika to z faktu, że jak dziecko dorwie się do zabawki to ddosuje w krótkim czasie wszystko co zna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
....

Czasy wygaszania strat są tutaj bardzo krótkie i powtarzalne więc raczej w momencie ataku ddos na klienta pojawia się gdzieś wąskie gardło i znika po rozgłoszeniu atakowanego /32

 

Masz całkowitą rację, dzwoniłem dziś dowiedzieć się jakie kroki są podejmowane w tej sprawie i co jest bezpośrednią przyczyną. Pracują nad wyeliminowaniem wąskiego gardła po ich stronie aby wyeliminować ten problem. Przewidywany czas zakończenia tych prac to uwaga, 2 tygodnie. Przez ten czas sytuacja prawdopodobnie nie ulegnie zmianie. Dziś sytuacja wygląda tak samo jak w poprzednich dniach. Od 13:00 do 16:45 wystąpiło 5 takich sytuacji gdzie odnotowuję wysokie straty pakietów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@UP

Poprawiło się coś? Szczerze mnie to zaczyna wkurzać, odpowiedzi na poziomie podstawówki, że wszystko jest ok, a tak nie jest. Poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem ponieważ straciłem już kilku klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawia się gdy ataki ustępują więc jeżeli się poprawia to nie na długo. W weekendy odkąd pojawiły się te większe ataki zawsze odnotowuję wiele problemów w stabilności sieci. Dziś np. było w porządku lecz w ostatni weekend były problemy. Podsumowując problem nadal nie został rozwiązany i większe ataki są ciągle odczuwalne na każdym z moich serwerów. Planowana jest modernizacja ich sieci LAN, możliwe, że ma to związek z zaistniałą sytuacją. Nie wiem czy wąskim gardłem jest sieć LAN czy może łącza do operatorów.

 

Komunikat techniczny który otrzymałem na e-mail:

Szanowni Państwo!

W terminie 18-19.10.2014 w Oknach Serwisowych (tj. sobota, niedziela w
godzinach 0:00-6:00) w Sprint Data Center będą prowadzone prace, które
będą skutkować krótkotrwałymi utrudnieniami w dostępności Państwa usług
z sieci Internet.

Prace polegać będą na modernizacji i zmianach architektury sieci LAN
Sprint Data Center, aby uczynić ją bardziej elastyczną.

Dołożymy wszelkich starań aby ograniczenia dostępności Państwa usług z
Internetu były możliwie najkrótsze. Planowane przerwy nie powinny
przekraczać 15 minut i powinny wystąpić jedynie w okresach 18.10.2014
2:00-3:00 i 19.10.2014 2:00-3:00. Podwyższone prawdopodobieństwo
wystąpienia utrudnień dotyczy całych okien serwisowych w ogłoszonym
terminie.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Team speaki tam zaczeli dosować? Bo w sumie to jest dziwne jedynie takie "lewe" tematy są dosowane bo nikt o zdrowych zmysłach nie atakuje tak mocno aby całe dc klękało..... Chyba że to zlecenie..;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kubah

a tma nie maja problemu z IPMI i ruchem wychodzącym?

Co to znaczy problem z IPMI i ruchem wychodzącym?. IPMI raczej wszędzie bangla inaczej jak używać maszynę?

 

Gdyby serwerwonia miała problem z ruchem wychodzącym raczej by nikt z niej nie korzystał.

 

Co do strat pingów itp.

Hostuję się u nich od niedawna, czekałem na VPSy ale nie dostalem odpowiedzi, wkońcu uzbierałem cośtam na małego dedyka i wyżej wspomnianych problemów nie mam, miałem lekki problem z hardware i chłopaki załatwili sprawe w 15 minut wymieniając część na nową (nie z odzysku). Właściwie nie wypytywali jaki problem, nie prosili o setki logów (pozdrawiam ovh), tylko od razu wymienili.

 

Zadawałem też im głupie pytania związane z softem - dostawałem pełną profesjonalną odpowiedź bez zbywania typu kup pan godziny techniczne to pomożemy.

 

Strat nie miałem, może kilka pingów na granicy błędu pomiarowego.

 

 

 

Moze czas sprawdzić maszyny z których testujecie sprint? Jak wam atakują maszyny to nie dziwcie się, że chłopaki się bronią przed atakami.

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam w sprint 3 serwery i pomijając jeden chwilowy problem kiedyś wieczorem to wszystko śmiga:) doradztwo handlowe i techniczne na wysokim poziomie - odpowiadają na pytania bez żadnych dopłat. przyznam, że serwery również są w atrakcyjnej cenie i co ważne bez umowy długoterminowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu dzwoniłem do supportu i mam potwierdzenie, że prace planowane w weekend 18-19.10.2014 będą prowadzone właśnie po to aby wykluczyć poruszony przeze mnie problem. Wąskim gardłem jest więc sieć lokalna. Tak więc pozostaje cierpliwie czekać. Mam nadzieję, że po tych pracach działanie sieci zostanie ustabilizowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×