Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DoMeK

Strona WWW - Początkujący .

Polecane posty

Witam !

 

Chciałbym założyć swoją własną stronę www , jestem na poziomie - początkujący .

Nigdy nie miałem styczności w zakładaniu własnych stron internetowych .

Chciałbym żebyście mi doradzili , co by było dla mnie najlepsze i w miarę dobre .

 

Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samego html się tak od razu nie nauczysz, trzeba sporo czasu na opanowanie tego nie wspominając o php jeżeli chciał byś oprzeć właśnie stronę na php.

Można samemu się uczyć, lub zatrudnić do tego firmę która profesjonalnie ci wykona serwis no ale to jak wiadomo kosztuje.

P.S

A tak z trochę innej beczki stronę możesz także postawić na gotowych skryptach php np wordpress instalujesz go raz a dalsza obsługa jest już praktycznie w panelu admina, tylko tworzysz lub kupujesz, albo sciągasz darmowy szablon skórkę modyfikujesz od strony graficznej i masz pełno wartościową stronę www. Do wordpressa można dodać wiele pluginów stronę można postawić w ten sposób w 15 minut.

Edytowano przez Michael Dicson (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samego html się tak od razu nie nauczysz, trzeba sporo czasu na opanowanie tego nie wspominając o php jeżeli chciał byś oprzeć właśnie stronę na php.

Można samemu się uczyć, lub zatrudnić do tego firmę która profesjonalnie ci wykona serwis no ale to jak wiadomo kosztuje.

P.S

A tak z trochę innej beczki stronę możesz także postawić na gotowych skryptach php np wordpress instalujesz go raz a dalsza obsługa jest już praktycznie w panelu admina, tylko tworzysz lub kupujesz, albo sciągasz darmowy szablon skórkę modyfikujesz od strony graficznej i masz pełno wartościową stronę www. Do wordpressa można dodać wiele pluginów stronę można postawić w ten sposób w 15 minut.

Polecasz Może jakiś fajny skrypt lub jakiś fajny szablon ? .