Skocz do zawartości
Alwaro

[wirtualny] stabilny hosting z zasobami ...

Polecane posty

Witam,

poszukuję hosting, zaznaczam wirtualny (nie żaden dedyk, vps już raz dałem się wyruchać!!) z większą mocą cpu niż standardy u hostingodawców będących w TOP 10 google. :D

Konto będzie wykorzystywane do wysyłania LEGALNYCH emaili do naszej bazy subskrybentów - żadnego spamu.

 

Moje wymagania:

- DA, Cron

- Baza MySQL portalu posiada ok 1 GB i rośnie (piszę to dla tego iż już usłyszałem od pewnej firmy "Nie wiedzieliśmy że baza będzie miała taką powierzchnie ")!

- Limit maili na poziomie ok: 10 000 h

 

Wykorzystywana aplikacja adMailer

 

Poważne oferty proszę oraz przemyślane!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żadnej poważnej oferty nie dostaniesz bo nikt na sharedzie nie pozwoli na wysyłanie ton wiadomości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

sorry memory ;) Tak to tylko w erze. Ani baza ani, o zgrozo 10k emaili i to jeszcze na godzinę to nie spiewka dla współdzielonego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No napewno firma pozwoli wysyłać tobie 10tyś maili na sharedzie:) zainwestuj w vps jakiegoś lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No napewno firma pozwoli wysyłać tobie 10tyś maili na sharedzie:) zainwestuj w vps jakiegoś lepszego.

Ale on już miał VPS - podejrzewam, że jakiegoś więziennego, bo:

już raz dałem się wyruchać

Kto co lubi, ale ja w takim wypadku też bym unikał wszystkiego co z tym związane ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rzecz jasna miałem na myśli jakąś firme zaufana i sprawdzoną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poszukuję hosting, zaznaczam wirtualny (nie żaden dedyk, vps już raz dałem się wyruchać!!)

Dziwie się, że jeszcze bana nie dostałeś za takie słownictwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co to jest wulgaryzm? Chyba miałeś na myśli to, że nie ma tu żadnej inwektywy. A z takim podejściem do osób, które chcą Ci pomóc nie sądzę żebyś coś osiągnął.

Edytowano przez IceBeast (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat nie jest po to aby polemizować na temat słowotwórstwa więc spokojnie, nie studiujemy tu filologi polskiej :)

Chcę tylko konkretnej odpowiedzi na moje pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

jako, że jedyną rozsądną odpowiedzią jest: dedyk/vps to musisz najpierw odpowiedzieć na pytanie, cenzuralnie, co było nie tak z poprzednim VPS, że nie zadziałał jak trzeba? Nie ma innego wyjścia, musiałeś coś schrzanić albo wybrać nie tego dostawce co trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Określę to tak cenzuralnie :) hehe

Korzystałem z serwera wirtualnego firmy "xxx" po obciążeniu jakie generuje system z taką bazą zablokowali kilka razy konto. Bez żadnej informacji. I tak kilka razy tygodniowo... Po kontakcie telefonicznym, mailowym odblokowywali ... Ale najlepsze jest to że dopiero jak zapytałem za którymś razem co generuje taki ruch odpowiedzieli i zaproponowali VPS`a z DA administracją. Myślę ok spoko. VPS nie działał co pare godzin jakimś dziwnym, śmiesznym i niewyjaśnionym cudem zmieniało się hasło :) Które sami przypominali :D nawet IP się zmieniło hehe. W ubiegły weekend nie było dostępu do VPS`a porty pozamykane, na ssh nie można wbić, DA nie gadał, zalogować do panelu VPS (administracyjnego) nie możliwe.

 

Rozmowa z weekendu z supportem:

klient: Witam, VPSxxx nie odpowiada na żadnym porcie. Panel administracyjny VPS (adres ip:port) nie można się zalogować.

Zmieniło się hasło? Proszę o przypomnienie w takim wypadku.

 

support: Witam, hasło się nie zmieniło. VPS działa poprawnie, porty otwarte, komunikacja z panelem Direct Admin poprawna.

 

Pomyślałem może coś z moim operatorem ISP. Mam w domu zrobiony load balancing - ręcznie zmieniałem łącze na 2 pozostałych operatorów i to samo... dziwne zachowanie z mojej strony ale no nic akt paniki:)

 

kolejny email do suportu: Proszę sprawdzić VPSxxx i podesłać nowe hasło.

 

support: hasło wysłane, proszę zaczekać na email.

(otrzymałem odpowiedz w sobotę)

 

hasło dotarło w poniedziałek ok 12 i i tak nie działało.

Po kilku rozmowach telefonicznych z suportem w końcu przestali odbierać:)

i tak cały tydzień :)

 

I to firma z renomom:D Kilkanaście lat na rynku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×