Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość

Moje trzy grosze co do jakości home.pl. Od kilkunastu tygodni z pocztą bywa słabiutko... tak mniej więcej od wprowadzenia nowego webmaila... no żeby na https://poczta.home.pl taki błąd wyskakiwał? To tupet...

post-1011-0-36059800-1299666642.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje trzy grosze co do jakości home.pl. Od kilkunastu tygodni z pocztą bywa słabiutko... tak mniej więcej od wprowadzenia nowego webmaila... no żeby na https://poczta.home.pl taki błąd wyskakiwał? To tupet...

 

To chyba coś poważniejszego, bo padła cały home.pl :)

 

Ni ptaszka, nic nie działa - jak to powiedział kiedyś jeden z moich klientów. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już ok.

 

Chyba nie. Home.pl udało się im postawić, ale poczta.home.pl wciąż niedomaga i niektóre z sharedów też leżą. Jednemu z moich klientów śmiga www bez problemu, a drugiemu wszystko leży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już od ponad tygodnia pojawiają się na kontach różnych klientów okresowe spowolnienia lub wręcz pady. Po kilkunastu minutach wszystko wstaje i śmiga by po jakimś czasie historia znów się powtórzyła.

 

Obawiam się, że jest to spowodowane zbyt dużym oversellingiem ponieważ problemy występują w godzinach, kiedy jest większy ruch.

 

A już miałem zacząć chwalić home.pl za ich IdeaCache, którego bardzo "lubi" Drupal :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Zobaczymy czy podadzą jakiś konkretny powód ostatnich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Pewnie ktoś na tych wypasionych parametrach postawił sobie emohost - hosting dla gimnazjalistów. I pewnie stąd to mulenie i reszta... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W poniedziałek wieczorem kumpela wysłała mi mejla na konto w home.pl - doszedł dzisiaj rano : )

kwestia tylko do rozpatrzenia jest taka, czy to gmail czy home zawiniło (z gmaila wysyłane).

 

Heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Astron

Home ma wiecznie 503, nie mam tam stron, ale co chwilę słyszę i widzę na własne oczy- ktoś podaje mi link do strony na home, a tu 503 zdarza się niezwykle często.

Z pocztą to ciekawa sprawa, nie powinno tak być. Najgorzej, że w przypadku awarii postawienie od nowa czasem trwa kilka dni... raz pozycjonowałem taką jedną stronę, co była na home i jednego pięknego dnia strona zniknęła z sieci, a pozycje w google trzeba było znowu odbudować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu śledzę wątki dotyczące ofert hostingowych i interesuje mnie nacisk na wyznaczniki cenowe, zwłaszcza to, jakie elementy decyduję o wyborze określonego hostingu. Z tych najbardziej popularnych wybija się home.pl, tyle, że trafiłem też na informacje odnośnie programu prowizyjnego polecaj.home.pl i potrzebowałbym jakiegoś drogowskazu odnośnie dostępnych opcji. Jak to ugryźć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Astron

Zależy gdzie chcesz polecać home. Na forach raczej nie przejdzie- home jest zbyt drogi i zbyt słaby jakościowo wg różnych forumowiczów. :D

Lepiej polecać mniej znane, ale sprawdzone firmy typu (wymienię 3, jest ich znacznie więcej) linuxpl (10% prowizji), glowanet (30% prowizji), hekko (15% prowizji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy gdzie chcesz polecać home. Na forach raczej nie przejdzie- home jest zbyt drogi i zbyt słaby jakościowo wg różnych forumowiczów. ;)

Lepiej polecać mniej znane, ale sprawdzone firmy typu (wymienię 3, jest ich znacznie więcej) linuxpl (10% prowizji), glowanet (30% prowizji), hekko (15% prowizji).

 

Czy ja wiem czy home jest zbyt drogi, mieści się w standardach. Zresztą sam przejrzałem oferty prowizji i wniosek jest taki, że prędzej przejdzie hosting z takim polecaj.home.pl niż oferty lądujące na allegro. sorry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy gdzie chcesz polecać home. Na forach raczej nie przejdzie- home jest zbyt drogi i zbyt słaby jakościowo wg różnych forumowiczów. :D

Lepiej polecać mniej znane, ale sprawdzone firmy typu (wymienię 3, jest ich znacznie więcej) linuxpl (10% prowizji), * Firma nie uzyskała akceptacji WHT * (30% prowizji), hekko (15% prowizji).

 

Każda DUŻA firma hostingowa prędzej czy później dorobi się jakiejś masy złych opinii, z którymi trudno będzie walczyć. Zdenerwowany klient spamuje za trzech! :D Ja mam akurat dobre opinie o hostingu w tej firmie. Znam oczywiście argumenty przeciwników, ale na własnej skórze tego nie doświadczyłem... Mam tam postawione w sumie 4 duże serwisy i nie ma problemów ani ze stabilnością ani z limitami (konkurencja niby limitów nie ma, ale te w home są na tyle duże że moim zdaniem wystarczy to każdemu, kto nie ma ruchu na poziomie Onetu i Gazety :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pochwalę home'a a czemu nie :) jeśli chodzi o stronki to zawsze się coś posypie, ale awarii nie ma tak duzo żebym sie zirytował. Szósteczka za support, słuzy pomocą i ładnie tłumaczy czemu sa czasem opóźnienia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awarie mogą się zdarzyć każdemu... Szczególnie jeśli się administruje kilkoma stronami i prowadzi biznes w internecie :) W takiej sytuacji każda godzina bez kontaktu z bazą to realne straty. A ja znam sytuację, kiedy strony padły i nie można się było dodzwonić do działu technicznego (mowa o 1and1). Ostatecznie strona wstała, ale po ponad 12 godzinach offline'u. Trochę żenada moim zdaniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla kogoś jest to 'żenada' to powinien wykupić droższy hosting (niech mi ktoś przypomni - ile zapłaciliście za hosting 1and1? Ano tak - 0 zł, więc faktycznie macie co wymagać).

Droższy hosting z większym SLA i po problemie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

acha, czyli jak firma coś ma w swojej ofercie, ale to jest tanie lub za darmo, to nie ma się co dziwić że to fuszerka i jakiekolwiek pretensje są nieuzasadnione ???? Ręce opadają... gratuluje sposobu myślenia. jhesli 1 and 1 cos oferuje i każda inna firma, to powinno to działać, bo w innym wypadku kompromitują się sami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Parias, Ty się słyszysz? Tak 1&1 zrobiło szum marketingowy dzięki czemu wielu usłyszało w szybkim tempie o ich firmie co jest równoznaczne ze zwróceniem na markę uwagi. Rzadko która firma wchodzi na rynek i zyskuje setki klientów więc trzeba kombinować, a rynek hostingowy jest naprawdę ciężki. Pogratulować sposobu myślenia możesz sobie. Uważasz, że za darmochę dostaniesz duży transfer i pojemność dyskową co chyba miało miejsce a w dodatku może darmowe godziny pracy administratora dla Ciebie? Gdyby za psie pieniądze można było dostać luksus to w internecie nie byłoby ofert za tysiące złotych. Idź do salonu Fiata, może w cenie Pandy dadzą Ci Porsche, ba, co ja mówię... może nawet za darmo.Płacisz - wymagasz, dostajesz za darmo - ciesz się tym co masz.

 

acha, czyli jak firma coś ma w swojej ofercie, ale to jest [...] za darmo, to nie ma się co dziwić że to fuszerka i jakiekolwiek pretensje są nieuzasadnione

dokładnie tak, możesz co najwyżej wyrazić swoją opinię ale brak podstaw do narzekań.

 

Prezenty jak dostajesz to narzekasz, że zły kolor?

Edytowano przez szuwarek-mini (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@parias ja się z tobą zgodzę co do 1&1. Co prawda w moim wypadku zadecydowało coś w rodzaju szumu lidera. Wolę wybrać hosting z wyższej półki nawet ponosząc stosunkowo wyższe koszty jechania na tym a nie innym, tyle że mają program prowizyjny taki jak polecaj.home.pl i czegoś takiego właśnie szukałem z małym powodzeniem. Ja jak dostaję prezenty @szuwarek-mini to nie narzekam wprost co nie znaczy, że raduje się moje serce na widok czegoś z czego i tak nie będę miał pożytku. Poza tym Polakiem byc i nie mieć powodów do niezadowolenia, no way

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja jak dostaję prezenty to nie narzekam wprost co nie znaczy, że raduje się moje serce na widok czegoś z czego i tak nie będę miał pożytku.

@czasnasmiech, ja naprawdę to rozumiem i rozumiem też to, że dział z opiniami od tego jest by napisać jak to firma wcisnęła ludziom kit (chociaż i tego nie jestem pewny ani gwarancji jakie dawało 1&1 użytkownikom - nie czytałem regulaminu, nie byłem zainteresowany promocją). Z tego co słyszę jest u nich tragicznie, przynajmniej u tych co dostali serwery za brak opłat, ale czy ktoś się tego nie spodziewał? Tyle postów się naczytałem z szyderczymi uśmiechami i oczekiwaniami aż coś zacznie u 1&1 szwankować bo to było dość jasne. Za darmo, czyli dla każdego. Kto wie ileż osób założyło tam konta w trakcie promocji. Wielu brało czy im to potrzebne czy nie, byle wziąć. No i powiedz mi teraz, że nie ma w tym haczyka. Ludzie płacą za serwery a nie zawsze support jest wystarczający jak się okazuje, a tu za darmo i na głęboką wodę z tyloma klientami. Po prostu biorąc taką ofertę trzeba liczyć się z takimi konsekwencjami, a wrzucenie swoich najważniejszych projektów do nich bez jakichkolwiek testów świadczy o nieodpowiedzialności. Wziąć, przetestować, nie spełnia wymagań? Zacisnąć zęby. rozwiązać umowę, kulturalnie napisać na forum jaki poziom zaprezentował usługodawca.

 

Nie uważam też by w odpowiednim temacie (no ten do odpowiednich niezbyt należy) nie powinno być żadnej złej opinii o 1&1 tylko dlatego, że ktoś dostał serwer za darmo.Jeśli firma się do czegoś deklaruje to musi spełnić warunki umowy. Niestety trzeba się też nauczyć, że nie ma nic za darmo.

 

Reasumując, jak ktoś wymaga profesjonalizmu to niech profesjonalnie podchodzi do sprawy i poszuka sprawdzonej, porządnej firmy a serwer kupi za uczciwe pieniądze, niemiłych niespodzianek będzie mniej :).

 

Ja jak dostaję prezenty to nie narzekam wprost co nie znaczy, że raduje się moje serce na widok czegoś z czego i tak nie będę miał pożytku.

Więc z tego nie korzystasz :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reasumując, jak ktoś wymaga profesjonalizmu to niech profesjonalnie podchodzi do sprawy i poszuka sprawdzonej, porządnej firmy a serwer kupi za uczciwe pieniądze, niemiłych niespodzianek będzie mniej :).

 

 

Więc z tego nie korzystasz :).

 

 

Ja taki profesjonalizm widzę w home i to tez powód dla którego nie korzystam z tego co przynosi mi pożytku. czyt: 1&1. W moim wypadku zadecydował PP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja taki profesjonalizm widzę w home i to tez powód dla którego nie korzystam z tego co przynosi mi pożytku. czyt: 1&1. W moim wypadku zadecydował PP

 

W przypadku bloga nawet wskazane jest wybranie hostingu z danym programem prowizyjnym, w przypadku polecaj liczy się tez wybór usługa jaką wybierasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybyśmy mieli pdochodzić do tego tak, że każda promocja oznacza dziadostwo to jaki jest sens? To sa jakieś białoruskie standardy...w normlanym kraju jesli dostajesz coś taniej to oferujący dba o to, żeby wszystko działało bez zarzutu tym bardziej. O tym żeby testowac i zachowac pewna dawke nieufności, macie racje. Ale nie mówcie mi że mam się pogodzic ztym że firma kłamie bo jest promocja i mogłem się tego spodziewac. Ale faktycznie wyciagnę wnioski z tego. Niech łapią kolejnych frajerów bo ja juz się nie dam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może komuś się narażę, ale dla mnie home.pl jest OK. Uciekłem kilka lat temu od badziewiarskiej firmy do nich, nie żałuje. Mam u nich kilka platform B2B i dają radę. Oczywiście są to profesjonalne rozwiazania (nie za 10 zł/mc :) ), zdarzają się też awarie. Jednak te ostatnie są rzadkie, krótkotrwałe i szybko usuwane. Raz miałem scysje z administratorem, po moim wyjaśnieniu przeproszono mnie i przyznano rację. Ogólnie jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zdaje sobie sprawę, że w takiej branży nie ma miejsca na sentyment. jak ktoś jest laikiem w tej kategorii to może w ogóle nie zrozumieć zasad działania hostingu. ja nie chce tu siać nienawiści, ale generalnie w kwestii home najbardziej cenię sobie jakość usług. co prawda zaliczyłem jedną wpadkę, natomiast w każdym biznesie zdarza się potknięcie. wolę jak kolega powyżej zapłacić nieco większą stawkę przynajmniej wiedząc za co. nieprzejrzysty support konkurencji to podstawa eliminacji przy wyborze hostingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×