Skocz do zawartości
Compoland

Problemy z przedłużeniem domeny w Grand-Host.pl

Polecane posty

Witam serdecznie.

 

Mam pewien problem z przedłużeniem domeny w firmie Grand-Host.pl.

 

12 maja 2011 roku zleciłem chęć zakupu domeny .pl za kwotę 14,00zł oraz otrzymałem ofertę jej przedłużenia za 63,00zł. W momencie zakupu w regulaminie nie było informacji o obowiązkowym przedłużeniu domeny.

 

Przez dłuższy czas nie miałem dostępu do Panelu Klienta z poziomu strony głównej (i nadal tak jest). Nie otrzymałem również żadnego powiadomienia o wygasającej domenie, które w myśl regulaminu powinno zostać wysłane "najpóźniej na 7 dni przed upływem okresu, na który został wykupiony abonament", dlatego przeoczyłem termin kolejnej wpłaty (28.04.2012).

 

Oto treść maila, który wysłałem dzisiaj do Pana Andrzeja, w odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję:

Witam.

Panie Andrzeju, rok temu zawarliśmy dżentelmeńską umowę: 14 zł za zakup domeny, 63 zł za przedłużenie.

 

Pierwszy rachunek miałem zapłacić 12/05/2011, w momencie zakupu. Zrobiłem to.

 

Drugi rachunek miałem zapłacić 28/04/2012, na kwotę 63 zł - informacja o tym nadal jest w moim Panelu Klienta (przesłałem Panu screen).

 

Tymczasem dzisiaj Pan odmawia przedłużenia domeny www.rocznik95.pl w w/w cenie, opłaconej do 05/12/2012, grożąc przekazaniem jej na giełdę domen.

 

Powołując się na regulamin:

"1. Użytkownik jest zobowiązany do terminowego regulowania opłat abonamentowych za zamówione usługi i opłat za usługi dodatkowe, zgodnie z aktualnym cennikiem Dostawcy."

oraz

"7. Przedłużenie domeny na pierwszy Rok jest obowiązkowe, (...)"

próbuje mnie Pan zmusić do zapłaty 123 zł brutto, zamiast ustalonej rok temu kwoty 63 zł.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof.

 

Co muszę zrobić, by otrzymać kody AuthInfo, skoro w regulaminie zawarty jest poniższy wpis?

7. Przedłużenie domeny na pierwszy Rok jest obowiązkowe, w przypadku rezygnacji po pierwszym roku abonamentowym klient otrzymuje kody authinfo w kwocie 200zł netto dla domen krajowych .pl.

 

Co sądzicie o powyższej sytuacji? Czy kwota, która figuruje w Panelu Klienta (63,00zł, co potwierdza screen) jest obowiązująca? Jakie rozwiązanie tej sytuacji będzie najkorzystniejsze?

 

Pozdrawiam.

 

post-13845-0-26208900-1336467203.png

Edytowano przez Compoland (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GH korzysta z usług Consulting Service (hrd.pl) więc kontaktuj się z nimi w sprawie kodu authinfo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Data odnowienia dla tej domeny jest na 12 maja 2012 roku, więc masz jeszcze czas na jej odnowienie. Czy próbowałeś zapłacić kwotę 63zł za jej odnowienie?

 

created: 2011.05.12 22:03:39

last modified: 2011.05.12 22:03:40

renewal date: 2012.05.12 22:03:39

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Data odnowienia dla tej domeny jest na 12 maja 2012 roku, więc masz jeszcze czas na jej odnowienie. Czy próbowałeś zapłacić kwotę 63zł za jej odnowienie?
Tak, zwróciłem się do Pana Andrzeja z prośbą o przedłużenie domeny, proponując mu kwotę 63zł. Jednak On zaoferował mi odnowienie w/w domeny za kwotę 123zł, która to wydaje się dla mnie nie do przyjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem uderz albo do hrd z prośbą o wydanie authinfo albo do jakiegoś partnera (np. masternet) hrd i wtedy wysyłasz do hrd maila z prośba o przepięcia domeny od aktualnego partnera do nowego partnera o danym numerze CSP (nowa firma poda Ci numer CSP). W przypadku przepięcia pomiędzy partnerami nie jest wymagany kod authinfo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Z tego co podaje stat.gov.pl (GUS) firma została wykreślona z rejestrów (koniec działalności).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie widzę że niezle jaja stosuje Pan Andrzej... Tylko hrd ci pomoże na szybko rozwiązać to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak, zwróciłem się do Pana Andrzeja z prośbą o przedłużenie domeny, proponując mu kwotę 63zł. Jednak On zaoferował mi odnowienie w/w domeny za kwotę 123zł, która to wydaje się dla mnie nie do przyjęcia.

Skoro w panelu masz 63 złote to jakim cudem żąda od Ciebie 123?

 

On nie może sobie tak z dnia na dzień zmienić ceny i to jeszcze bez żadnego powodu.

Napisz do HRD najlepiej, opisz co i jak, zapłacisz u nich za domenę.

 

Jak napisał Paweł ponoć firma została wykreślona z ewidencji, w takim przypadku nie ma prawa pobierać pieniędzy na poczet żadnego rachunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem uderz albo do hrd z prośbą o wydanie authinfo albo do jakiegoś partnera

Jedyna opcja teraz to ucieczka do innego partnera, bo domena wygasa za 4 dni i nie da się jej już transferować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy hrd pomoze bo domena jest zablokowana przed transferem na tak krotki okres kiedy wygasa bynajmniej ja tak mialem z com nie wiem czy tez pl tak ma, wiec dopytaj w hrd i przez nich oplac domene na kolejny rok.

 

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z domeną pl nie powinno być problemu przenosiłem domenę z aftermarket (.pl ) 1 dzień przed wygaśnięciem do home.pl ( gdzie mam pozostałe domeny ) wszystko idzie załatwić . Pisz do hrd jak inni ci radzą jak co podaj link do tego tematu to sobie poczytają. Zawsze mogą zmienić typ konta Panu Andrzejowi , to sami podniosą mu ceny jak sprawdzą iż firmy nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Domenę można przenieść między partnerami nawet po wygaśnięciu domeny bez problemu.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam odwiedzić Pana Andrzeja osobiście, bo ostatnio ładne jaja sobie robi... Co drugiej osobie grozi sądami, komornikami i innymi. Widocznie pomylił się chłopak z powołaniem ;)

 

Mogłeś nie podawać nazwy domeny publicznie, bo jak Ci nie pójdzie z nią to ktoś po złości ją przechwyci :]

Edytowano przez Kolopik (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za Wasze wypowiedzi :)

 

@regdos, @Pawel_15, podane przez Was informacje szczególnie mi pomogły.

 

Mając pisemną zgodę Pana Andrzeja ("Skoro uważa Pan, że na forach internetowych są doradcy z pierwszej ręki to proszę przedłużać domenę na własną rękę"), skontaktowałem się z Consulting Service, otrzymałem kod AuthInfo i poprosiłem o przepięcie domeny do MasterNET.

 

Za jej przedłużenie zapłaciłem 55,30 zł :)

 

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuję także poinformować HRD, że takowy podmiot już został wykreślony z rejestru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×